گزارش کاربینی بانک ملت

تبلیغات

تبلیغات

جستجو

جستجو

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

لینک دوستان

لینک دوستان

امکانات جانبی

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 360
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

گزارش کاربینی بانک ملت

  • 2075
در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش سال 1394
دسته بندی گزارش کاربینی
بازدید ها 7
فرمت فایل zip
حجم فایل 154 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
 

دانلود گزارش کاربینی همراه فایل پاورپوینت

گزارش کاربینی

فرمت:ورد و قابل ویرایش

زمینه:حسابداری

نگارش سال 1394

دارای 11اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.

کاربینی,کاربنی بانک,کاربنی بانک ملی,گزارش کاربنی کاردانی,گزارش کاربینی بانک ملت,گزارش کارینی بانک ملت,دانلود کاربینی بانک,فایل یار,کسب درآمد دانشجویی,همکاری در فروش فایل,بانک ملت,گزارش کارآموزی ملت

 

تشریح جریان فرآیند کار:

 

بانک ملت به موجب مصوبه‌ی مورخ 29 آذر 1358مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام بانک‌‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران،بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیاندر تاریخ 31 تیر 1359 تشکیل و تحت شماره 38077 در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیدوعملیات اجرایی بانک نیز از همان تاریخ آغازشد

با ادغام بانک ها، سرمایه‌ی اولیه‌ی بانک ملتبه 5/33 میلیاردریال رسید. آخرین افزایش سرمایه شرکت در تاریخ 19 مرداد 1384 بالغ بر11,861میلیارد ریال از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت و اندوخته‌ی تسعیر دارایی‌ها وبدهی‌‌های ارزی انجام‌شد.

به استناد مجمع عمومی فوق‌العاده بانک‌ها مورخ 17فروردین 87 و تصویب نامه هیات محترم وزیران به شماره 68985/ت 37925 مورخ 2 مرداد 86 شخصیت حقوقی بانک ملت به سهامی عام تبدیل گردید.

بانک ملت در حال حاضر باسرمایه33100 میلیارد ریال به‌عنوان یکی از بزرگ ترین بانک‌های کشور است کهدرچارچوب دولت جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌نمایند.

مهم‌ترین راهبردهای بانک ملت توسعه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات،توسعه منابع انسانی و بهبود شاخص‌های عملکرد است. برای دستیابی به این راهبردها،اهدافی همچون رشد و بهره‌وری بانک، سوددهی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، شناختنیازها و دسته‌بندی مشتریان و فرآیندهای مربوط به سود، آموزش‌های استراتژی محور،فن‌آوری نوین بانکی و همسوسازی اهداف فردی، بخشی و سازمانی ترسیم شده‌است

تعداد پرسنل در بانک بر اساس درجه شعبه تعیین می شود شعبه ای که اینجانب در آن مشغول به کار بوده یک شعبه درجه 3می باشد.دارای 20پرسنل شامل،رئیس،معاون،رئیس صندق،رئیس معاملات،سوپروایزر،کارمند و 4نفر تحویل دار و همچنین خدمتگزار شعبه می باشد.ساعت کار اغلب بانکها از 8 صبح تا 16 می باشد.

دراین شعبه ساعت 8 تا حدودا 11 صبح پر بارترین و می شود گفت شلوغ ترین زمان است و کارمندان کار بیشتر را در این ساعات انجام می دهند.روزهای آخر ماه و اولین روزهای و زمان واریز حقوق روزهایی هستند که شعبه مشتریان بسیاری را پذیزا و به آنها جواب گوست.این شعبه با این تعداد کارمند پاسخوی همه مشتریان می باشد.تقریبا ارتباطاط به صورت عمودی است یعنی از بالا به پایین برخی از کارها برای کارمندان تعریف شده است و آنها باید هر روز تکرار مکرارات را انجام دهند کار آنها تکراریست چندان اختیاری در انجام کارها ندارند,برخی از کارها باید حتما مورد تایید و امضاء رئیس قرار گیرد و برخی دیگر باید حتما مقامات بالا به رئیس این اجازه را بدهند یعنی حتی رئیس شعبه نیز در انجام برخی از امور از خود اختیار تام ندارد.خلاقیت و نو آوری نیز در امور بانکی معنا ندارد مگر در کارهای فردی که بر می گردد به نظم و انضباط آنها برای مثال چیدمان پرونده ها طوری که به راحتی در دسترس باشند.نوآوری و خلاقیت در بانک با پیشرفت تکنولوژی و شبکه ارتباطاط و...در ارتباط است و این به مسئولین رده های بالاتر بانک بر می گردد که این تکنولوژیهای برتر را هر چه سریع تر از سایر بانکها برای شعبات خود فراهم کنند چرا که سایر بانکهای خصوصی و دولتی رقبای بزرگی محسوب می شوند و مشتریان به بانکهایی مراجعه می کنند که در کمترین زمان و با صرف وقت و هزینه کمتر بهترین وبیشترین کارها را انجام دهند چرا که در این دوران وقت و هزینه و جلب رضایت مشتری حرف اول را میزند.

امور بانکی بر اساس عدم اعتماد صورت می گیرد لذا هر یک از کارمندان در قبال کاری که انجام میدهند مسئولند.سیستم کامپیوتری که هر یک از آنها با آن کار می کنند جداست هر کدام برای ورود کارمندان به سیستم کد و رمز جداگانه تعریف شده.و هر یک از کارمندان باید با کد و رمز خود وارد شوند زیرا اگر اشتباهی رخ دهد این مسئولیت با صاحب آن کد و صاحب امضاء می باشد.

در سیستم بانکی رفتار کارمندان باید محترمانه و رسمی باشد چه با ارباب رجوع و چه با سایر همکاران.لباس فرم آنها نیز باید مرتب و رسمی باشد که این رسمی بودن در بانکهای خصوصی بیشتر رعایت می شود.

 

در سیستم بانکی رفتارها پاسخ ـ محرک می باشد کارمندان کار می کنند تا در آخر ماه حقوق بگیرند.کارمندی که کار خود را خوب انجام دهد برای مثال کارمندی ظرف مدت 1ماه بسیاری از اقساط معوقه را پیگیری و مبلغ هنگفتی را به صندوق بازگرداند بانک نیز مبلغ 24 ساعت اضافه کاری را به ایشان اعطا نمودند.این خود باعث تشویق این کارمند و ترغیب سایرین می شود.

 

عکس بخشی از گزارش کاربینی

گزارش کاربینی بانک ملی, بانک فایل , بانک مقاله صبا ,در پی فردا - گزارش کاربینی بانک

فهرست مطالب گزارش کاربینی

توصیف فرآیند انجام کار
1.تشریح جریان فرآیند کار
2.ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها
3.محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل
4.نحوه کنترل کیفیت انجام فعالیت‌ها
توصیف توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد انتظار برای احراز شغل موردنظر
1.ویژگی‌های مهارتی
2.دانش و استعدادهای موردنیاز
3.ویژگی‌های جسمانی
توصیف شرایط انجام وظایف مربوط به شغل موردنظر
1.سختی و پیچیدگی کار
2.نکات مربوط به قوانین و مقررات انجام کار
3.نکات مربوط به ایمنی و بهداشت
4.نکات مربوط به فرهنگی و اجتماعی (جاذبه و انگیزه‌های شغلی):
5.وضعیت درآمدی و مباحث اقتصادی

ت) تحقیق، توصیف و مقایسه ویژگی‌های شغل موردنظر در داخل و خارج از کشور:

ث) ارایه نظرات و پیشنهادات کاربین در خصوص موقعیت فعلی و آینده شغل موردنظر:


پروپوزال مقایسه ویژگی ها و مشخصات کارآفرینی در بین دانشجویان

  • 52

مقایسه ویژگی ها و مشخصات کارآفرینی در بین دانشجویان کارآفرین و غیر کارآفرین

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 

کارآفرینی و خلاقیت,کار آفرینی,دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران,ثروت و موفقیت مالی کارآفرینی و خلاقیت

بیان مسئله

 

کشورهای پیشرفته از دهه­های قبل و برخی از کشورهای در حال توسعه نیز از دهه­های اخیر، با توجه به نقش مؤثر و مثبت کارآفرینان اقتصادی در توسعه جامعه، بهره برداری از این ظرفیت را جهت مواجهه با معضلاتی نظیر رکود، تورم و عدم اشتغال مورد توجه قرار داده اند که این توجه در حد تدوین استراتژی­ها، سیاست ها، و برنامه های عملی جهت گسترش روحیه و رفتار کارآفرینانه، آموزش و مشاوره، ایجاد فضای مناسب برای فعالیت کارآفرینان در عرصه­های مختلف اقتصادی، اجتماعی، رفع موانع، ایجاد ارتباط و همکاری بین آنها و تسهیل دستیابی آنان به بازارهای جهانی بوده و نتایج قابل توجهی را نیز در پی داشته است (احمد پور داریانی، 1384، 157).

تحقیقات زیادی نوع ویژگی های کارآفرینان را مورد بررسی و آزمون قرار داده اند. برخی تحقیقات، کنترل داخلی، میل به پیشرفت و میزان تحمل ابهام را به عنوان عوامل تعیین کننده کارآفرینی در نظر گرفته اند و همچنین، در برخی تحقیقات دیگر میل به پیشرفت، ریسک پذیری، و نوآوری، به عنوان عوامل متمایز کننده کارآفرینان از مدیران در کسب و کارهای کوچک، مورد استفاده قرار گرفت. در این تحقیق از هشت ویژگی کارآفرینی (ریسک پذیری[1]، کانون کنترل[2]، نیاز به موفقیت[3]، چالش طلبی[4]، تحمل ابهام[5]، رویا پردازی[6]، سلاست فکری[7] و عملگرایی[8]) به منظور تعریف و بررسی ویژگیهای کارآفرینی دانشجویان استفاده شده است.

ریشه­های معرفی و شناخت کارآفرینان، به قرن هجدهم در کشور فرانسه بر می­گردد. زمانی که ریچارد کانتیلون[9] اقتصاددان فرانسوی، فعالیت خطر پیشگی را به کارآفرینی ارتباط داد. ریچارد کانتیلون در حدود سالهای 1730 میلادی، برای اولین بار کارآفرین را به عنوان یکی از عوامل مطرح در توسعهی فعالیت­ای اقتصادی مطرح کرد. پس از وی ژان باتیست سی[10] (1803) و ژوزف شومپیتر[11] (1943)، درباره کارآفرینی و تأثیر آن بر توسعه اقتصادی نظریاتی ارائه نموده­اند. شومپیتر آن بر توسعه اقتصادی نظریاتی ارائه نموده­اند. شومپیتر، اقتصاددان برجستهی اوایل قرن بیستم، کارآفرینی را به عنوان موتور محرکهی رشد اقتصادی معرفی کرده و به بررسی جنبه های مختلف آن پرداخت. از دیدگاه وی ارائه کالایی جدید ، ارائه روشی جدید در فرآیند تولید، گشایش بازاری تازه، یافتن منابع جدید و ایجاد هرگونه تشکیلات جدید در صنعت و نظایر آن از فعالیت های کارآفرینان است (صالحی[12]، 2004، 17). مطالعات او در مورد توسعهی اقتصادی و کارآفرینی، تأثیر بسزایی بر تحقیقات بعدی، داشته است، به نحوی که وی را پدر علم کارآفرینی می­نامند.

اهداف تحقیق

هدف اصلی: مقایسه ویژگی ها و مشخصات کارآفرینی در بین دانشجویان کارآفرین و غیر کارآفرین

اهداف فرعی تحقیق عبارتند از:

  1. بررسی ویژگی ریسک پذیری و تمایل به کارآفرینی دانشجویان دانشگاه های مورد مطالعه
  2. بررسی ویژگی کانون کنترل درونی و تمایل به کارآفرینی دانشجویان دانشگاه های مورد مطالعه
  3. بررسی ویژگی نیاز به موفقیت و تمایل به کارآفرینی دانشجویان دانشگاه های مورد مطالعه
  4. بررسی ویژگی چالش طلبی و تمایل به کارآفرینی دانشجویان دانشگاه های مورد مطالعه
  5. بررسی ویژگی تحمل ابهام و تمایل به کارآفرینی دانشجویان دانشگاه های مورد مطالعه
  6. بررسی ویژگی رویا پردازی و تمایل به کارآفرینی دانشجویان دانشگاه های مورد مطالعه
  7. بررسی ویژگی سلاست فکری و تمایل به کارآفرینی دانشجویان دانشگاه های مورد مطالعه
  8. بررسی ویژگی عملگرایی و تمایل به کارآفرینی دانشجویان دانشگاه های مورد مطالعه

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

 


پرسشنامه بررسی موانع جلب مشاركت صاحبان مشاغل آلاینده

  • 33
پرسشنامه طراحی شده پایان نامه بررسی موانع جلب مشاركت صاحبان مشاغل آلاینده در خصوص انتقال این مشاغل به خارج شهر به منظور حفظ محیط زیست شهری می باشد
دسته بندی پرسشنامه
بازدید ها 35
فرمت فایل docx
حجم فایل 13 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 4
 

پرسشنامه بررسی موانع جلب مشاركت صاحبان مشاغل آلاینده در خصوص انتقال این مشاغل به خارج شهر به منظور حفظ محیط زیست شهری

 

 پرسشنامه طراحی شده پایان نامه بررسی موانع جلب مشاركت صاحبان مشاغل آلاینده در خصوص , دانلود پرسشنامه طراحی شده پایان نامه بررسی موانع جلب مشاركت صاحبان مشاغل آلاینده در خصوص , پرسشنامه طراحی شده پایان نامه بررسی موانع جلب مشاركت صاحبان مشاغل آلاینده درخصوص , پرسشنامه طراحی شده پایان نامه بررسی موانع جلب مشاركت صاحبان مشاغل آلاینده ,

 

پرسشنامه تحقیق

باتوجه به ماهیت پژوهش از ابزار پرسشنامه به عنوان وسیله انداره گیری و جمع آوری اطلاعات استفاده گردیده است. ابتدا سوالات پرسشنامه با توجه به پژوهش ها و یافته های قبلی محققان در زمینه بررسی موانع جلب مشاركت صاحبان مشاغل آلاینده در خصوص انتقال این مشاغل به خارج شهر به منظور حفظ محیط زیست شهری جمع آوری و با توجه به محتوا و فرضیه پژوهش به سه دسته کلی تقسیم گردید و سپس با راهنمایی استاد سوالات به 30 سوال بسته شد. ضمناً تعدادی سوال مرتبط با اطلاعات شخصی پاسخگویان نیز در ارتباط با فرضیه در پرسشنامه گنجانیده شد. برای بررسی آن از پرسشنامه ای که برای همین منظور طراحی شده است استفاده گردید. این پرسشنامه شامل 30 سوال است که در پاسخ های مربوط پنج گزینه کاملا موافقم ، موافقم ، نظری ندارم،مخالم،کاملا مخالفم برای هر پرسش به عنوان پاسخ آورده شده است .

روائی پرسشنامه

روائی ، آن خصیصه ابزار و با روش جمع آوری داده ها است که با داشتن این خصیصه همان مقولاتی را تعیین می کند که برای تعیین مقولات طرح ریزی شده می باشد.

در حقیقت روائی اصطلاحی است که به چگونگی پژوهش اهداف مورد نظر ، پرسشنامه های یک پژوهش

اشاره می کند یعنی اینکه ، ابزار پژوهش تا چه مقدار آن چه را که باید بسنجد ، می سنجد. به تعبیر دیگر پرسشنامه های را می توان دارای روائی دانست که برای اندازه گیری آنچه مورد نظر است مناسب باشد . به همین منظور تعدادی از پرسشنامه ها به همراه اهداف و فرضیات پژوهش دربین برخی از اساتید و کارشناسان توزیع گردید که پس از دریافت نقطه نظرات ، در تعدادی از سوالات اصلاحات لازم به عمل آمد و اطمینان حاصل شد که سوالات مطرح شده در پرسشنامه دقیقاً همان خصوصیات مورد نظر محقق را در پژوهش اندازه گیری کرده است .

اعتبار پرسشنامه

اعتبار، کیفیت ثبات وپایائی است که ابزار یا روش جمع آوری داده ها در طول زمان را نشان می دهد. به عبارت دیگر ثبات و پایائی آنچه را که به وسیله ابزار با روش تعیین می شود اعتبار نامیده می شود .

یک آزمون در صورت دارای پایائی است که آن را در یک فاصله زمانی کوتاه چندین بار به گروه واحدی از افراد بدهیم نتایج حاصل نزدیک به هم می باشند . رابطه بین روائی و پایائی از این قرار است که یک آزمون پایا باشد تا بتواند روا باشد . اما روائی برای پایائی ضروری نیست . برای سنجش اعتبار پرسشنامه های این پژوهش یک پیش آزمون انجام گیرد که در آن 5 نفر از جامعه آماری پژوهش به طور تصادفی انتخاب شده است ، سپس پرسشنامه های مورد نظر از طریق مصاحبه محقق با ایشان تکمیل گردید. پرسش های مورد نظر به کامپیوتر منتقل شده و از طریق نرم افزار آماری spss مورد سنجش قرار گرفت .


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 5 آبان 1394 ساعت: 9:0
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

اقدام پژوهی درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی

  • 37
اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی با فرمت ورد قابل ویرایش و پرینت در 13 صفحه با فرمت نازنین و فاصله بین خطوط یک سانتی متر
دسته بندی آموزشی
بازدید ها 2
فرمت فایل docx
حجم فایل 23 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
اقدام پژوهی درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر
 
 

اقدام پژوهی درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی

افزایش میزان فراگیری دانش اموزان در درس كار و فناوری پایه ششم ابتدایی

اقدام پژوهی کلاس ششم, اقدام پژوهی, اقدام پژوهی ابتدایی, اقدام پژوهی اضطراب, اقدام پژوهی برگزیده, اقدام پژوهی تربیتی, اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی, اقدام پژوهی درس ادبیات, اقدام پژوهی درس املا, اقدام پژوهی درس تاریخ, اقدام پژوهی درس جبرواحتمال, اقدام پژوهی درس جغرافیا, اقدام پژوهی درس دبیرستان, اقدام پژوهی درس ریاضی, اقدام پژوهی درس زبان, اقدام پژوهی درس زبان انگلیسی دبیرستان, اقدام پژوهی درس زیست, اقدام پژوهی درس شیمی, اقدام پژوهی درس عربی, اقدام پژوهی درس علوم, اقدام پژوهی درس فارسی, اقدام پژوهی درس فیزیک, اقدام پژوهی درس مطالعات, اقدام پژوهی مدیر دبیرستان, اقدام پژوهی مدیریت مدرسه, اقدام پژوهی مشاور دبیرستان, اقدام پژوهی معاون آموزشی, اقدام پژوهی معلمان, اقدام پژوهی مقاله, اقدام پژوهی مقطع دبیرستان, اقدام پژوهی مقطع راهنمایی, اقدام پژوهی مقطع متوسطه, اقدام پژوهی نمونه, اقدام پژوهی پرخاشگری, اقدام پژوهی چیست, تجربه یک معلم ابتدایی, تجربیات معلم ابتدایی, نمونه اقدام پژوهی ارتقاء شغلی معلمان

چكیده:

هدف این درس کارو فناوری آشنایی با دنیای كار وكسب بعضی از مهارتهاست. با توجه به این درس وآشنا شدن دانش آموزان با آن وگذراندن آن در دوره های بعدی تحصیلی وكشف استعداد های خود می توانند تصمیم بگیرندكه به دبیرستان بروند یا هنرستان و یاچه رشته ای را انتخاب كنند از انجا كه استفاده از رایانه (كامپیوتر) در سن دانش آموزان ابتدایی اصولابه عنوان وسیله بازی می باشد نه یك ابزار كار لذا برآن شدیم تا با این وسیله كه امروزه جز دانش روز بشری است وكسی كه كار با آن واستفاده ازان را نمی داند بیسواد تلقی میشودمیزان یادگیری را در دانش آموزان افزایش دهم.

مقدمه

توصیف وضع موجود

یادگیری فرایندی است كه به وسیله آن تغییرات نسبتا پایداری در توان رفتاری فرد در نتیجه تجربه رخ میدهد اینجانب ....... ........شاغل در اموزش وپرورش شهرستان ........ ، حدود ...... سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش را دارم. مدرسه كاری من در سال تحصیلی 94-93 آموزشگاه ............. واقع در شهرستان ............ بود در طی چند هفته ی اول كه در كلاس حاضر شدم متوجه گردیدم كه دانش اموزانم در درس كاروفن اوری ضعیف تر از سایر دروس هستند با توجه به وجود این مشكلات بر ان شدم تا میزان فراگیری را در دانش اموزانم تقویت كنم روزی در یك جلسه شركت كردم ودر ضمن جلسه با همكاران درباره ی این مشكل صحبت كردم كه متوجه شدم انها نیز با این مشكل روبه رو هستند سپس با همكاری یكی از معلمان پایه ششم تصمیم گرفتیم تا با تلاش و پیگیری در جهت رفع این مشكل بكوشیم و راه حل مناسبی برای این مشكل بیابیم به نظرمی رسد مسایلی تاثیر گذار است كه ارائه درس واستفاده از این وسیله آموزشی (كامپیوتر) با مشكل روبرو شودوتدریس آن كمترعملی گردد. شاهد این مدعا خود كتاب كار فن آوری می باشد كه استفاده عملی از رایانه را تایید می كندمتاسفانه در اكثر مدارس با عدم وجود این وسیله روبرو هستیم. مشكل دیگر اینكه قریب به اتفاق همكاران در روستاهادر صورت وجود رایانه به علت عدم اشنایی با كاربا آن قادر به ارائه تدریس موفق نیستند. ولذا دیده شده است كه همكاران و دانش آموزان به كامپیوتر بعنوان یك وسیله بازی ویانهایتا دیدن یك فیلم یا سی دی آموزشی نگاه می کنند.

فهرست مطالب

چكیده:

مقدمه

توصیف وضع موجود

گردآوری اطلاعات وشواهد (1)

فن آوری واطلاعات چیست ؟

هدف از ارائه این درس در این پایه ومقطع ابتدایی چیست ؟

پیشینه و یافته های علمی

تجزیه وتحلیل و تفسیر دادها

ارائه راه حل موقت روشها وراهكارهها

اجرای راه حل راه كار پیشنهادی(شواهد2)

اعتبارسنجی طرح

جمع بندی و نتیجه گیری

پیشنهادات

منابع

 

 


بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در افزایش كارایی مدیران و کارکنان شرکت نفت

  • 36

پروپوزال بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در افزایش كارایی مدیران

بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در افزایش كارایی مدیران و کارکنان شرکت نفت

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.

 

پایان نامه بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در افزایش كارایی مدیران و کارکنان شرکت نفت

 

بیان مسئله

در دنیای كنونی تاثیر ارتباطات سازمانی در یك مجموعه، به عنوان یكی از عناصر اولیه مدیریت به شمار می رود. بنابراین به نظر می رسد با توجه به رشد روز افزون سازمانها از یك سو و پیچیدگی مباحث مدیریتی از سوی دیگر اهمیت نیاز به ارتباطات سازمانی روزانه و موثر بیشترمی شود.

ارتباطات سازمانی شامل فرایندی است كه دو یا چند واحد از یك مجموعه از طریق تبادل نظر، اطلاعات مورد نیاز خود را مبادله كرده و از آنجایی كه ارتباطات سازمانی از عناصر اولیه مدیریت است، مدیران باید در سطوح مختلف با افراد مجموعه و یا همطراز خود ارتباط موثر برقرار كنند.

ارتباطات سازمانی موثر یكی از عناصر كلیدی موفقیت مدیران است چرا كه اطلاعات به عنوان یك ورودی با اهمیت در سیستم سازمانی و در سایه ارتباطات سازمانی موثر وارد مجموعه شده و پس از راه یابی ، نیازمند سیستم ارتباطی كارآمد خواهد بود، تا مورد پردازش قرار گیرد و همانند خون در شریان آن مجموعه جریان یابد.

بدیهی است ارتباط مدیران با افرادی كه در مجموعه تحت نظارت آنان انجام وظیفه می نمایند، باید به بهترین شیوه ارتباطی جهت نیل به اهداف آن مجموعه باشد چرا كه همه جوانب كار مانند آموزشی، ارجاع، ماموریت و ارزیابی عملكرد از طریق این ارتباطات سازمانی صورت می گیرد.

بنابراین به نظر می رسد یك مدیر موفق با بهره گیری از روشهای اثر بخش ارتباطات سازمانی برای افزایش كارایی مجموعه خود تاثیر ارزنده ای دارد.

هر جا كه ارتباطات سازمانی موثرتر، بهتر و شفاف تر خواهد بود عملكرد مدیران هم نیز بهبود داشته و مطمئناً عكس این قضیه نیز به اثبات رسیده است (رحمانی ، 1369 . ص 26).

با توجه به این كه ارتباطات سازمانی فرایندی محوری در تبادل اطلاعات بین اعضاء سازمان و بین سازمانی است و تعاملات قسمتهای مختلف را برقرار می كند بنابراین یك ابزار موثر در هماهنگ سازی كاربرد اثر بخش منابع انسانی تلقی می شود و در سازمانهایی كه ارتباطات سازمانی به خوبی برقرار نشود آثار و تبعاتی را بدنبال خواهد داشت كه یكی از آنها می تواند در عملكرد مدیران موثر واقع شود.

تحقیقات نشان می دهد كه بسیاری از تعارضهایی كه بین افراد یا كاركنان یك سازمان پیش می آید ناشی از ارتباطات سازمانی ضعیف و یا ارتباطات سازمانی ناقص است. زیرا افراد هفتاد درصد ساعات كارشان را بصورت نوشتن، خواندن، صحبت كردن و یا گوش دادن صرف ارتباطات سازمانی می كنند (رابینز ، 1998 . ص 310 ) .

یكی از موانع اساسی عملكرد موفقیت آمیز یك گروه یا یك سازمان فقدان ارتباطات سازمانی اثر بخش است. اثر بخشی «ارتباطات» به دو دلیل برای مدیران اهمیت دارد. یكی آن كه مدیران كاركرد های مدیریت را بوسیله «ارتباطات» انجام می دهند و دیگر اینكه ارتباطات سازمانی امری حیاتی است كه مدیران قسمت اعظم وقت خود را صرف آن می كنند (ابستونروفریمن ترجمه اعرابی و پارسیان ، ص 111).

بنابراین «ارتباطات» اثر بخش لازمه اثر بخشی هر گروه و سازمانی است زیرا از جمله عوامل سه گانه ای كه به عنوان معیارها و مقیاسهای «اثر بخشی سازمانی» برشمرده اند مهارتهای ارتباطی مدیریتی، مدیریت اطلاعات و ارتباطات سازمانی می باشند (رابینز ترجمه کبیری ، 1376 . ‌ص 51).

هر یك از كاركنان سازمانها، بخصوص مدیران می دانند كه «ارتباطات سازمانی امری حیاتی» در هر سازمان است و اثر بخشی سازمان (یعنی میزان تحقق هدفهای سازمانی) تا حد زیادی بستگی به اثر بخشی ارتباطات سازمانی دارد. اما كمتر كسی در فكر ایجاد محیطی است كه از نظر ارتباطات سازمانی اثر بخش باشد. لذا مسأله این پژوهش بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در عملكرد مدیریت در شرکت نفت و نهادهای تابعه می باشد. با این هدف كه با روشن شدن رابطه ارتباطات سازمانی با عملكرد مدیران در شرکت نفت و زمینه لازم برای توجه و اقدام جدی مدیران شرکت نفت و مسئولین بالاتر جهت اثر بخش ساختن ارتباطات سازمانی در سازمان مذكور فراهم آید تا از آن طریق عملكرد مدیران بهبود و افزایش یابد (طبری، 1380).

بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در افزایش كارایی مدیران و کارکنان شرکت نفت

 

هدف پژوهش

هدف كلی: بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی در عملكرد مدیران

اهداف جزئی:

1- شناخت نحوه افزایش كارایی مدیران و کارکنان شرکت نفت در خصوص کنترل رفتار سازمانی پرسنل .

2- شناخت نحوه افزایش كارایی مدیران و کارکنان شرکت نفت در خصوص ایجاد انگیزه در پرسنل.

3- شناسایی نحوه افزایش كارایی مدیران و کارکنان شرکت نفت در خصوص بیان عواطف و احساسات ( روحیه پرسنل).

4- شناسایی نحوه افزایش كارایی مدیران و کارکنان شرکت نفت در خصوص انتقال اطلاعات به منظور تصمیم گیری در سازمان .

 

فرضیات تحقیق

فرضیه اصلی:

ارتباطات سازمانی در عملكرد مدیران و کارکنان تاثیر مثبت دارد.

فرضیات فرعی:

1-بین ارتباطات سازمانی و رفتار سازمانی پرسنل رابطه مثبت وجود دارد.

2-بین ارتباطات سازمانی و ایجاد انگیزه در پرسنل رابطه مثبت وجود دارد.

3-بین ارتباطات سازمانی و بیان عواطف و احساسات (روحیه) پرسنل رابطه مثبت وجود دارد.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کاملروش(میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 


ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 360
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 5

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز :
            بازدید دیروز بازدید دیروز :
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 0
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته :
            بازدید ماه بازدید ماه :
            بازدید سال بازدید سال :
            بازدید کلی بازدید کلی :

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.15.218.254
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند







              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران


                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به فایل دانشجویی رایگان بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف