گزارش کاربینی بانک ملی همراه پاورپوینت

تبلیغات

تبلیغات

جستجو

جستجو

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

لینک دوستان

لینک دوستان

امکانات جانبی

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 360
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

گزارش کاربینی بانک ملی همراه پاورپوینت

  • 169
گزارش کاربینی بانک ملی در 24 صفحه ورد در فرمت استاندارد کاردانی همراه 11 اسلاید پاورپوینت متاسفانه عده ای سود جو این فایل به نصف قیمت دسترنج ما به فروش می رسانند که همینجا اعلام میکنیم که راضی نیستیم

گزارش کاربینی بانک ملی همراه پاورپوینت

دانلود گزارش کاربینی همراه فایل پاورپوینت

گزارش کاربینی

فرمت:ورد و قابل ویرایش

زمینه:حسابداری

نگارش سال 1394

دارای 11اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا


در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش

دارای 11 اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

 

 

 

در مورد فرایندهایی که در سازمان مزبور انجام می شود به طور کلی باید گفت:بانک موسسه ایست مالی که در زمینه دریافت و پرداخت وجوه و صدور انواع چکهای تضمینی و بین بانکی و اعطای تسهیلات به مشتریان فعالیت می کند.

شعبات دارای درجه هستند که این درجه بر حسب حجم فعالیت شعبه,میزان سپرده ها,مانده شعبه،درصد رشد وکادر شعبه مشخص می شود.

تعداد پرسنل در بانک بر اساس درجه شعبه تعیین می شود شعبه ای که اینجانب در آن مشغول به کار بوده یک شعبه درجه 3می باشد.دارای 11پرسنل شامل،رئیس،معاون،رئیس صندق،رئیس معاملات،سوپروایزر،کارمند و 4نفر تحویل دار و همچنین خدمتگزار شعبه می باشد.ساعت کار اغلب بانکها از 8 صبح تا 16 می باشد.

دراین شعبه ساعت 8 تا حدودا 11 صبح پر بارترین و می شود گفت شلوغ ترین زمان است و کارمندان کار بیشتر را در این ساعات انجام می دهند.روزهای آخر ماه و اولین روزهای و زمان واریز حقوق روزهایی هستند که شعبه مشتریان بسیاری را پذیزا و به آنها جواب گوست.این شعبه با این تعداد کارمند پاسخوی همه مشتریان می باشد.تقریبا ارتباطاط به صورت عمودی است یعنی از بالا به پایین برخی از کارها برای کارمندان تعریف شده است و آنها باید هر روز تکرار مکرارات را انجام دهند کار آنها تکراریست چندان اختیاری در انجام کارها ندارند,برخی از کارها باید حتما مورد تایید و امضاء رئیس قرار گیرد و برخی دیگر باید حتما مقامات بالا به رئیس این اجازه را بدهند یعنی حتی رئیس شعبه نیز در انجام برخی از امور از خود اختیار تام ندارد.خلاقیت و نو آوری نیز در امور بانکی معنا ندارد مگر در کارهای فردی که بر می گردد به نظم و انضباط آنها برای مثال چیدمان پرونده ها طوری که به راحتی در دسترس باشند.نوآوری و خلاقیت در بانک با پیشرفت تکنولوژی و شبکه ارتباطاط و...در ارتباط است و این به مسئولین رده های بالاتر بانک بر می گردد که این تکنولوژیهای برتر را هر چه سریع تر از سایر بانکها برای شعبات خود فراهم کنند چرا که سایر بانکهای خصوصی و دولتی رقبای بزرگی محسوب می شوند و مشتریان به بانکهایی مراجعه می کنند که در کمترین زمان و با صرف وقت و هزینه کمتر بهترین وبیشترین کارها را انجام دهند چرا که در این دوران وقت و هزینه و جلب رضایت مشتری حرف اول را میزند.

امور بانکی بر اساس عدم اعتماد صورت می گیرد لذا هر یک از کارمندان در قبال کاری که انجام میدهند مسئولند.سیستم کامپیوتری که هر یک از آنها با آن کار می کنند جداست هر کدام برای ورود کارمندان به سیستم کد و رمز جداگانه تعریف شده.و هر یک از کارمندان باید با کد و رمز خود وارد شوند زیرا اگر اشتباهی رخ دهد این مسئولیت با صاحب آن کد و صاحب امضاء می باشد.

در سیستم بانکی رفتار کارمندان باید محترمانه و رسمی باشد چه با ارباب رجوع و چه با سایر همکاران.لباس فرم آنها نیز باید مرتب و رسمی باشد که این رسمی بودن در بانکهای خصوصی بیشتر رعایت می شود.

در سیستم بانکی رفتارها پاسخ ـ محرک می باشد کارمندان کار می کنند تا در آخر ماه حقوق بگیرند.کارمندی که کار خود را خوب انجام دهد برای مثال کارمندی ظرف مدت 1ماه بسیاری از اقساط معوقه را پیگیری و مبلغ هنگفتی را به صندوق بازگرداند بانک نیز مبلغ 24 ساعت اضافه کاری را به ایشان اعطا نمودند.این خود باعث تشویق این کارمند و ترغیب سایرین می شود.

 

 

 

فهرست مطالب گزارش کاربینی

توصیف فرآیند انجام کار
1.تشریح جریان فرآیند کار
2.ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها
3.محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل
4.نحوه کنترل کیفیت انجام فعالیت‌ها
توصیف توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد انتظار برای احراز شغل موردنظر
1.ویژگی‌های مهارتی
2.دانش و استعدادهای موردنیاز
3.ویژگی‌های جسمانی
توصیف شرایط انجام وظایف مربوط به شغل موردنظر
1.سختی و پیچیدگی کار
2.نکات مربوط به قوانین و مقررات انجام کار
3.نکات مربوط به ایمنی و بهداشت
4.نکات مربوط به فرهنگی و اجتماعی (جاذبه و انگیزه‌های شغلی):
5.وضعیت درآمدی و مباحث اقتصادی

ت) تحقیق، توصیف و مقایسه ویژگی‌های شغل موردنظر در داخل و خارج از کشور:

ث) ارایه نظرات و پیشنهادات کاربین در خصوص موقعیت فعلی و آینده شغل موردنظر:

 خرید


کاربینی سیستم پردازش خودكار اطلاعات گمركی

  • 185

گزارش کاربینی گمرک

کاربینی سیستم پردازش خودكار اطلاعات (داده های) گمركی

گزارش کاربینی

فرمت:ورد و قابل ویرایش

زمینه:شرکت اینترنتی

نگارش سال 1394

دارای 22اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش سال 1394

دارای 22 اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

درس کاربینی و پروژه های کاربینی

 

امروزه ادارات گمرك با مشكلات مهمی كه ناشی از افزایش حجم كار، ثابت ماندن یا كاهش سطح منابع، انتظارات اقتصادی بالا و فشار تأمین درآمدهای دولتی، تسهیل تجارت، سیاست‌های تجاری، حمایت‌های اجتماعی و تأمین امنیت ملی است، مواجه هستند. به منظور مقابله با این فشارها، گمركات سراسر جهان به‌دنبال بهره‌برداری از فناوری اطلاعات به‌عنوان ابزاری جهت افزایش تأثیر و كارآیی خود هستند. تحول در فناوری اطلاعات و ارتباطات تأثیر بسزایی بر عملكرد گمركات خواهد داشت، چه از لحاظ محدوده تجاری كه گمرك در آن فعالیت می‌كند و چه از حیث مسئولیت‌های روزمره‌ای كه انجام می‌دهد. نگرش‌های نوین تجاری و رقابت تنگاتنگ در عرصه تجارت، شركت‌های تجاری بزرگ در سراسر جهان را برآن داشته است كه سرمایه عظیمی را معطوف فناوری اطلاعات و راه‌حل‌های آن كنند. فن آوری اطلاعات با محوریت دانش و خردگرایی انسان و اندیشه هایش به منظور بهره برداری از اندیشه و سپردن امور تکراری و غیر اخلاق به ماشین و همچنین افزایش کارایی و آزادسازی مهارتهای انسانی، در دهه های اخیر مورد توجه خاصی قرار گرفته است. فناوری اطلاعات که حاصل تلاقی پردازش داده ها، ارتباطات و مخابرات می باشد، باعث مکانیزه شدن سیستم های ارتباطی و افزایش ظرفیت های انتقال داده، شده است و این امر موجبات افزایش سرعت وکیفیت تصمیم گیری و مدیریت کالا را فراهم ساخته است.دفتر فناوری اصلاعات و ارتباطات گمرک جمهوری اسلامی ایران، در راستای تحقق یکی از محورهای پنجگانه طرح جامع گمرک نوین، ارتقا و بروزآوری فن آوری های مورد استفاده در سازمان با توجه ویژه به فن آوری اطلاعات، با بهره گیری از سامانه های متمرکز اطلاعاتی در راستای ارتقا سطح عملکرد کسب و کار سازمان، امکان ارایه خدمات گمرکی بهینه، تعامل کارامد با سازمانهای همجوار و بین المللی گمرکی و صیانت شایسته از حقوق دولت، جامعه و ذینفعان کلیدی با توجه ویژه به توسعه بسترهای ارتباطی و امنیت اطلاعات معطوف داشته است.

در همین راستا به تشریح سامانه های متمرکز اطلاعاتی و نیز اقدامات انجام شده توسط این دفتر که منجر به بهبود اساسی در وضعیت زیرساختهای اطلاعاتی و امنیتی گمرکات کشور گردیده پرداخته می شود.

...

ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها:

 

رویه تیر( TIR)

 

از جمله ماجولهای راه اندازی شده درگمرك غرب تهران برنامه TIR میباشد كه عملیات تیر وترانزیت را تحت پوشش قرار می دهد .از قابلیتهای این برنامه می توان به موارد زیر اشاره نمود.

- پیگیری وتبادل سریع ودقیق اطلاعات مربوط به معتبر سازی وتسویه دفترچه تیر از طریق سیستم بین گمركات كشور

- پیگیری ورود وخروج محموله تحت عملیات تیر بوسیله سیستم

- جمع آوری دفاتر ردیف مرزی

- ارائه گزارشهای آماری دقیق و به موقع به مراجع ذیصلاح

- ایجاد و ارسال پیغام SAFE TIR در حداقل زمان ممكن به اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و سازمان IRU

 

سیستم كدینگ جهت صاحبان كالا وحق العمل كاران

با توجه به اینكه در سیستم آسیكودا كلیه صاحبان كالا و اظهاركنندگان با كد شناسایی میشوند . و با توجه به یكنواخت نبودن این كدها در گمركات مختلف و مشكلات ایجاد شده ، این زیرسیستم جهت كلیه صاحبان كالا و اظهار كنندگان اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی كد صادر و ثبت می نماید .

 

 

 

عکس بخشی از گزارش کاربینی

کاربینی سیستم های فناوری اطلاعات,سیستم فناوری اطلاعات گمرک,تحقیق در مورد کاربینی گمرک

فهرست مطالب گزارش کاربینی

توصیف فرآیند انجام کار
1.تشریح جریان فرآیند کار
2.ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها
3.محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل
4.نحوه کنترل کیفیت انجام فعالیت‌ها
توصیف توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد انتظار برای احراز شغل موردنظر
1.ویژگی‌های مهارتی
2.دانش و استعدادهای موردنیاز
3.ویژگی‌های جسمانی
توصیف شرایط انجام وظایف مربوط به شغل موردنظر
1.سختی و پیچیدگی کار
2.نکات مربوط به قوانین و مقررات انجام کار
3.نکات مربوط به ایمنی و بهداشت
4.نکات مربوط به فرهنگی و اجتماعی (جاذبه و انگیزه‌های شغلی):
5.وضعیت درآمدی و مباحث اقتصادی

ت) تحقیق، توصیف و مقایسه ویژگی‌های شغل موردنظر در داخل و خارج از کشور:

ث) ارایه نظرات و پیشنهادات کاربین در خصوص موقعیت فعلی و آینده شغل موردنظر:

 

 

 


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 20 اسفند 1394 ساعت: 17:11
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

کاربینی بانک پاسارگاد

  • 148
دانلود گزارش کاربینی بانک پاسارگاد
دسته بندی گزارش کاربینی
بازدید ها 85
فرمت فایل zip
حجم فایل 171 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
 
 

 

کاربینی,پروژه کاربینی بانککاربینی,دانلود کاربینی بانک,حسابداری کاربینی,گزارش کاربینی بانک ملی رایگان ,دانلود گزارش کاربینی بانک ملی,بانک پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت ایران,پاورپوینت پروژه کاربینی رشته حسابداری,پاورپوینت درس کاربینی,پاورپوینت درس کاربینی موضوع it,پاورپوینت کاربینی حسابداری,پاورپوینت کاربینی کامپیوتر,پروژه آذرخش بانک ملی,پروژه حسابداری بانک ملی,پروژه کارآموزی بانک ملی,پروژه کاربینی بانک ملی,پروژه کاربینی حسابداری,پروژه کاربینی حسابداری مالی,پروژه کاربینی روابط عمومی,پروژه کاربینی شبکه,پروژه کاربینی عمران,پروژه کاربینی فناوری اطلاعات,پروژه کاربینی کامپیوتر,پروژه کاربینی معماری,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پاورپوینت کاربینی,دانلود پاورپوینت کاربینی حسابداری


 

بانك پاسارگاد بموجب مجوز 2849/ه مورخ 1384/6/22 بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران، با سرمایه 3500 میلیارد ریال كه تماماً پرداخت شده‌است فعالیت خود را آغاز نمود که از این رقم 2000 میلیارد ریال به وسیله موسسان پرداخت شده و 1500 میلیارد ریال باپذیره نویسی همگانی به وسیله 34000 نفر خریداری شده است.

حاصل یک تفکر 8 ساله است که از سال 1376 توسط مدیران یا راهبران فکری آن پایه گذاری شده و از نیمه سال 1383 گامهای اجرایی برای تاسیس بانک برداشته شد.

پذیره نویسی بانک در 11 مرداد 1384 انجام، مجمع موسس در 5 شهریور 1384 برگزار ، مجوز تاسیس در 13 شهریور 1384 و مجوز فعالیت بانک در 22 شهریور 1384 دریافت شد.

نخستین شعبه بانک همزمان با میلاد فرخنده امام رضا (ع) در تاریخ 23 آذر 1384در شهر مشهد مقدس بطور رسمی گشایش یافت و آغاز به ارائه خدمت به هموطنان نمود.

جامعه موسسان مشتمل بر یک مجموعه (دارایی اجتماعی، دارایی فنی، پشتیبان مالی) مرکب از 130نفر از انجمن های علمی دانشگاه ها و آموزش عالی، 130هزار نفر از اشخاص حقیقی متخصص در امور بانکی، مالی و سرمایه و همچنین موسسه های اقتصادی و صندوق بازنشستگی، گروه صنعت، گروه پیمانکارن ، 160 نفر از انبوه ساز و سرمایه گذار در بخش مسکن ، 300 نفر از پزشکان متخصص و گروه مهندسان هستند.

هم اکنون تعداد سهامداران بانک5/1 میلیون نفر است و شعبه های بانک علاوه بر تهران در سایر شهرستان ها راه اندازی شده است.

دراین شعبه ساعت 8 تا حدودا 11 صبح پر بارترین و می شود گفت شلوغ ترین زمان است و کارمندان کار بیشتر را در این ساعات انجام می دهند.روزهای آخر ماه و اولین روزهای و زمان واریز حقوق روزهایی هستند که شعبه مشتریان بسیاری را پذیزا و به آنها جواب گوست.این شعبه با این تعداد کارمند پاسخوی همه مشتریان می باشد.تقریبا ارتباطاط به صورت عمودی است یعنی از بالا به پایین برخی از کارها برای کارمندان تعریف شده است و آنها باید هر روز تکرار مکرارات را انجام دهند کار آنها تکراریست چندان اختیاری در انجام کارها ندارند,برخی از کارها باید حتما مورد تایید و امضاء رئیس قرار گیرد و برخی دیگر باید حتما مقامات بالا به رئیس این اجازه را بدهند یعنی حتی رئیس شعبه نیز در انجام برخی از امور از خود اختیار تام ندارد.خلاقیت و نو آوری نیز در امور بانکی معنا ندارد مگر در کارهای فردی که بر می گردد به نظم و انضباط آنها برای مثال چیدمان پرونده ها طوری که به راحتی در دسترس باشند.نوآوری و خلاقیت در بانک با پیشرفت تکنولوژی و شبکه ارتباطاط و...در ارتباط است و این به مسئولین رده های بالاتر بانک بر می گردد که این تکنولوژیهای برتر را هر چه سریع تر از سایر بانکها برای شعبات خود فراهم کنند چرا که سایر بانکهای خصوصی و دولتی رقبای بزرگی محسوب می شوند و مشتریان به بانکهایی مراجعه می کنند که در کمترین زمان و با صرف وقت و هزینه کمتر بهترین وبیشترین کارها را انجام دهند چرا که در این دوران وقت و هزینه و جلب رضایت مشتری حرف اول را میزند.

امور بانکی بر اساس عدم اعتماد صورت می گیرد لذا هر یک از کارمندان در قبال کاری که انجام میدهند مسئولند.سیستم کامپیوتری که هر یک از آنها با آن کار می کنند جداست هر کدام برای ورود کارمندان به سیستم کد و رمز جداگانه تعریف شده.و هر یک از کارمندان باید با کد و رمز خود وارد شوند زیرا اگر اشتباهی رخ دهد این مسئولیت با صاحب آن کد و صاحب امضاء می باشد.

در سیستم بانکی رفتار کارمندان باید محترمانه و رسمی باشد چه با ارباب رجوع و چه با سایر همکاران.لباس فرم آنها نیز باید مرتب و رسمی باشد که این رسمی بودن در بانکهای خصوصی بیشتر رعایت می شود.

در سیستم بانکی رفتارها پاسخ ـ محرک می باشد کارمندان کار می کنند تا در آخر ماه حقوق بگیرند.کارمندی که کار خود را خوب انجام دهد برای مثال کارمندی ظرف مدت 1ماه بسیاری از اقساط معوقه را پیگیری و مبلغ هنگفتی را به صندوق بازگرداند بانک نیز مبلغ 24 ساعت اضافه کاری را به ایشان اعطا نمودند.این خود باعث تشویق این کارمند و ترغیب سایرین می شود.

 
 
 

عکس بخشی از گزارش کاربینی

پاورپوینت پروژه کاربینی رشته حسابداری,پاورپوینت درس کاربینی,پاورپوینت درس کاربینی موضوع it,پاورپوینت کاربینی حسابداری,پاورپوینت کاربینی کامپیوتر,پروژه آذرخش بانک ملی,پروژه حسابداری بانک ملی,پروژه کارآموزی بانک ملی,پروژه کاربینی بانک ملی,پروژه کاربینی حسابداری,پروژه کاربینی حسابداری مالی,پروژه کاربینی روابط عمومی,پروژه کاربینی شبکه,پروژه کاربینی عمران,پروژه کاربینی فناوری اطلاعات,پروژه کاربینی کامپیوتر,پروژه کاربینی معماری,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پاورپوینت کاربینی,دانلود پاورپوینت کاربینی حسابداری,دانلود پروژه پاورپوینت کاربینی بانک

 


کاربینی بانک پاسارگاد

  • 148

گزارش کاربینی بانک پاسارگاد

 


 

بانك پاسارگاد بموجب مجوز 2849/ه مورخ 1384/6/22 بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران، با سرمایه 3500 میلیارد ریال كه تماماً پرداخت شده‌است فعالیت خود را آغاز نمود که از این رقم 2000 میلیارد ریال به وسیله موسسان پرداخت شده و 1500 میلیارد ریال باپذیره نویسی همگانی به وسیله 34000 نفر خریداری شده است.

حاصل یک تفکر 8 ساله است که از سال 1376 توسط مدیران یا راهبران فکری آن پایه گذاری شده و از نیمه سال 1383 گامهای اجرایی برای تاسیس بانک برداشته شد.

پذیره نویسی بانک در 11 مرداد 1384 انجام، مجمع موسس در 5 شهریور 1384 برگزار ، مجوز تاسیس در 13 شهریور 1384 و مجوز فعالیت بانک در 22 شهریور 1384 دریافت شد.

نخستین شعبه بانک همزمان با میلاد فرخنده امام رضا (ع) در تاریخ 23 آذر 1384در شهر مشهد مقدس بطور رسمی گشایش یافت و آغاز به ارائه خدمت به هموطنان نمود.

جامعه موسسان مشتمل بر یک مجموعه (دارایی اجتماعی، دارایی فنی، پشتیبان مالی) مرکب از 130نفر از انجمن های علمی دانشگاه ها و آموزش عالی، 130هزار نفر از اشخاص حقیقی متخصص در امور بانکی، مالی و سرمایه و همچنین موسسه های اقتصادی و صندوق بازنشستگی، گروه صنعت، گروه پیمانکارن ، 160 نفر از انبوه ساز و سرمایه گذار در بخش مسکن ، 300 نفر از پزشکان متخصص و گروه مهندسان هستند.

هم اکنون تعداد سهامداران بانک5/1 میلیون نفر است و شعبه های بانک علاوه بر تهران در سایر شهرستان ها راه اندازی شده است.

دراین شعبه ساعت 8 تا حدودا 11 صبح پر بارترین و می شود گفت شلوغ ترین زمان است و کارمندان کار بیشتر را در این ساعات انجام می دهند.روزهای آخر ماه و اولین روزهای و زمان واریز حقوق روزهایی هستند که شعبه مشتریان بسیاری را پذیزا و به آنها جواب گوست.این شعبه با این تعداد کارمند پاسخوی همه مشتریان می باشد.تقریبا ارتباطاط به صورت عمودی است یعنی از بالا به پایین برخی از کارها برای کارمندان تعریف شده است و آنها باید هر روز تکرار مکرارات را انجام دهند کار آنها تکراریست چندان اختیاری در انجام کارها ندارند,برخی از کارها باید حتما مورد تایید و امضاء رئیس قرار گیرد و برخی دیگر باید حتما مقامات بالا به رئیس این اجازه را بدهند یعنی حتی رئیس شعبه نیز در انجام برخی از امور از خود اختیار تام ندارد.خلاقیت و نو آوری نیز در امور بانکی معنا ندارد مگر در کارهای فردی که بر می گردد به نظم و انضباط آنها برای مثال چیدمان پرونده ها طوری که به راحتی در دسترس باشند.نوآوری و خلاقیت در بانک با پیشرفت تکنولوژی و شبکه ارتباطاط و...در ارتباط است و این به مسئولین رده های بالاتر بانک بر می گردد که این تکنولوژیهای برتر را هر چه سریع تر از سایر بانکها برای شعبات خود فراهم کنند چرا که سایر بانکهای خصوصی و دولتی رقبای بزرگی محسوب می شوند و مشتریان به بانکهایی مراجعه می کنند که در کمترین زمان و با صرف وقت و هزینه کمتر بهترین وبیشترین کارها را انجام دهند چرا که در این دوران وقت و هزینه و جلب رضایت مشتری حرف اول را میزند.

امور بانکی بر اساس عدم اعتماد صورت می گیرد لذا هر یک از کارمندان در قبال کاری که انجام میدهند مسئولند.سیستم کامپیوتری که هر یک از آنها با آن کار می کنند جداست هر کدام برای ورود کارمندان  به سیستم کد و رمز جداگانه تعریف شده.و هر یک از کارمندان باید با کد و رمز خود وارد شوند زیرا اگر اشتباهی رخ دهد این مسئولیت با صاحب آن کد و صاحب امضاء می باشد.

در سیستم بانکی رفتار کارمندان باید محترمانه و رسمی باشد چه با ارباب رجوع و چه با سایر همکاران.لباس فرم آنها نیز باید مرتب و رسمی باشد که این رسمی بودن در بانکهای خصوصی بیشتر رعایت می شود.

در سیستم بانکی رفتارها پاسخ ـ محرک می باشد کارمندان کار می کنند تا در آخر ماه حقوق بگیرند.کارمندی که کار خود را خوب انجام دهد برای مثال کارمندی ظرف مدت 1ماه بسیاری از اقساط معوقه را پیگیری و مبلغ هنگفتی را به صندوق بازگرداند بانک نیز مبلغ 24 ساعت اضافه کاری را به ایشان اعطا نمودند.این خود باعث تشویق این کارمند و ترغیب سایرین می شود.

 
 
 

 


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 19 اسفند 1394 ساعت: 11:1
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

کاربینی بانک اقتصادنوین

  • 157

کاربینی,پروژه کاربینی بانککاربینی,دانلود کاربینی بانک,حسابداری کاربینی,گزارش کاربینی بانک ملی رایگان ,دانلود گزارش کاربینی بانک ملی,بانک پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت ایران,پاورپوینت پروژه کاربینی رشته حسابداری,پاورپوینت درس کاربینی,پاورپوینت درس کاربینی موضوع it,پاورپوینت کاربینی حسابداری,پاورپوینت کاربینی کامپیوتر,پروژه آذرخش بانک ملی,پروژه حسابداری بانک ملی,پروژه کارآموزی بانک ملی,پروژه کاربینی بانک ملی,پروژه کاربینی حسابداری,پروژه کاربینی حسابداری مالی,پروژه کاربینی روابط عمومی,پروژه کاربینی شبکه,پروژه کاربینی عمران,پروژه کاربینی فناوری اطلاعات,پروژه کاربینی کامپیوتر,پروژه کاربینی معماری,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پاورپوینت کاربینی,دانلود پاورپوینت کاربینی حسابداری


 

  1. تشریح جریان فرآیند کار:

بانک اقتصادنوین اولین بار در تاریخ 29 الی 31 تیرماه سال 1380، براساس مجوزات مأخوذه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ اقدام به پذیره‌نویسی سهام نمود. مجمع عمومی مؤسس بانک اقتصادنوین در 13 مرداد 1380 برگزار و در تاریخ 20 مرداد همان سال، با سرمایه اولیه به مبلغ 250 میلیارد ریال در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تهران، تحت شماره 177132 به ثبت رسید.

دراین شعبه ساعت 8 تا حدودا 11 صبح پر بارترین و می شود گفت شلوغ ترین زمان است و کارمندان کار بیشتر را در این ساعات انجام می دهند.روزهای آخر ماه و اولین روزهای و زمان واریز حقوق روزهایی هستند که شعبه مشتریان بسیاری را پذیزا و به آنها جواب گوست.این شعبه با این تعداد کارمند پاسخوی همه مشتریان می باشد.تقریبا ارتباطاط به صورت عمودی است یعنی از بالا به پایین برخی از کارها برای کارمندان تعریف شده است و آنها باید هر روز تکرار مکرارات را انجام دهند کار آنها تکراریست چندان اختیاری در انجام کارها ندارند,برخی از کارها باید حتما مورد تایید و امضاء رئیس قرار گیرد و برخی دیگر باید حتما مقامات بالا به رئیس این اجازه را بدهند یعنی حتی رئیس شعبه نیز در انجام برخی از امور از خود اختیار تام ندارد.خلاقیت و نو آوری نیز در امور بانکی معنا ندارد مگر در کارهای فردی که بر می گردد به نظم و انضباط آنها برای مثال چیدمان پرونده ها طوری که به راحتی در دسترس باشند.نوآوری و خلاقیت در بانک با پیشرفت تکنولوژی و شبکه ارتباطاط و...در ارتباط است و این به مسئولین رده های بالاتر بانک بر می گردد که این تکنولوژیهای برتر را هر چه سریع تر از سایر بانکها برای شعبات خود فراهم کنند چرا که سایر بانکهای خصوصی و دولتی رقبای بزرگی محسوب می شوند و مشتریان به بانکهایی مراجعه می کنند که در کمترین زمان و با صرف وقت و هزینه کمتر بهترین وبیشترین کارها را انجام دهند چرا که در این دوران وقت و هزینه و جلب رضایت مشتری حرف اول را میزند.

امور بانکی بر اساس عدم اعتماد صورت می گیرد لذا هر یک از کارمندان در قبال کاری که انجام میدهند مسئولند.سیستم کامپیوتری که هر یک از آنها با آن کار می کنند جداست هر کدام برای ورود کارمندان  به سیستم کد و رمز جداگانه تعریف شده.و هر یک از کارمندان باید با کد و رمز خود وارد شوند زیرا اگر اشتباهی رخ دهد این مسئولیت با صاحب آن کد و صاحب امضاء می باشد.

 
 
 

 

 
کلمات کلیدی
 
گزارش کاربینی بانک اقتصادنوین,گزارش کاربینی بانک,کاربینی بانک اقتصادنوین,دانلود رایگان کاربینی بانک اقتصادنوین,دانلود نمونه گزارش کاربینی بانک,دانلود گزارش کاربینی حسابداری,کاربینی حسابداری,

 


دانلود رایگان کاربینی بانک تجارت

  • 3801

گزارش کاربینی بانک تجارت

دانلود گزارش کاربینی همراه فایل پاورپوینت

گزارش کاربینی

فرمت:ورد و قابل ویرایش

زمینه:حسابداری

 نگارش سال 1394

دارای 12اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

 

کاربینی,پروژه کاربینی بانککاربینی,دانلود کاربینی بانک,حسابداری کاربینی,گزارش کاربینی بانک ملی رایگان ,دانلود گزارش کاربینی بانک ملی,بانک پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت ایران,پاورپوینت پروژه کاربینی رشته حسابداری,پاورپوینت درس کاربینی,پاورپوینت درس کاربینی موضوع it,پاورپوینت کاربینی حسابداری,پاورپوینت کاربینی کامپیوتر,پروژه آذرخش بانک ملی,پروژه حسابداری بانک ملی,پروژه کارآموزی بانک ملی,پروژه کاربینی بانک ملی,پروژه کاربینی حسابداری,پروژه کاربینی حسابداری مالی,پروژه کاربینی روابط عمومی,پروژه کاربینی شبکه,پروژه کاربینی عمران,پروژه کاربینی فناوری اطلاعات,پروژه کاربینی کامپیوتر,پروژه کاربینی معماری,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پاورپوینت کاربینی,دانلود پاورپوینت کاربینی حسابداری


 

بانک جدید شرق ( که مرکزش در لندن بود ) اولین بانک به شیوه امروزی بود که در سال 1266 شمسی در شمال شرق میدان امام خمینی ( توپخانه ) و در محل فعلی بانک تجارت فعالیت خود را آغاز کرد. اگرچه فعالیت این بانک بیش از یکسال طول نکشید و بانک شاهی جایگزین آن شد ولی این حرکت پایه ی بانکداری نوین را در ایران بنا نهاد. تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ، از 36 بانک فعال در کشور 8 بانک دارای مالکیت دولتی ، 16 بانک دارای مالکیت خصوصی صد در صد ایرانی و 12 بانک دارای مالکیت مختلط ایرانی و خارجی بودند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ هفدهم خردادماه 1358 ،شورای انقلاب به منظور حفظ سرمایه های ملی،به کار انداختن چرخهای تولیدی کشور و تضمین سپرده ها و پس انداز مردم در بانکها " بانکهای کشور را ملی اعلام کرد و سپس به جهت کنترل و نظارت دقیق تر بر سیستم بانکی و اجرای صحیح سیاستهای پولی و اعتباری،برخی از بانکها در یکدیگر ادغام گردیدند. بانک تجارت به موجب لایحه قانونی اداره امور بانکها مصوب مهرماه1358 از ادغام یازده بانک خصوصی داخلی و مشترک داخلی – خارجی با سرمایه ای بالغ بر 39 میلیارد ریال در تاریخ 29 آذرماه سال 1358 تاسیس و سپس در سال 1360 بانک ایران و روس نیز به آن ملحق گردید. بانک تجارت از بدو تاسیس با استفاده از دو مزیت نسبی " نیروی انسانی متخصص" و"روشهای پیشرفته بانکی" که حاصل تجربیات بانکهای تشکیل دهنده بود، امکان انتخاب و استفاده از بهترین سیستمها و شیوه ها را داشته است.بکارگیری و استفاده از برخی سیستمهای نرم افزاری و سخت افزاری که بعضا تاکنون نیز ادامه دارد( مانند SGB)،دارا بودن ارتباطات بین المللی قوی به واسطه داشتن شبکه وسیع کارگزاری و زیر ساختهای غنی در زمینه بانکداری بین الملل(اولین بانک کشور در زمینه بکارگیری SWIFT) برتری این بانک را طی سالیان متوالی از لحاظ حجم عملیات بانکی داخلی و بین المللی حفظ نموده است. در حال حاضر بانک تجارت بابیش از 26 سال فعالیت بانکی و سرمایه ای بیش از10 هزار میلیارد ریال ، با دارا بودن شبکه وسیع وپیشرفته شعب که شامل 2009 شعبه در داخل و خارج کشور و ارتباط با صدها کارگزار خارجی است، در زمره یکی از موسسات مالی بزرگ کشور بوده و مورد اعتماد بانکهای معتبر بین المللی می باشد. تعداد پرسنل در بانک بر اساس درجه شعبه تعیین می شود شعبه  ای که اینجانب در آن مشغول به کار بوده دارای 15پرسنل شامل،رئیس،معاون،رئیس صندق،رئیس معاملات،سوپروایزر،کارمند و 4نفر تحویل دار و همچنین خدمتگزار شعبه می باشد.ساعت کار اغلب بانکها از 8 صبح تا 16 می باشد.

دراین شعبه ساعت 8 تا حدودا 11 صبح پر بارترین و می شود گفت شلوغ ترین زمان است و کارمندان کار بیشتر را در این ساعات انجام می دهند.روزهای آخر ماه و اولین روزهای و زمان واریز حقوق روزهایی هستند که شعبه مشتریان بسیاری را پذیزا و به آنها جواب گوست.این شعبه با این تعداد کارمند پاسخوی همه مشتریان می باشد.تقریبا ارتباطاط به صورت عمودی است یعنی از بالا به پایین برخی از کارها برای کارمندان تعریف شده است و آنها باید هر روز تکرار مکرارات را انجام دهند کار آنها تکراریست چندان اختیاری در انجام کارها ندارند,برخی از کارها باید حتما مورد تایید و امضاء رئیس قرار گیرد و برخی دیگر باید حتما مقامات بالا به رئیس این اجازه را بدهند یعنی حتی رئیس شعبه نیز در انجام برخی از امور از خود اختیار تام ندارد.خلاقیت و نو آوری نیز در امور بانکی معنا ندارد مگر در کارهای فردی که بر می گردد به نظم و انضباط آنها برای مثال چیدمان پرونده ها طوری که به راحتی در دسترس باشند.نوآوری و خلاقیت در بانک با پیشرفت تکنولوژی و شبکه ارتباطاط و...در ارتباط است و این به مسئولین رده های بالاتر بانک بر می گردد که این تکنولوژیهای برتر را هر چه سریع تر از سایر بانکها برای شعبات خود فراهم کنند چرا که سایر بانکهای خصوصی و دولتی رقبای بزرگی محسوب می شوند و مشتریان به بانکهایی مراجعه می کنند که در کمترین زمان و با صرف وقت و هزینه کمتر بهترین وبیشترین کارها را انجام دهند چرا که در این دوران وقت و هزینه و جلب رضایت مشتری حرف اول را میزند.

امور بانکی بر اساس عدم اعتماد صورت می گیرد لذا هر یک از کارمندان در قبال کاری که انجام میدهند مسئولند.سیستم کامپیوتری که هر یک از آنها با آن کار می کنند جداست هر کدام برای ورود کارمندان  به سیستم کد و رمز جداگانه تعریف شده.و هر یک از کارمندان باید با کد و رمز خود وارد شوند زیرا اگر اشتباهی رخ دهد این مسئولیت با صاحب آن کد و صاحب امضاء می باشد.

در سیستم بانکی رفتار کارمندان باید محترمانه و رسمی باشد چه با ارباب رجوع و چه با سایر همکاران.لباس فرم آنها نیز باید مرتب و رسمی باشد که این رسمی بودن در بانکهای خصوصی بیشتر رعایت می شود.

در سیستم بانکی رفتارها پاسخ ـ محرک می باشد کارمندان کار می کنند تا در آخر ماه حقوق بگیرند.کارمندی که کار خود را خوب انجام دهد برای مثال کارمندی ظرف مدت 1ماه بسیاری از اقساط معوقه را پیگیری و مبلغ هنگفتی را به صندوق بازگرداند بانک نیز مبلغ 24 ساعت اضافه کاری را به ایشان اعطا نمودند.این خود باعث تشویق این کارمند و ترغیب سایرین می شود.

 

  1. 2. ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها:

  2.  

تسهیلات ریالی :

با استفاده از امکانات بالقوه و اهداف توزیع بخشی تسهیلات و همچنین توان مدیریت و تخصص خود در بخش های مختلف اقتصادی ، بازرگانی ، کشاورزی و صنایع تبدیلی ، صنعت و معدن ، خدمات پیمانکاری ، اشخاص ، ساختمان و مسکن اقدام به اعطای تسهیلات نموده است و تسهیلات قرض الحسنه ، جعاله ، فروش اقساطی ، معاملات سلف ، مضاربه و ... در چارچوب قوانین بانکداری اسلامی به مشتریان اعطا مینماید .

 
 

عکس بخشی از گزارش کاربینی

پروژه کاربینی رشته حسابداری,پاورپوینت درس کاربینی,پاورپوینت درس کاربینی موضوع it,پاورپوینت کاربینی حسابداری,پاورپوینت کاربینی کامپیوتر,پروژه آذرخش بانک ملی,پروژه حسابداری بانک ملی,پروژه کارآموزی بانک ملی,پروژه کاربینی بانک ملی,پروژه کاربینی حسابداری,پروژه کاربینی حسابداری مالی,پروژه کاربینی روابط عمومی,پروژه کاربینی شبکه,پروژه کاربینی عمران,پروژه کاربینی فناوری اطلاعات,پروژه کاربینی کامپیوتر,پروژه کاربینی معماری,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پاورپوینت کاربینی,دانلود پاورپوینت کاربینی حسابداری,دانلود پروژه پاورپوینت کاربینی بانک ملی,کاربینی در بانک ملی,نمونه پاورپوینت کاربینی,پایان نامه بانک ملی,پایان نامه در مورد بانک ملی,پایان نامه های مورد حمایت بانک ملی,پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از خدمات بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از کارکنان بانک,پرسشنامه رضایت مشتری بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان از بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان بانک,پرسشنامه سنجش رضایت مشتریان بانک,تحقیق بانک ملی,تحقیق در مورد بانک ملی ایران,تحقیق در مورد تاریخچه بانک ملی,تحقیق درباره بانک ملی,تحقیق رضایت مشتریان بانک,تعریف رضایت مشتریان بانک,دانلود پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,رضایت مشتری در بانک,رضایت مشتریان بانک ملی,سنجش رضایت مشتریان بانک ملت,شماره مشتری بانک ملی چیست؟,عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک,مقالات بانک ملی,مقالات بانک ملی ایران,مقاله ای در مورد بانک ملی,مقاله بانک ملی,مقاله بانک ملی ایران,مقاله درباره بانک ملی,مقاله درمورد بانک ملی,موضوعات پایان نامه بانک ملی

فهرست مطالب گزارش کاربینی

توصیف فرآیند انجام کار
        1.تشریح جریان فرآیند کار
        2.ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها
        3.محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل
        4.نحوه کنترل کیفیت انجام فعالیت‌ها
توصیف توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد انتظار برای احراز شغل موردنظر
         1.ویژگی‌های مهارتی
       2.دانش و استعدادهای موردنیاز
       3.ویژگی‌های جسمانی
توصیف شرایط انجام وظایف مربوط به شغل موردنظر
       1.سختی و پیچیدگی کار
       2.نکات مربوط به قوانین و مقررات انجام کار
       3.نکات مربوط به ایمنی و بهداشت
       4.نکات مربوط به فرهنگی و اجتماعی (جاذبه و انگیزه‌های شغلی):
       5.وضعیت درآمدی و مباحث اقتصادی

ت) تحقیق، توصیف و مقایسه ویژگی‌های شغل موردنظر در داخل و خارج از کشور:

ث) ارایه نظرات و پیشنهادات کاربین در خصوص موقعیت فعلی و آینده شغل موردنظر:

 

لینک خرید و دانلود


ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 360
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 5

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز :
            بازدید دیروز بازدید دیروز :
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 0
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته :
            بازدید ماه بازدید ماه :
            بازدید سال بازدید سال :
            بازدید کلی بازدید کلی :

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.144.113.197
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند







              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران


                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به فایل دانشجویی رایگان بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف