پروپوزال بررسي سطح سلامت روان در بین پرسنل شاغل در درمانگاه های تهران‎

تبلیغات

تبلیغات

جستجو

جستجو

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

لینک دوستان

لینک دوستان

امکانات جانبی

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 360
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

پروپوزال بررسي سطح سلامت روان در بین پرسنل شاغل در درمانگاه های تهران‎

  • 220

پروپوزال بررسي سطح سلامت روان در بین پرسنل شاغل در درمانگاه های تهران‎

پروپوزال

سلامت روانی به نحوه تفکر، احساس و عمل اشخاص بستگی دارد. به طور کلی افرادی که از سلامت روانی برخوردار هستند، نسبت به زندگی نگرش مثبت دارند. آماده برخورد با مشکلات زندگی هستند. در مورد خود و دیگران احساس خوبی دارند. در محیط کار و روابطشان مسئولیت پذیر می باشند. زیرا وقتی از سلامت روانی برخوردار باشیم انتظار بهترین چیزها را در زندگی داریم و آماده برخورد با هر حادثه ای هستیم. ما با آموختن ویژگی های سلامـت روانی بهتر می توانیم به روح و روان متعادل و شاد دست یابیم. سلامت روانی در بسیاری از موارد مانند سلامت جسمی است و باید به آن توجه کافی داشت. سلامت روانی برای خوشبختی انسان ضروری اند. رسیدن به سلامت روانی به هیچ وجه تصادفی نیست، نیل به این هدف با صرف زمان و زحمت محقق می شود. همچنین نباید فراموش کرد که اعتماد به نفس، کلید سلامت روانی است. ( رحیمی نیا ، 1384 ) برای سلامت روان نیز فاکتورهایی وجود دارد که نداشتن این فاکتورها سلامت فرد را به خطر  می اندزد . در جامعه بعضی از مشاغل هستند که فرد باید دارای یک سری توانایی و شرایط خاص باشد که بتواند مسئولیت خود را به نحوه شایسته انجام دهد . کار در درمانگاه ها نیز جز مشاغلی است که نیاز به تقابل فراوانی بین خود و بیماران دارد. آنان باید بیماران را در بهترین شرایط روانی و جسمانی قرار دهند بنابراین برای این امور باید بتوانند شرایط قابل قبولی را در خود حفظ کنند که این امر نیار به اعتماد به نفس و یک سری عواملی است که بعداً به آنها اشاره خواهیم کرد . ( نقش تبریزی ، 1384 )

images

سـلامت شاغلـين به عنوان مهمترين عامل تأثير گذار بر توليد، در اثر استرس شغلي در معرض خطر قرار مي گيرد .احتمال ابتلا به اختلالات رواني خصوصا افسردگي در طول زندگي براي زنان تقريبا 20%  و براي مردان 10% است  يعني شيوع اين اختلالات در زنان دو برابر مردان است . از انجائي که بخش بزرگي از پرسنل را زنان تشکيل مي دهند، بنابراين مي توان چنين انتظار داشت که اين قبيل مشکلات در بين پرسنل زن از شيوع بالايي برخوردار باشد.( ناصری ، 1384 ) پرسنل تنها نقش مراقبت را ايفا نمي كنند بلكه اداره كنندگان وضعيت مراقبتي بيماران نيز مي باشند آنان نقش مشاور و راهنماي افراد در موضوعات بهداشتي را ايفا مي كنند و يكي ار اعضا گروه بهداشتي هستند كه دانش و مهارتهاي حرفه اي لازم را كسب كرده و در انجام وظايف بنيادي خود كه همانا اعتلاي سلامتي جامعه، پيشگيري از بيماريها، تامين وحفظ سلامتي كليه افراد خانواده ها وجامعه است فعاليت ميكنند . (اسفندياري 1381). در حرفه پرستاري، عوامل استرس زاي شغلي متعددي وجود دارند كه از جمله اين عوامل مي توان به كار در نظام نوبت کاري، باركاري، تعارض با همكـاران، تماس مكرر با رنج و مرگ بيماران، كمبود منابع حمايتي و كمبود وقت براي رسيدگي به مشكلات و نيازهاي روحي و عاطفي بيماران و مسئوليت هاي حرفه اي اشاره کرد به علاوه، سطوح استرس و عوامل استرس زا در پرسنل بخش هاي مختلف، متفـاوت است كه علت اين تفاوت، در شرايـط كـاري و تكـاليف محـوله به پرسنل مي باشد ( همان منبع )

لینک خرید:http://iranfilemarket.ir/1393/02/proposal/


پرسشنامه طراحی شده رابطه بین استقرار مدیریت دانش در خدمات درمانی با رضایت بیماران

  • 125

پرسشنامه طراحی شده رابطه بین استقرار مدیریت دانش در خدمات درمانی با رضایت بیماران

قیمت:120000ریال

 

موضوع :

پرسشنامه طراحی شده رابطه بین استقرار مدیریت دانش در خدمات درمانی با رضایت بیماران

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

توضیحات :

در تحقيق حاضر با توجه به ضرورت صرفه جويي در وقت،هزينه و نيروي انساني از پرسشنامه محقق ساخته، استفاده خواهد شد که شامل 30 سؤال بر اساس مؤلفه هاي مدل بكوويتز و ويليامز  می باشد درباره يافتن دانش ، به كارگيري دانش ، يادگيري دانش ، تسهيم دانش ، ارزيابي دانش ، ايجاد/نگهداري دانش و حذف دانش  و رضایت مراجعین با طيف پنج درجه اي ليكرت (از خيلي كم تا خيلي زياد با نمره 1 تا 5) اندازه گيري مي شود.اين تحقيق با بومي نمودن سؤالات براي تحقيق حاضر و نيز نظرسنجي از خبرگان و اهل فن تأييد می گردد. جهت اندازه گيري پايايي نيز از روش آلفاي کرونباخ استفاده خواهد شد.

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


دانلود پروژه ارزیابی رضایتمندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن

  • 175

پروژه ارزیابی رضایتمندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن

قیمت:98000ریال

 

موضوع :

پروژه ارزیابی رضایتمندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن در طی یک دوره یکساله و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

مقدمه :

كشور ايران به دليل طيف وسيع گياهان دارويي موجود در آن و سابقه مثبت استفاده از گياهان دارويي و رويكرد بيماران به اين شيوه درمان و همچنين وجود عطارها و اطباء سنتي در سطح شهرهاي كوچك و بزرگ باعث شد تا ايجاد كارخانجات پيشرفته داروئي به عهده تعويق بيافتد و توليد داروهاي شيميايي در داخل كشور بسيار ناچيز بوده و اكثر داروهاي مورد نياز شبكه مصرف از طريق واردات تأمين گردد، تا قبل از پيروزي انقلاب بيشتر داروها از كشورهاي آمريكا و آلمان وارد كشور مي‌شد و معدود شركتهاي توليدكننده دارو در كشور تحت ليسانس  شركتهاي معروف كشورهاي فوق به توليد دارو در داخل كشور با استفاده از فن آوري و اطلاعات آنها مي‌پرداختند و كمترين كار تحقيقاتي در زمينه داروسازي و طرح ژنريك داخلي دارو انجام مي‌پذيرفت.پس از پيروزي انقلاب اسلامي‌و ايجاد تحريم‌هاي اقتصادي، شركتهاي دارويي جزء طرحهاي مهم دهه انقلاب محسوب و بخصوص ايجاد دو شركت بزرگ ساخت محلولهاي تزريقي در شهرهاي مشهد و تبريز در دستور كار دولت قرار گرفت.

فهرست مطالب
مقدمه. ۲
بیان مسأله یا موضوع تحقیق.. ۳
ضرورت انجام تحقیق.. ۳
هدف از مطالعه موضوع. ۴
پیشینه تحقیق.. ۵
فرضیات… ۵
تعریف عملیات متغیرها ۶
ابزار گرد آوری داده‌ها ۷
جامعه آماری.. ۷
مراحل انجام تحقیق.. ۷
تعریف مفاهیم.. ۷
محدودیت‌ها- موانع و مشکلات تحقیق.. ۹
بخش اول: آشنایی با صنعت داروسازی و ساخت محلولهای تزریقی  ۱۱
۱- تاریخچه. ۱۱
ادویه ی مرکبه و شناخت مفردات طبی.. ۱۲
دارو شناسی در ایران.. ۱۴
۲- تکنولوژی.. ۱۸
۳- روش اجرایی عملیات تولید (مراحل ساخت محلولهای تزریقی) ۱۹
ساخت محلول.. ۲۵
بخش ۲: مباحثی در مورد مشتری.. ۲۷
۱- مشتری کیست؟. ۲۷
قبل از اینکه مشتریانتان تغییر رأی بدهند رفتارتان را تغییر دهید  ۲۷
مقدمه. ۲۷
حقایق مسلم درباره مشتریان.. ۲۷
یکی از مدیران فورد در مورد مشتری می‌گوید: ۲۸
مشتری سود است و هرچیزدیگر هزینه سربار ۳۰
خودتان را به جای مشتری بگذارید. ۳۱
چرا مشتریانمان را از دست می‌دهیم.. ۳۳
مشتری یعنی کسب و کار، کسب و کار یعنی مردم، مردم یعنی مشتری.. ۳۴
هنری فورد در این خصوص می‌گوید: ۳۵
هدف سازمان شما ایجاد مشتری است… ۳۶
اقدامات اساسی برای جلب مشتری بیشتر. ۳۷
با مشتریان خود ارتباط دائم داشته باشید. ۳۹
هر یک از کارکنان شما باید مشتریانتان را ملاقات کنند. ۴۰
۲- «روش اجرایی نحوه ارتباط با مشتری و اندازه‌گیری رضایت مشتری»  ۴۳
تعاریف… ۴۴
شرح فعالیت‌ها ۴۴
کلیات… ۴۴
ارتباط با مشتری.. ۴۵
نحوه اندازه‌گیری میزان رضایت مشتری.. ۴۷
۳- «روش اجرایی رسیدگی به شکایت مشتریان». ۴۹
تعاریف… ۵۰
مسئولیت و اختیار ۵۰
شرح فعالیت‌ها ۵۰
بخش سوم: بازاریابی.. ۵۳
تعریف… ۵۳
۱- استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار ۵۴
۲- ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار ۵۷
۳- آمیخته های بازاریابی ۶۱
«روش تحقیق». ۷۱
مصاحبه و اخذ نظرات کتبی بوسیله پرسشنامه: ۷۱
منابع اطلاعات… ۷۲
اطلاعاتی راجع به رؤسای بیمارستانها و مسئولین فنی داروخانه‌ها: ۷۳
بررسی فرضیه‌ها: ۷۴
فرضیه ۱: ۷۴
فرضیه ۲: ۷۵
فرضیه ۳٫ ۷۵
فرضیه ۴٫ ۷۶
فرضیه ۵٫ ۷۶
فرضیه ۶٫ ۷۷
تحلیل یافته‌های پرسشنامه ای.. ۷۸
تبلیغات برای فروش…. ۷۸
نتیجه گیری.. ۸۰
پیشنهادات… ۸۰
توصیه به سایر دانشجویان.. ۸۰
نمونه پرسشنامه. ۸۰
منابع: ۸۰



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


بررسی اثرات آموزش مهارتهاي زندگي بر عزت نفس و وضعيت رفتاري نوجوانان

  • 147

بررسی اثرات آموزش مهارتهاي زندگي بر عزت نفس و وضعيت رفتاري نوجوانان

قیمت:98000ریال

 

موضوع :

بررسی اثرات آموزش مهارتهاي زندگي بر عزت نفس و وضعيت رفتاري نوجوانان

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

مقدمه:

زندگي بشر تحت تاثير تغييرات وسيع صنعتي، اجتماعي، فرهنگي، دچار تحول شده است. شمار زيادي از افراد قادر نيستند بين محركهاي متنوع بيروني ونيروهاي متعارض دروني توازون ايجادكنند ودر فرايند رشد موزون و همه جانبه كه همانا هدف اصلي تعالي انسان است، دچار مشكل مي شوند. بديهي است كه كودكان ونوجوانان به سبب بي تجربگي و نا آگاهي از مهارتهاي بازدارنده و تسهيل كننده، اصلاحي، بيشتر در معرض آسيبهاي جدي دروني و اجتماعي هستند. دانش آموزاني كه مهارتهاي مقابله با موقعيتهاي تنش زا را ندارند، به نوعي مقهور آنها خواهند شد و بدين ترتيب مستعد اختلالات رواني، عاطفي، افسردگي، اضطراب و احتمالاً مصرف مواد مخدر و رفتارهاي ضد اجتماعي خواهند شد اين دانش آموزان در فرايند تصميم گيري نيز دچار مشكل مي‌شوند.بنابراين با توجه به نقش مهم مدارس در تامين بهداشت رواني دانش آموزان، برنامه آموزش مهارتهاي زندگي، روش موثري در جهت رشد شخصيت سالم دانش آموزان و تامين بهداشت رواني دانش آموزان است.آموزش مهارتهاي زندگي، نوعي كوشش است كه در سايه آن نوجوانان ترغيب مي شوند تا خلاقيت خود را به كار گيرند و به طور خود جوش راههاي موثر را براي حل تعارضات و مشكلات زندگي خود بيابند.به نظر مي رسد آموزش مهارت‌هاي زندگي گام موثري در اين جهت باشد كه استعدادها و توانمنديهاي دانش آموزان بكار گرفته شود تا خود فعالانه سر نوشت خويش را بدست گيرند و انتخاب گر باشند. ضمناً فرايند خود باوري در نوجوانان مسير درست خود را طي كرده و نوجوان ضمن استفادة درست از مهارت ها، مسئوليت اعمال و احساسات خود را مي پذيرد و مهارتهاي لازم را براي اتخاذ تصميم هاي مهم زندگي كسب مي كند



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


دانلود مقاله سرای دوستی مرکز کودکان خیابانی

  • 176

دانلود مقاله سرای دوستی مرکز کودکان خیابانی

قیمت:165000ریال

 

موضوع :

دانلود مقاله سرای دوستی مرکز کودکان خیابانی

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

 

مقدمه :

محل مورد نظر براي طراحي، در منطقه 15، شهرداري تهران واقع مي‌باشد. مطالعه ويژگيهاي اقليمي پروژه حاضر، بر اساس آمار 15 ساله (1344-1359 هـ .ش) ثبت شده در ايستگاه كليماتيك مستقر در نمايشگاه بين‌المللي تهران انجام مي‌يابد. ايستگاه نمايشگاه بين‌المللي در ارتفاع 1541 متري با عرض جغرافيايي 57  35 شمالي و طول جغرافيايي 25   51 قرار گرفته است.در ابتدا توضيحاتي كلي در مورد موقعيت جغرافيايي شهر تهران آورده شده و سپس به تفصيل ويژگيهاي اقليمي منطقه مورد نظر بررسي شده است.هدف از اين مطالعات دستيابي به اطلاعاتي است كه از طريق آن، مي‌توان معماري بناهاي مورد نظر را تا حد امكان با شرايط و مقتضيات اقليمي انطباق داد و شرايط زندگي و يا بهره‌گيري از فضاهاي مجموعه را با وضعيت آب و هوايي محيط تنظيم نمود.

فهرست مطالب :

ویژگیهای جغرافیایی و اقلیمی منطقه ۷
۵-۱- ویژگیهای اقلیمی ۱۳
تعریف و تبیین موضوع پروژه و نتیجه‌گیری برای انتخاب موضوع ۲۳
۲-۲- تعریف کودک ۲۳
۱-۲-۲- تعریف کودکان خیابانی ۲۴
۱- کودکان خیابانی (Children “on” the street) ۲۵
۲- کودکان خیابانی (children “of” the street) ۲۵
۳-۲- تاریخچة کودکان خیابانی ۲۷
۴-۲- وضعیت کودکان خیابانی در جهان ۲۹
۱-۴-۲- وضعیت کودکان خیابانی در ایران ۳۰
۵-۲- کودک در خیابان» و «کودک خیابان ۳۱
الف- کودک در خیابان: ۳۱
ب- کودک خیابان: ۳۱
۶-۲- عوامل مؤثر بر خیابانی شدن کودکان ۳۲
۱-۶-۲- عوامل بیرونی (اجتماعی) ۳۲
۲-۶-۲- عوامل درونی (خانوادگی) ۳۳
۷-۲- بزهکاری و بزه‌دیدگی کودکان خیابانی ۳۵
۸-۲- وضعیت بهداشتی کودکان خیابانی ۳۶
۹-۲- وضعیت روانی – اجتماعی کودکان خیابانی ۳۸
۲-۹-۲- وضعیت روانی ۳۹
۳-۹-۲- مشکلات رفتاری (روانی) ۳۹
۱۰-۲- اقدامات ملی انجام شده در مورد این کودکان تابحال ۴۰
۱-۱۰-۲- سازمان بهزیستی ۴۰
۲-۱۰-۲- شهرداری ۴۱
۳-۱۰-۲- بین المللی ۴۱
۱۱-۲- آمار کودکان خیابانی ۴۱
۱۳-۲- نتایج بدست آمده از تحقیق دکتر رسول روشن توسط سازمان بهزیستی کشور ۴۳
طرح سؤالات: ۴۵
۱۴-۲- مقالات برخی از جراید در مورد وضعیت نابسمان کودکان خیابانی ۵۲
۱-۱۲-۲- کودکان در سایه‌ روشن‌های شهر- همشهری اردیبهشت ۱۳۸۲ ۵۲
۲-۱۴-۲- ۳۵ میلیون کودک آواره در جهان – همشری ، اردیبهشت ۱۳۸۲ ۵۶
۳-۱۴-۲- چرا بیرون خانه را ترجیح می دهند؟ همشهری – مرداد – ۱۳۸۲ ۵۶
فقر عاطفی ۵۷
چرا والدین محبت خود را از فرزندان دریغ می‌کنند؟ ۵۸
محبت افراطی ۵۹
مرگ والدین ۶۰
تبعیض بین فرزندان ۶۲
کثرت فرزندان ۶۲
۴-۱۴-۲- کودکان خیابانی در حال افزایش‌اند – همشهری – خرداد – ۱۳۸۲ ۶۳
۵-۱۴-۲- افزایش شمار کودکان خیابانی در تجریش – همشهری – خرداد – ۱۳۸۲ ۶۶
۷-۱۴-۲- کودکان کار بی‌پناهان جامعه- همشهری – اردیبهشت – ۱۳۸۲ ۶۹
۹-۱۴-۲-کودکان خیابانی اولین قربانیان آلودگی هوا – همشهری – خرداد-۱۳۸۲ ۷۷
منابع و مأخذ فصل دوم ۷۹
فصل سوم ۸۰
مباحث عمومی مرتبط با پروژه ۸۰
۱-۳- مصاحبه با آقای دکتر، اقلیما و عضو هیئت علمی ۸۰
۲-۳- مصاحبه ما خانم کاووسی ۸۰
۳-۳- مصاحبه با خانم قلی‌زاده و آقای نریمانی ۸۲
۴-۳- مفاد پیمان نامة جهانی حقوق کودک ۸۶
اعلامیة ژنو: ۸۶
ماده ۲۸ کنوانسیون الحاقی کودک مصوب ۱۳۶۸: ۸۷
۵-۳- راهکارهائی برای جلوگیری از بوجود آمدن یا کاهش کودکان خیابانی ۸۸
۶-۳- روانشناسی دوران نوجوانی ۸۹
۱-۶-۳- حالات روانی و عاطفی در نوجوانان ۹۱
۲-۶-۳- شناخت خصوصیات فیزیکی کودکان و نوجوانان ۹۲
۷-۳- کودک،‌ معماری و فضا ۹۳
۸-۳- معماری برای کودکان ۹۸
جاهای زیبا ۱۰۰
۹-۳- طراحی فضا با توجه به مشکلات رفتاری و روانی کودکان و نوجوانان ۱۰۲
منابع و مأخذ فصل ۳: ۱۰۴
فصل ۴ ۱۰۵
بررسی مراکز کودکان خیابانی متناظر با طرح مجموعه ۱۰۵
۱-۴- مراکز خارجی ۱۰۵
۲-۱-۴- کنیا ۱۰۵
۳-۱-۴- برزیل (شهر مارینگا) ۱۰۶
۴-۱-۴- پروة ملی کودکان خیابانی فیلیپین (از سال ۱۹۸۶ تاکنون) ۱۰۷
۵-۱-۴- هندوستان ۱۰۸
۶-۱-۴- آفریقای جنوبی ۱۰۹
۱- کودک ۱۰۹
۲- خانواده ۱۰۹
۳- جامعه ۱۱۰
۷-۱-۴- کانادا ۱۱۰
۲-۴- مراکز داخلی ۱۱۱
۱-۲-۴- مجتمع رفاهی- بهزیستی سبزوار ۱۱۱
۱-۱-۲-۴- موقعیت ۱۱۱
۲-۱-۲-۴- اجزاء طرح ۱۱۱
۳-۱-۲-۴- معرفی کم و کیف معماری طرح ۱۱۳
۲-۲-۴- بازدید از مرکز کودکان خیابانی (قرنطینة) یاسر ۱۱۶
۱-۲-۲-۴- مصاحبه با یک مددکار اجتماعی ۱۱۸
۴-۲-۴- بازدید از مرکز کودکان خیابان اسماعیل محمدی ۱۲۲
خوابگاه ۱۲۳
۱-۴-۲-۴- ساختمان اداری ۱۲۳
پیشنهادات جناب آقای موسوی برای طراحی مرکز کودکان خیابانی ۱۲۵
منابع و مأخذ فصل ۴: ۱۲۷
فصل ۵ ۱۲۸
معرفی سایت پروژه ۱۲۸
۱-۵- موقعیت شهری منطقه ۱۵ تهران ۱۲۸
۱-۱-۵- بررسی وضعیت اجتماعی،‌ اقتصادی و فرهنگی خانوادهای ساکن منطقة ۱۵ تهران ۱۲۹
۲-۱-۵- توقف اتوبوسهای شرکت واحد ۱۲۹
۳-۱-۵- آلودگی ۱۳۰
۴-۱-۵- تراکم جمعیت و کمبود امکانات رفاهی ۱۳۰
۲-۵- کاربردی پیشنهادی در طرح تفضیلی ۱۳۰
۳-۵- زمین پروژه و قابلیتهای آن ۱۳۱
۱-۳-۵- جنسیت خاک سایت ۱۳۱
۲-۳-۵- آب در منطقة سایت ۱۳۲
۲-۳-۵- کوههای متصرف اطراف منطقة طرح ۱۳۲
۴-۳-۵- موقعیت گسل زلزله نسبت به منطقة طرح ۱۳۳
۴-۵- بررسی معیارهای مربوط به محیط طبیعی و جغرافیا ۱۳۳
۵-۵- دسترسیهای سایت: ۱۳۳
۱۰-۵- چکیده ۱۳۵
منابع و مأخذ فصل ۵: ۱۳۶
۱-۱-۶- ساختمان اداری ۱۳۹
۲-۱-۶-ساختمان خوابگاه ۱۴۱
۵-۲-۱-۶- محل طبخ ۱۴۸
۶-۲-۱-۶- غذاخوری ۱۴۹
۱-۳-۱-۶-  سالن اجتماعات چند منظوره (آمفی‌تئاتر سرپوشیده) ۱۵۲
۲-۴-۱-۶- کلاسهای آموزشی ۱۵۷
۵-۱-۶- کارگاههای تخصصی ۱۵۹
۷-۱-۶- فضاهای سبز و ورزشی ۱۶۴
۸-۱-۶- نگهبانی ۱۶۶
۱-۳-۶- گرمایش ۱۶۹
۲-۳-۶- حرارت مرکزی ۱۶۹
۳-۳-۶- تهویه ۱۷۰
۴-۳-۶- خنک سازی مکانیکی ۱۷۰



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393 ساعت: 16:50
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

پروپوزال بررسي عوامل موثر بر بدحجابي در بين دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامی

  • 147

پروپوزال بررسي عوامل موثر بر بدحجابي در بين دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامی

قیمت:485000ریال

 

موضوع :

پروپوزال بررسي عوامل موثر بر بدحجابي در بين دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامی

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

بیان مساله :

حجاب گوياي انتخاب يك عقيده است. آدمي عقيده و مرام را با دو خصيصة شناخت و انتخاب برمي گزيند و براساس آن زندگي مي كند و تمام رفتارهاي خودرا براساس آن شكل می دهد. هرقدرشناخت و اختيارانسان عميق تر شود،عقيده و مرام او نيز پايدارتر است. حجاب نيز اين چنين است،يعني محصول شناخت و بينش هايي است كه انسان از هستي،روابط اجتماعي وچگونگي تكامل و رشد صحيح خود دارد و بدين باور رسيده است (مالمیر،مهدی، 1387)كه با پوشش دادن به خود،سير معنوي جامعه را سرعت مي بخشد. تبيين حجاب در بينش قرآن كريم اين است كه انسان بايد كاملا درك كندكه حجاب تنها مربوط به خود او نيست تا بگويد ازحق خود صرف نظركردم مسئلة بدحجابي امري نيست كه اثبات آن نيازمند ارائة آمار و ارقام باشد . بلكه فقط با نگاهي جامع  و انديشمندانه وجود آن و ضرورت مقابله با آن آشكار مي گردد. (باقري،خسرو،۱۳۷۰).خصوصا از جهت آثار و توابعي كه بدحجابي مي تواند در قالب ارتباطات نامشروع  و نامعقول دختران و پسران و ساير مفاسد و انحرافات اجتماعي در برداشته باشد. اين امر در مورد دانشجويان دانشگاه مهمتر جلوه مي كند زيرا دانشجويان، آگاه ترين قشر جوان كشورند كه به عنوان الگو و اسوة جامعه امروزي بوده و آينده سازان جامعه وخانواده ها و مهره هاي اصلي حركت اجتماع به سوي پيشرفت و سعادت محسوب مي گردند،و چه بسا بدحجابي دانشجویان دانشگاه و نتايج مخرب و پيامدهاي سوء آن بتواند دانشگاه را از رسالت اصلي خودكه علم،تحقيق،تعالي و كمال است دور سازد. لذا مي توان گفت رعايت حجاب،عامل سوق دهندة دانشگاه به سوي اهداف اصيل آن است و هرگز با فعاليت هاي علمي و دانشگاه مكافات ندارد. (رستگار خالد،امیر،1386)از يك ديدگاه ميتوان عوامل بدحجابي را اين گونه قلمداد نمود : هجوم فرهنگ غرب وتلاش استعمار براي نابودي حجاب؛اعتقاد به آزادي غلط و ناآگاهي از آزادي صحيح و معقول؛اعتقاد به دست و پا گير بودن حجاب براي كار و تلاش؛پيروي از هوس هاي نفساني وخوشگذراني بي قيد و بند؛دگرگوني ارزش ها)اين كه شخصيت زن به آشكار نمودن زيبايي هايش مي باشد(؛الگوهاي دروغين؛تقليدكوركورانه كه به دليل جهل وعدم اعتماد به نفس وكمبود نشأت گرفته است؛وجايگزيني فرهنگ هاي بيگانه به جاي اسلام،بي محتوايي وعدم استقلال فكري وضعف تجزيه وتحليل منطقي،وسستي وسهل انگاري به دليل ضعف اراده)محمدي اشتهاردي،ص۱۳۳.)دراين تحقيق اهميت حجاب ازديدگاه اسلام ونيز ساز وکارهايي که اسلام براي عينيت بخشيدن به آن منظور کرده است مورد تحليل واقعمی شود وعوامل مؤثر بر بدحجابي دانشجويان دانشگاه  ازاد اسلامی مورد بررسي قرار می گیرد .متغيرهايي كه درتحقیق به كارمی رود به صورت زير مي باشد:بدحجابی که متغیر مستقل می باشد و متغیر های میزان پایبندی به ارزشهای ديني، وضعيت رواني، خصوصيات شخصي شامل(رشته تحصيلي،تعداد گذرانده،سن،معدل ديپلم و... )، نگرش هاي سياسي،وضعيت اقتصادي ،وضعیت خانوادگي( اختلاف بين والدين،مدرک تحصيلي پدرومادر،وضعيت اعتقادي والدين) مورد بررسی قرار می گیرد.ابزارگردآوري داده ها،پرسشنامه شامل 20سؤال می باشدکه اين پرسشنامه به تعداد 80 دانشجو داده می شودکه40 تاي آنها دانشجويان دختربدحجاب و40تاي ديگر دانشجويان دخترباحجاب می باشند و باروش نمونه گيري داوطلبانه انتخاب می شوند.جهت تجزيه وتحليل يافته هاي تحقيق ازآمار توصيفي شامل نمودارستوني،ميانه،ميانگين،نما، .... وآماراستنباطي شامل آزمونT،کاي دو استفاده می شود.

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393 ساعت: 19:58
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

پروپوزال بررسی احکام فقهی زکات از منظر قرآن وتفاسیر شیعه واهل سنت

  • 237

پروپوزال بررسی احکام فقهی زکات از منظر قرآن وتفاسیر شیعه واهل سنت

قیمت:485000ریال

 

موضوع :

پروپوزال بررسی احکام فقهی زکات از منظر قرآن وتفاسیر شیعه  واهل سنت

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

بیان مساله :

زکات از مصادیق بارز صدقات واجب و متفق علیه اسلامی است که به عنوان پشتوانه مالی برنامه های اجتماعی، در اصلاح ساختار جامعه و تطهیر زندگی ، تزکیه ی نفوس و تالیف قلوب مردم، نقش بسزایی دارد.تبیین مفهوم زکات، بیان ادله و علل وجوب، تاکید بر ساماندهی و حسن استفاده از این منبع عظیم مالی، احصاء شمه ای از برکات و کنکاش در شناخت موارد وجوب و  احکام فقهی ومحل مصرف آن، از دیدگاه آیات و  مشهورترین تفاسیر  شیعه وسنی، ، رسالتی است که این پایان نامه  در حد وسع خود به آن ها می پردازد.معنی لغوی زکات«زکات و نماء و زیادی در لغت به یک معنا بوده ونیز گفته اند زکات به معنی طهارت است» (ترجمه ی منجد الطلاب بندر ریگی 1371/221)آیه ی زکات یعنی«  خُذْ مِنْ أَمْوَالِهِمْ صَدَقَةً تُطَهِّرُهُمْ وَتُزَكِّيهِم بِهَا وَصَلِّ عَلَيْهِمْ إِنَّ صَلاَتَكَ سَكَنٌ لَّهُمْ وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ  »( توبه/ 103 )دلالت دارد بر این که زکات مصطلح یکی از مصادیق صدقه است و از این جهت آن را زکات گفته اند که صدقه است؛ چون صدقه پاک کننده است و زکات هم از تزکیه و به معنای پاک کردن است.چنان که پیداست در این جا نیز هر چند ابتدائاً زکات به معنی نمو گرفته شده است، امّا نشان می دهد که معنی تطهیر نیز در آن نهفته است؛ چون عادت کردن مردم بر انجام اعمال شایسته و تخلّق ایشان به فضایل، فرع بر پاک شدن از رذایل و دوری جستن از بدی ها است.اگر می بینید امروز وقتی کلمه ی زکات به کار می رود، ذهن به زکات واجب منصرف شده و صدقه به ذهن نمی آید، نه از این جهت است که بر حسب لغت عرب، صدقه زکات نباشد؛ بلکه، از این جهت است که در مدت هزار و چند صد سال که از عمر اسلام گذشته است مسلمانان، کلمه ی زکات را در «زکات واجب» به کار برده اند و گرنه، در صدر اسلام، زکات به همان معنی لغوی خود بوده است و معنای لغوی زکات اعّم است از معنای مصطلح آن و صدقه را هم شامل می شود و در حقیقت زکات در لغت به ویژه اگر در مقابل نماز قرار گیرد، به معنی انفاق مال در راه خداست.خلاصه آن که زکات در لغت به معنی زیاد شدن و تطهیر است و در صدر اسلام بعد از معنی لغوی ،در عموم انفاقات مالی اعم از صدقه مستحب و واجب بکار می رفته است و بعد از نزول آیه زکات و در اثر کثرت استعمال مسلمین در زکات واجب، در همین واجب غالب شده است.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


پروپوزال نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه اکوتوریسم

  • 147

پروپوزال نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه اکوتوریسم

قیمت:485000ریال

 

موضوع :

پروپوزال نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه اکوتوریسم

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

بیان مساله :

موقیعت جغرافیایی ويژه و تنوع پديده هاي طبيعي باعث شده تا ايران به عنوان پنجمين كشور داراي تنوع طبيعي جهان شناخته شود . اين در حالي است كه علي رغم برخورداري از جاذبه هاي فراوان اكوتوريستي،كشور با مشكلات و موانع گوناگوني در جذب طبيعت گرد مواجه بوده كه مانع از گسترش آن شده است. استفاده از مزاياي فناوري اطلاعات وارتباطات و ارائه راهكار علمي مبتني بر مدل سازي و بهره مندي از ابزارهاي مرتبط مي تواند بخش زيادي از مشكلات و چالش هاي موجود در توسعه اين صنعت در كشور را مرتفع نمايد. در واقع اگر مهمترين موانع موجود در توسعه صنعت اكوتوريسم كشور را كمبود امنيت، نارسايي خدمات زيربنايي، عدم شناخت كامل و معرفي جاذبه هاي اكوتوريستي ، عدم سهولت در تهيه ويزا، رواديد، شكاف فرهنگي ، تخريب آثار اكوتوريستي و... فرض كنيم، فناوري اطلاعات و ارتباطات با توسعه زيرساخت هاي تحت وب ، مدل سازي نظام مديريت مقصد (DMO)، نظام ذخيره جا (CRS)،  نظام توزيع جهاني (GDS)، نظام مديريت مشتري مداري (CRM) و استفاده از ابزارها و فناوري هايي چون GIS و يا توسعه گردشگري مجازي (Virtual Tourism) مي تواند بر بيشتر مشكلات موجود غلبه نمايد و زمينه توسعه پايدار اكوتوريسم را موجب شود ،چرا كه توسعه پايدار مستلزم اين است كه آثار و جذابيتهاي اكوتوريستي براي نسل هاي آينده حفظ شوند كه اين مهم در گرو توسعه فناوري هاي نوين است . نتايج حاصل از اين پژوهش نشان مي دهد كه ، مدل سازي و ابزار هاي زير مجموعه فناوري اطلاعات و ارتباطات مي تواند بخش زيادي از مشكلات موجود در اين زمينه را رفع نمايد.  کاربرد ICT در گردشگری را می‌توان به سه حوزه شبکه‌های داخلی (Internet)، شبکه‌های خارجی(Extranet) و اینترنت تفکیک کرد. کاربرد ICT در شبکه‌های داخلی صنایع گردشگری موجب افزایش کارایی و اثر بخشی می‌شود و در بخش‌های مختلف شرکت‌ها بکار می‌رود. از سوی دیگر، کاربرد ICT   در شبکه‌های داخلی و اینترنت موجب همبستگی قوی بین فعالیت‌های متفاوت واحدهای فعال در گردشگری شده است، به گونه‌ای که کاربرد ابزارهای ICT به شکل( CRS)نظام ذخیره جا، (GDS) نظام توزیع جهانی و DMO (مدیریت مقصد) در صنایع حمل و نقل هوایی و هتل‌ها و خدمات مسافرتی از توسعه فراوانی برخوردار است.  ابزار ICT منجر به تغییر روند گردشگری و ایجاد سازوکارهای جدید راهبردی و مدیریتی در این صنعت شده است.از جمله مهمترین استفاده‌های ICT در شرکت‌ها، تقویت یکپارچگی افقی و عمودی و کاهش عدم صرفه‌های مقیاس در شرکت‌های کوچک و متوسط گردشگری(SMTE) بوده است. این تحقیق با هدف بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه اکوتوریسم (مطالعه موردی تهران) به سوال اصلی تحقیق که فناوری اطلاعات و ارتباطات چه نقشی در توسعه اکوتوریسم دارد، می پردازد.

 

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393 ساعت: 19:54
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

پروپوزال بررسي اقتصادي و مطالعات امكان سنجي كاربرد انرژي خورشيدي در دانشگاه آزاد

  • 274

پروپوزال بررسي اقتصادي و مطالعات امكان سنجي كاربرد انرژي خورشيدي در دانشگاه آزاد

قیمت:485000ریال

 

موضوع :

پروپوزال بررسي اقتصادي و مطالعات امكان سنجي كاربرد انرژي خورشيدي در دانشگاه آزاد

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

بیان مساله :

انرژي خورشيد يکي از منابع تامين انرژي رايگان، پاك و عاري از اثرات مخرب زيست محيطي است که از دير باز به روش‌هاي گوناگون مورد استفاده بشر قرار گرفته است. بحران انرژي در سال‌هاي اخير، کشورهاي جهان را بر آن داشته که با مسائل مربوط به انرژي، برخوردي متفاوت نمايند که در اين ميان جاي‌گزيني انرژي‌هاي فسيلي با انرژي‌هاي تجديدپذير و از جمله انرژي خورشيدي به منظور کاهش و صرفه‌جويي در مصرف انرژي، کنترل عرضه و تقاضاي انرژي و کاهش انتشار گازهاي آلاينده با استقبال فراواني روبرو شده است.به طور متوسط خورشيد در هر ثانيه 1020*1.1 كيلووات ساعت انرژي ساطع مي‌كند. از كل انرژي منتشر شده توسط خورشيد، تنها در حدود 47% آن به سطح زمين مي‌رسد. اين بدان معني است كه زمين در هر ساعت تابشي در حدود 60 ميليون Btu دريافت مي‌کند.يعني انرژي ناشي از سه روز تابش خورشيد به زمين ‌برابر با تمام ‌انرژي ناشي از احتراق كل سوخت‌‌هاي ‌فسيلي در دل زمين است و بنابراين مي‌توان نتيجه گرفت كه در اثر تابش خورشيد به مدت چهل روز، مي‌توان انرژي مورد نياز يک قرن را ذخيره نمود.بنابراين با به كارگيري كلكتورهاي خورشيدي مي‌توان تا حدودي از اين منبع انرژي بي‌پايان، پاك و رايگان استفاده كرد و تا حد بسيار زيادي در مصرف سوخت‌هاي فسيلي صرفه جويي نمود.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


پروپوزال رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی در دبیران متأهل زن و مرد

  • 131

پروپوزال رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی در دبیران متأهل زن و مرد

قیمت:485000ریال

موضوع :

پروپوزال رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی در دبیران متأهل زن و مرد

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

بیان مساله :

با شروع زندگی مشترک و ایجاد رابطه زناشویی، رضایت زناشویی به متغیری مهم در رابطه با کیفیت زندگی بدل میشود. رضایت زناشویی یک متغیر نگرشی است و بنابراین یک خاصیت فردی زن و شوهر محسوب می شود. رضايت زناشويي فرآيندي است كه در طول زندگي زوجين به وجود مي‌آيد و لازمه‌ی آن انطباق سليقه‌ها، شناخت ويژگي‌هاي شخصيتي،ايجاد قواعد رفتاري و شكل‌گيري الگو‌هاي مراوده‌اي است.( خدابخش احمدي و همكاران،1384).بدين ترتيب مي‌توان گفت: زوجينِ داراي رضا‌مندي، در حيطه‌هاي گوناگون زندگي با همديگر توافق دارند.‌اين چنين زن و شوهر‌هايي از نوع و سطح روابط عاطفی‌شان راضي‌هستند،پاي‌بندي‌هاي مذهبي مشتركي دارند، وقت و مسائل مالي خودشان را به خوبي برنامه‌ريزي ومديريت مي‌كنند، در مسائلي كه اختلاف نظر دارند، مصلحت زندگي و خانواده را بر مصلحت خود ترجيح داده، از انعطاف‌پذيري بالايي برخوردارند، از نوع و كيفيت گذران اوقات فراغت و رفت‌وآمد با اقوام و دوستان رضايت دارند و در نهايت، در تعداد و نوع تربيت فرزندان با هم اشتراك نظر دارند. اهميت كيفيت زندگي‌زناشويي يا همان رضا‌مندي و نارضا‌مندي زناشويي، در تأثير آن بر سلامت رواني و جسماني پديدار مي‌شود. مطالعات نشان داده است كه رضا‌مندي و يا نارضا‌مندي زناشويي، بر بسياري از ابعاد زندگي فردي و اجتماعي تأثير مي‌گذارد، براي مثال، نتايج مطالعات در محدوده تأثير جسماني نشان داد، افراد متأهل كه زندگي‌شان پايدار بوده و استحكام بيشتري داشته، عموماً عمر طولاني‌ دارند، از نظر جسماني سالم‌ترند، شاد هستند و بيشتر احتمال دارد كه از سرطان نجات يابند. ( خدابخش احمدي و همكاران،1384).افراد متأهل ي كه زندگي‌شان پايدار بوده و استحكام بيشتري داشته و از رضا‌مندي زناشويي بالايي برخوردارند. بيشتر عاطفي‌اند و در مقايسه با افراد ناسازگار، كمتر دچار مشكلات روان‌شناختي مي‌شوند.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


اثرات افت خواص مغناطیسی هسته روی دمای مبدل توان ایزوله شده با روغن خنک قدیمی

  • 134
 

  • تاریخ ارسال : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ساعت: 19:11
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

پایان نامه بررسی رابطه قابلیت بازاریابی، قابلیت نوآوری و مزیت رقابتی پایدار

  • 176
پایان نامه بررسی رابطه قابلیت بازاریابی، قابلیت نوآوری و مزیت رقابتی پایدار

پایان-نامه-بررسی-رابطه-قابلیت-بازاریابی-قابلیت-نوآوری-و-مزیت-رقابتی-پایدارپایان نامه بررسی رابطه قابلیت بازاریابی، قابلیت نوآوری و مزیت رقابتی پایدار(همراه پرسشنامه در انتهای پایان نامه و چکیده انگلیسی)، چکیده: پژوهش حاضر بررسی ارتباط بین کار آفرینی، قابلیت بازار یابی، قابلیت نو آوری و مزیت رقابتی پایدار، با هدف ارائه راهکارهای جدید در اداره امور بنگاه های اقتصادی و ...دانلود فایل

 

  • تاریخ ارسال : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ساعت: 18:17
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

پایان نامه امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران

  • 122
پایان نامه امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران

پایان-نامه-امکان-سنجی-استفاده-از-فناوری‌های-نوین-با-تاکید-بر-اینترنت-در-بازاریابی-محصول-زعفرانمقدمه: در طول تاریخ بازاریابی و استراتژی‌های بازاریابی به شدت تحت تأثیر تکنولوژی‌ها و فن‌آوری‌های دوران خود بوده‌اند و در طول زمان از این فن‌آوری‌ها در جهت تحول در استراتژی‌های خود بهره برده‌اند به طوری که با ظهور رادیو، تلویزیون، کامپیوتر و غیره، بازاریابی نیز نقش‌های خاص خود را ایفا نموده و ...دانلود فایل

 

پروپوزال اثربخشی آموزش شیوه های خود کنترلی و مهارتهای ارتباطی بر کاهش پرخاشگری

  • 131

پروپوزال اثربخشی آموزش شیوه های خود کنترلی و مهارتهای ارتباطی بر کاهش پرخاشگری

قیمت:485000ریال

موضوع :

پروپوزال اثربخشی آموزش شیوه های خود کنترلی و  مهارتهای ارتباطی بر کاهش پرخاشگری

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

بخشی از ابتدا فایل :

رفتارهای پرخاشگرانه یکی از مشکلات اجتماعی مهم و اساسی در هرجامعه‏ای است و به دلیل اهمیت آن به اینگونه رفتار در دوران کودکی و به خصوص در دوران نوجوانی بیشتر توجه می‏شود(لابر و های 1997 به نقل از پاکاسلاهتی، 2000).نکتهء عمده پژوهش در قلمروی پرخاشگری، از مفهوم آن ناشی می‏شود. مفهومی که در عین حال ساختارهای خصومت، خشم، پرخاشگری را در بر می‏گیرد. هاولز و رایت( 1978؛ به نقل از حاجتی و همکاران، 1387) کوشش کردند تا تمایز بین این اصطلاحات را بر اساس توصیف خشم، به عنوان یک حالت‏ ذهنی از برانگیختگی هیجانی، خصومت، به عنوان یک بازخورد به همراه یک ارزیابی منفی‏ بلندمدت از دیگران و رویدادها و پرخاشگری را، به عنوان رفتاری آشکار، درگیر شدن و آسیب رساندن به دیگران مشخص کنند؛ اما آنها اصطلاحاتی را تعریف و تأیید می‏کنند که به‏ یکدیگر وابسته هستند.(هاولز و رایت، 1978؛ به نقل از الله یاری، 1376). هرچند واژه‏ خشونت را به معانی مختلفی تعریف می‏کنند، اما تعاریف اکثر محققان به‏کارگیری نیروی‏ بدنی، برای آسیب رساندن به دیگران را در بر می‏گیرد.(فارل و فلانری، 2006).در کل می‏توان گفت پرخاشگری و خشونت ممکن است به شکل‏های مختلفی، مانند آزار و اذیت دیگران؛ کتک زدن؛ دشنام دادن و...جلوه‏گر شود و هدف آن صدمه زدن به خود یا دیگری است.(اکبری، 1381).علل پرخاشگری از دیدگاههای مختلفی بررسی شده است.  مطابق رویکرد یادگیری اجتماعی بندورا، پرخاشگری شکلی از رفتار اجتماعی است، که یاد گرفته می‏شود و بروز آن‏ در هر موقعیت به عواملی مانند تجربه افراد پرخاشگر، تقویتهای کنونی برای پرخاشگری و بسیاری از عوامل شناختی و اجتماعی بستگی دارد،که ادراک مطلوب بودن رفتار پرخاشگر را تعیین می‏کند. بندورا بیان می‏کند که رفتار مشاهده شده یا رفتار تجربه شده از نظر شناخت‏ باید بررسی شود. تجربه‏های ناخوشایند احساسات منفی به وجود می‏آورند و احساسات منفی‏ تمایل به پرخاشگری را برمی‏انگیزند. (اعزازی 1380).تئوری یادگیری اجتماعی نیز رفتار پرخاشگری را نتیجه ضعف در رشد مهارتهای‏ اجتماعی می‏داند. از دیدگاه بندورا (1973)، رفتار پرخاشگرانه به این خاطر اتفاق می‏افتد، که‏ شخص در یادگیری راه‏های پذیرفته شده برای سروکار داشتن با توقعات در روابط بین‏ شخصی، مثلا بیان مناسب خشم، ضعیف است. در ضمن پژوهشگرانی که ارتباط بین‏ پرخاشگری و طرد از گروه همسن را نشان داده‏اند به نقص در مهارت‏های اجتماعی معتقد هستند.(داج و کوی، 1987).در چهل سال گذشته، به دو مسأله مهم، مرتبط با رفتارهای خشن، توجه شده است. اول‏ اینکه میزان رفتارهای خشونت‏آمیز در میان افراد در جوامع افزایش پیدا کرده است(گویرا و همکاران 1994؛به نقل از فیلدز و مک نامارا، 2003)دوم اینکه میانگین سنی افرادی که‏ خشونت را مرتکب می‏شوند کاهش پیدا کرده و بیشتر کودکان و به خصوص نوجوانان را در برمی‏گیرد. شاید بیشترین زنگ خطر در نیم قرن اخیر رفتارهای خشونت‏بار در مدارس است(فیلدز و مک نامارا، 2003). با اینکه مسئله اعمال خشونت و پرخاشگری در مدرسه پدیده‏ای جدید نیست و در مدرسه قدمتی طولانی دارد. در سالهای اخیر، گزارشهای رسانه‏های گروهی در بیشتر کشورها نشان‏دهنده ی این واقعیت است که خشونتهای جدی دانش‏آموزان افزایش یافته است. نگرانی بیش از حد درباره ی خشونت نوجوانان به تلاشهایی برای درک نشانه‏ها و پیامدهای‏ آن و تشخیص روشهای مؤثر برای پیشگیری و کاهش این پدیده منجر شده است(فارل و فلانری، 2006).در سال‏های اخیر، در زمینه درمان، کاربرد روشهای شناختی رفتاری در درمان گروهی از اختلالات دوره ی نوجوانی از قبیل افسردگی، اختلالات اضطرابی، اختلالات تغذیه، اختلالات‏ تکانه‏ای و اختلالات رفتاری کاملاً مفید و مؤثر بوده است. ویژگیهای درمان‏شناختی رفتاری‏ نظیر ارتباط کاری تجربی و گروهی، فعال بودن، هدفدار بودن، متمرکز بودن بر مشکل، آموزش‏ مهارتهای مقابله، و تأکید بر بازخورد، به‏ویژه برای درمان مراجعان نوجوان بسیار متناسب‏ است.(زارب،  1383). یکی از این روش های شناختی آموزش خود کنترلی رفتار می باشد. اصطلاح آموزش خودکنترلی رفتار، به اجرای  روشهای خودنظارتی، خودارزيابی، و خودتقويتی اشاره دارد. منظور از خودنظارتی حفظ توجه فعال به رخداد افکار و رفتارهای هدفمند خاص است. خودارزيابی به قضاوت در مورد ميزان يا کيفيت رفتاری مربوط می شود که در مقابل برخی از ملا کها يا استانداردهای موجود تغيير می کند. خودتقويتی به اجرای تقويت توسط خود فرد، در صورتی که يک معيار خاص برای رفتار در دست باشد، اشاره دارد(حاتمی، 1390).شيوه های آموزشی حل مسئله و آموزش خودتعليمی، از روشهای مناسب برای خودکنترلی در دانش آموزان است. آموزش حل مسئله، شامل آموزش راهبردهای منظم به افراد برای حل مسئله است.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ساعت: 15:3
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از مراقبت با بهزیستی روانی در والدین کودکان عادی و کودکان مرزی

  • 113

پایان نامه ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از مراقبت با بهزیستی روانی

قیمت:1250000ریال

موضوع :

ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از مراقبت با بهزیستی روانی در والدین کودکان عادی و کودکان مرزی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش )

چکیده :

     هدف پژوهش حاضر بررسی ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از مراقبت با بهزیستی روانی در والدین کودکان عادی و کودکان مرزی می باشد. ابزارهای این پژوهش شامل دو نوع پرسشنامه است که شامل: پرسشنامه سلامت روانی و پرسشنامه بهزیستی روانشناختی می باشد و پرسشنامه سلامت روانی 7 ماده آن برای نشانه های جسمانی و 7 ماده دیگر آن علایم اضطراب و 7 ماده دیگر آن اختلال در کنش اجتماعی و 7 ماده دیگر علایم افسردگی را می سنجد. پرسشنامه بهزیستی روانشناختی که 19 ماده آن برای رضایت از زندگی و 13 ماده آن برای معنویت و 19 ماده آن برای شادی و خوش بینی و 8 ماده آن مربوط به رشد و بالندگی و 8 ماده برای ارتباط مثبت با دیگران و 10 ماده آن برای خود مختاری می باشد. بر اساس نتایج تحقیق مشاهده شد که نمره سلامت روانی در والدین دانش آموزان مرزی بیشتر از دانش آموزان عادی است بدین معنی که والدین کودکان مرزی از سلامت روانی بیشتری برخوردارند و همچنین از لحاظ افسردگی بین والدین دانش آموزان عادی و مرزی مشاهده نشد و مشخص شد که نمره بهزیستی روانشناختی در بین والدین دانش آموزان عادی بیشتر از والدین دانش آموزان مرزی می باشد بدین معنی بهزیستی روانشناختی بیشتری دارند.

کلید واژه: سبک های هویتی، بهزیستی روانی، کودکان عادی و کودکان مرزی

                

فهرست مطالب :

فصل 1-   کلیات تحقیق... 1

1-1-  مقدمه........... 2

1-2- بیان مسئله. 3

1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.. 5

1-4  اهداف تحقیق.. 6

1-5- سوالات تحقیق.. 6

1-6- چارچوب نظری تحقیق.. 7

1-7- تعاریف واژه ها 15

فصل 2-  ادبیات و مستندات تحقیق... 18

2-1-تعریف هویت... 19

2-2-مفهوم هویت... 21

2-3-انواع هویت... 23

2-3-1-سبک های هویت اطلاعاتی.. 25

2-3-2-سبک هویت هنجاری.. 27

2-3-3-سبک هویت سردرگم.. 28

2-4-  هویت و جنسیت... 29

2-5-  سلامت روان.. 30

2-6-  سلامت روانی.. 32

2-7-  بهزیستی روانشناختی.. 34

2-8-  مولفه های تشکیل دهنده سازه بهزیستی روانی.. 38

2-8-1-  خودمختاری   38

2-8-2- رشد فردی......... 38

2-8-3- تسلط بر محیط... 39

2-8-4-  هدفمندی در زندگی.. 40

2-8-5- روابط مثبت با دیگران.. 41

2-8-6-  پذیرش خود  42

2-9-افسردگی  43

2-10- تعریف افسردگی.. 44

2-11- شناخت افسردگی.. 45

2-12- انواع اختلال افسردگی.. 47

2-13- نشانه هاي افسردگي.. 50

2-14- مطالعات انجام شده 55

فصل 3 -روش شناسی تحقیق... 63

3-1-  روش تحقیق.. 64

3-2-جامعه آماری.. 64

3-3- نمونه و روش نمونه گیری.. 65

3-4- روش گردآوری اطلاعات... 65

3-5- ابزار گرد آوری اطلاعات... 66

3-6- روش های تجزیه و تحلیل داده ها 71

فصل 4-   تجزیه و تحلیل اطلاعات... 72

4-1-  بررسی جمعیت شناختی آزمودنیها 73

4-1-1- بررسی حجم نمونه به تفکیک جنسیت... 73

4-1-2-  بررسی حجم نمونه به تفکیک محل سکونت... 74

4-1-3-  بررسی حجم نمونه به تفکیک سن.. 75

4-1-4-  بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان تحصیلات... 76

4-1-5-  بررسی حجم نمونه به تفکیک نوع شغل.. 77

4-1-6- بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان درآمد. 78

4-2-  بررسی متغیرهای اصلی و فرضیات تحقیق.. 79

فصل 5-  نتیجه گیری و پیشنهادات... 97

5-1-  خلاصه يافته هاي پژوهش.... 98

5-2-  بحث و نتیجه گیری.. 100

5-3-  محدودیتهای تحقیق.. 104

5-4-  پیشنهادهای تحقیق.. 104

 

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ساعت: 15:2
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

دانلود گزارش کارآموزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه

  • 91

دانلود گزارش کارآموزی ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی

قیمت:50000ریال

 

موضوع :

دانلود گزارش کارآموزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

مقدمه:

دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه در سال ۱۳۷۳ با وسعت ۱۰۶/۶۲۲m2 تأسیس شد و بخش عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۵ با شروع ساخت ساختمان آموزشی ( فنی و مهندسی کنونی ) به عرصه ۲۵۰۰ متر و اعیان ۳۷۷۴ متر با ریاست محترم مهندس حمید رضا صالحی زاده فعالیت خود را آغاز کرد . این ساختمان با دیوار آجری ۳۵cm و سقف تیرچه بلوک در دو طبقه در سال ۱۳۷۸ به بهره برداری رسید از خصوصیات دیگر این ساختمان نمای آجر سفالی به ضخامت ۱۰cm است این ساختمان هم اکنون به ساختمان فنی و مهندسی تغییر نام پیدا کرده است .کتابخانه ، سیاست کامپیوتر ، اتاق اساتید ، کلاس های فنی ومهندسی، سلف سرویس ، اتاق انجمن علمی عمران در حال حاضر در این ساختمان قرار دارد فعالیتهای آتی بخش فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه در فصل بعد مختصراً توضیح دادهمی شود.

فهرست مطالب

مقدمه

فصل اول: آشنایی با مکان کارآموزی

 ساختمان آموزشی جدید

 خوابگاه خواهران و برادران

مجتمع ورزشی

 ساختمان کارگاهی ( آموزشی )

استخر بتنی کشاوزی

ساختمان استاد سرا

فصل دوم:ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموز

فعالیت های عمرانی در حال اجرا و آینده دانشگاه آزاد اسلامی

 ساختمان کارگاهی آموزشی

حصار دانشگاه

 سلف سرویس

مسجد دانشگاه

فصل سوم:آزمون آموخته ها و نتایج و پیشنهادات

ساختمان کارگاه آموزشی

ساختمانهای آجری

عمق پی های نواری

لایه های پی های نواری

شفته ریزی

 کرسی چینی

 شناژ

وصله کردن دو آرماتور

 قشر ماسه سیمان زیر و روی قیر و گونی

ایزولاسیون ( عایق رطوبتی )

 ملات ماسه سیمان برای پوشش روی قیرو گونی

یک رگی کردن ساختمان

لایه های مختلف دیوار چینی

دیوار

ملات

 ملات ماسه سیمان

 ملات ماسه سیمان آهک

ملات گچ و گچ خاک

سقف

محوطه سازی و ترفندهای محوطه سازی در طراحی فضای سبز

استفاده از مصالح

استفاده از سایه ها

 محوطه سازی سوله ورزشی

منابع و مآخذ



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ساعت: 15:1
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

پروپوزال بررسی فقهی و حقوقی امکان اعدام مجدد

  • 138

پروپوزال بررسی فقهی و حقوقی امکان اعدام مجدد

قیمت:485000ریال

   

موضوع :

پروپوزال بررسی فقهی و حقوقی امکان اعدام مجدد

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

 

بخشی از ابتدا فایل :

مجازات اعدام، از جمله مجازات هایی است که در سال های اخیر، با چالش هایی در حوزه نظر و عمل مواجه بوده است. به لحاظ نظری، دانشمندانی چون بکاریا، در رساله جرایم و مجازات ها  و پیروانش، این مجازات را خلاف نظریه قرارداد اجتماعی می دانند؛ هر چند دانشمندان بزرگ دیگری چون بنتام، روسو و منتسکیو با وی هم عقیده نیستند  و پاسخ های محکمی به او دارند. این بحث آن قدر جدی است که در سطح سازمان های بین المللی و مهم ترین آن، یعنی سازمان ملل نیز مطرح شد.از نظر حقوق کیفری اسلام، اعدام به سه قسم قابل تقسیم است: اعدام قصاصی، اعدام حدی و اعدام تعزیری 
 
1. اعدام قصاصی: این اعدام در موارد قتل عمد اجرا می شود و دارای شرایط خاصی است. حضور شاکی خصوصی در آن، به اندازه ای پررنگ است که آن را از قلمرو قواعد آمره خارج می کند. اجازه ولی فقیه و دیگر عوامل نیز در آن مؤثر است.
 
2.اعدام حدی: با توجه به تعاریف فقها از حد ، اعدام حدی را می توان چنین تعریف کرد: «مجازات مرگی است که از طرف شارع مقدس معین شده و نمی توان آن را به کمتر از مرگ تقلیل داد». اعدام حدی بر طبق یک تقسیم بندی  این گونه تقسیم می شود:
الف. جرایم جنسی که شامل زنا (زنای محصنه یا زنای با محارم یا تجاوز به عنف یا زنای غیر مسلمان با زن مسلمان) و لواط است.
ب. جرایم علیه دین و امنیت اجتماعی که شامل محاربه و ارتداد است .
ج. جرایم تکرار جرم، همچون اجرای سه حد زنا و تکرار برای بار چهارم که در بار چهارم اعدام می شود.  و... .
 
3. اعدام تعزیری: «مجازات مرگی که از طرف حاکم معین می شود». بیشتر فقهای شیعه اعتقاد دارند که اصل در تعزیر ما دون حد است؛ ولی برای عدول از این اصل و اجرای مجازات بالاتر از حد می توان به یکی از سه علل زیر استناد کرده، اعدام تعزیری را جایز شمرد. این علل عبارت است از: مصلحت فرد و جامعه؛ قیام در مقابل افساد فی الارض و نهی از منکر. در میان فقهای اهل سنت نیز اختلاف هست؛ اما در برخی موارد، اعدام تعزیری را پذیرفته اند. 
با توجه به اهمیت و دقتی که فقها در خصوص مجازات اعدام در انواع مختلف آن در نظر داشته اند، مساله ای که حائز اهمیت دو چندان می شود آن است که اگر مجازات اعدام با تشریفات خاص آن اجرا شده باشد، اما منجر به سلب حیات از فرد محکوم نشده باشد چگونه باید عمل کرد. 
این مساله خصوصا در زمان اخیر محل بحث و مناقشات فراوان فقهی و حقوقی بوده است که به برخی از این نظرات فقهی می پردازیم.
عده ای از فقها نظرشان بر این است که کسی که محکوم به اعدام می شود و بنا به تشخیص قاضی باید از او سلب حیات شود، اگرپس از اجرای حکم اعدام سلب حیات رخ داد و متخصص مربوط که مورد اعتماد هم هست، آن را تأیید کرد، کار انجام شده و حکم قاضی جاری شده است. حال اگر فرد به طور معجزه گونه ای زنده شود، این یک حیات جدید به حساب می آید در حالی که حکم اعدام مربوط به حیات جدید نمی شود. آن حکم، مربوط به حیات قبلی بود که تمام و کمال اجرا شده و تحقق یافته بود. این شخص، حیات جدیدی پیدا کرده است و حکم قبلی را نمی توان اجرا کرد مگر آن که دادگاه دوباره تشکیل شود و حکم تازه ای صادر شود. حالا این حکم تازه هر چیزی ممکن است باشد. اما اگر فردی اعدام شد ولی سلب حیات رخ نداد و مشخص شد کارشناس مربوط بی دقتی کرده است، بدیهی است که این حکم اجرا نشده و باید مجددا اجرا شود. البته با مقصرین هم باید برخورد شود و تاوان بی‌دقتی خود را دهند. مثلا آن پزشکی که باید کنترل می کرده که آیا از این فرد، سلب حیات رخ داده یا نه مسوول است و باید در دادگاه حاضر شده و خسارت از او خواسته شود. طبیعتا بخشی از این خسارت مربوط به آن فرد اعدام شده است که به ورثه او تعلق می‌گیرد.
عده ای دیگر از فقها نیز با تمسك به قواعد مهم «درء» يا «احتياط در دماء و نفوس» يا با اين استدلال كه «قانون يا شرع در چنين موردي ساكت هستند» معتقد به نقض حکم اعدام مجدد هستند.در مقابل عده ی دیگری از فقها معتقدنددلیلی وجود ندارد که اجرای مجدد حکم اعدام منتفی شود.مهم این است که در شیوه اجرای این گونه مجازات‌ها تجدیدنظر شده و از شیوه‌هایی استفاده شود که محکوم دوباره درد و رنج چوبه دار را تحمل نکند. به عقیده این فقها اگر شبهه ای وجود نداشته باشد که از مصادیق اعمال قاعده درء باشد اعمال قاعده «احتیاط در نزول دما و فروج» نیز وجود نخواهد داشت. اما اگر زمانی که شبهه وجود داشته باشد باید احتیاط کرد.با توجه به موضع گیری های بعضا متفاوتی که فقها در مورد این مساله ی بسیار مهم داشته اند این پایان نامه قصد دارد تا به واکاوی مساله ی اعدام مجدد در انواع مجازات های اعدام پرداخته و به تحلیل و واکاوی نظرات مختلف فقها در این خصوص و تطبیق آن با قواعد جزائی و کیفری بپردازد



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ساعت: 15:1
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

پروپوزال رویت و شهود خداوند از دیدگاه اهل سنت و تشیع

  • 80

پروپوزال رویت و شهود خداوند از دیدگاه اهل سنت و تشیع

قیمت:485000ریال

موضوع :

پروپوزال رویت و شهود خداوند از دیدگاه اهل سنت و تشیع

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

 رویت و شهود خداوند یکی از مهمترین مقاماتی است که هر عارف و سالک الی الله آرزوی دست یافتن به آن را دارد . نحوه رویت و شهود خداوند که آیا این رویت و شهود از طریق چشم سر یا چشم دل و یا از طرق دیگری است یکی از پر بحث ترین مسائلی است که تمامی شیفتگان سیر الی الله را به خود مجذوب کرده است همچنین محل رویت و شهود خداوند که آیا در دنیا ، آخرت و یا هر دو امکان پذیر می باشد نیز مورد تضارب آراء اکثر فرق و مذاهب اسلامی است ، برای دست یافتن به برترین نظرات ،هدف این پایان نامه جمع آوری فرمایشات حضرات ائمه معصومین ( علیهم السلام ) از کتب معتبر اسلامی می باشد ، چرا که با بهره جستن از کلام آنان و آگاهی از آراء نظراتشان که بهترین آراء و نظرات عالم هستی اند  راه نجات خویش را پیدا خواهیم نمود .از جمله روشهای اجرا ،مقایسه نظرات حضرات معصومین ( ع ) با آراء و عقاید عرفای قدیم تا قرن پنجم می باشد تا مشخص شود چه اشتراکهاو افتراق هایی میان آنها وجود دارد وکلام معصومین چه تاثیری بر عقاید آنها داشته است نتایج بدست آمده نشان می دهدبر اساس فرمایشات ائمه به عنوان مثال  از حضرت علی(ع) چنین نقل شده است : دیدگان ظاهری اورا نمی بینند امادلها درپرتو ایمان او را می یابند(لاتدرکه العیون بمشاهده العیان ولاکن تدرکه القلوب بحایق الایمان)در نتیجه می توان گفت دیدن خدا با چشم سر،باعدسی چشم میسر نیست بلکه با شهودوچشم باطن می توان خدا را دید 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ساعت: 15:0
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

پروپوزال بررسی نقاط آسیب خیز اجتماعی شهر تهران به تفکیک انواع آسیبها

  • 101

پروپوزال بررسی نقاط آسیب خیز اجتماعی شهر تهران به تفکیک انواع آسیبها

قیمت:485000ریال

 

موضوع :

پروپوزال بررسی نقاط آسیب خیز اجتماعی شهر تهران به تفکیک انواع آسیبها

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

بیان مساله :

امروزه شاهد آن هستیم که آسیب های اجتماعی به یکی از مهمترین مسائل کلان شهر تهران تبدیل شده است و روند رو به رشد معضلاتی چون اعتیاد، فرار کودکان، کودکان کار، تکدی گری و ... به ویژه در سال های اخیر مشکلات عدیده ای برای شهر تهران و شهروندان به وجود آورده است. این در حالی است که طرح ها و برنامه های دولتی بسیاری از جمله اقدامات شهرداری در این حیطه به اجرا در آمده اما به دلیل ناکافی بودن آنها و عدم اجرای برنامه های آموزشی و پیشگیرانه در این راستا، هنوز شاهد افزایش انواع آسیب های اجتماعی در پایتخت هستیم. رشد بي‌سابقه‌ جمعيت‌ شهري‌، تشكيل‌ شوراي‌ شهر و شوراياري‌ محلات‌، رشد فزاينده‌ آسيب‌هاي‌ اجتماعي‌ و مسائل‌ شهري‌ بعنوان‌ رهاورد شهرنشيني‌ و بحران‌هاي‌ حاد شهري‌ در ابعاد مختلف‌ ترافيكي‌، زيست‌ محيطي‌ و زيربنايي‌ در كنار محدويت‌هاي‌ منابع‌ انساني‌ و ساختاري‌، اين‌ حوزه‌ را در تحقق‌ اهداف‌ مورد انتظار آسيب‌پذير نموده‌ است‌. در این راستا آسیب شناسی اجتماعی همچون سایر حوزه‌های اجتماعی، از شیوه عملی خاص خود برای بررسی موضوعات مورد نظر خود استفاده می‌کند. به عبارتی برای مطالعه و بررسی علل، زمینه‌ها و راه حلها در زمینه کجرویها و آسیبها، هم از لحاظ ذهنی به صورت شناخت مفاهیم خاص و هم به کمک ابزار وسایل تحقیق عینی استفاده می‌شود. با توجه به مطالعات انجام شده کجروی ها هر روزه شکل جدیدی به خود می گیرد و همه ساله باید مورد بررسی قرار گیرد. بنابراین تأکید عمده این پایان نامه شناخت علمی آسیبهای اجتماعی و علل و دلایل گسترش آنها، بررسی و طبقه بندی و اولویت بندی آسیب های اجتماعی و ارائه راهکارهای علمی و نوین در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی و پيشگيري از وقوع مجدد آسيب در منطقه پانزده می باشد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


پایان نامه ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از شکست تحصیلی با بهزیستی روانشناختی در دانشجویان

  • 66

پایان نامه ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از شکست تحصیلی

قیمت:1400000ریال

 

موضوع :

پایان نامه ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از شکست تحصیلی با  بهزیستی روانشناختی در دانشجویان دانشگاه آزاد

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

چکیده :

هدف پژوهش حاضر بررسی ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از شکست تحصیلی با  بهزیستی روانشناختی در دانشجویان دانشگاه آزاد می باشد. ابزارهای این پژوهش شامل دو نوع پرسشنامه است که شامل: پرسشنامه سلامت روانی و پرسشنامه بهزیستی روانشناختی می باشد و پرسشنامه سلامت روانی 7 ماده آن برای نشانه های جسمانی و 7 ماده دیگر آن علایم اضطراب و 7 ماده دیگر آن اختلال در کنش اجتماعی و 7 ماده دیگر علایم افسردگی را می سنجد. پرسشنامه بهزیستی روانشناختی که 19 ماده آن برای رضایت از زندگی و 13 ماده آن برای معنویت و 19 ماده آن برای شادی و خوش بینی و 8 ماده آن مربوط به رشد و بالندگی و 8 ماده برای ارتباط مثبت با دیگران و 10 ماده آن برای خود مختاری می باشد. بر اساس نتایج تحقیق مشاهده شد که نمره سلامت روانی در دانشجویان دختر بیشتر از دانشجویان پسر است بدین معنی که دانشجویان دختر از سلامت روانی بیشتری برخوردارند و همچنین از لحاظ افسردگی بین دانشجویان پسر و دانشجویان دختر  مشاهده نشد و مشخص شد که نمره بهزیستی روانشناختی در بین دانشجویان پسر بیشتر از دانشجویان دختر می باشد بدین معنی بهزیستی روانشناختی بیشتری دارند.تامین بهداشت همه افراد جامعه از مهم ترین مسایل اساسی هر کشور است، این امر در سه جنبه جسمانی، روانی و اجتماعی مورد ملاحظه قرار می گیرد، در صورتی که بعد روانی بهداشت به اندازه کافی مورد توجه قرار نگیرد، فراوانی مشکلات روانی و رفتاری رو به فزونی خواهد گذاشت تا حدی که عوارض ناشی از بی توجهی به آن در ابعاد فردی و اجتماعی، خانوادگی و انسانی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اثرات سوء و غیر قابل جبران رادر پی خواهد گذاشت( نوابی نژاد،1376).در دهه­هاي اخير، روان­شناسي مثبت­نگربه عنوان تلاشي جهت بررسي توانمندي­هاي انسان است که هم اکنون این علم مطالعات مناسبی برای بهزيستي و شادماني در حوزه­هاي مختلف آموزشي، بهداشتي، درماني و دانشگاهي فراهم نموده است Linley, P. A., & Joseph, S. ,2004).). روان­شناسي مثبت­نگر، حركتي شناخته شده در جهت سوق دادن انسان به سمت رشد، شكوفايي و بالندگي است كه نمي­خواهد جايگزين هيچ يك از انواع درمان­هاي روان­شناختي شودSeligman, M. E. P. ,2006).). جامعه علمي، در طول دهه­هاي اخير، شاهد مطالعات و تحقيقاتي در زمينه درك و مفهوم­سازي جنبه­هاي مختلف روان­شناسي مثبت­نگر به ویژه بهزيستي بوده است. بهزيستي روان­شناختي به طور گسترده­اي مورد بررسي و به روش­هاي مختلفي مفهوم­سازي شده است.

کلید واژه: سبک های هویتی، بهزیستی روانی، دانشجویان

 

فهرست مطالب :

فصل 1-   کلیات تحقیق :... 1

1-1-   مقدمه............. 2

1-2-   بیان مسئله. 3

1-3-   اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.. 5

1-4-   اهداف تحقیق.. 6

1-5-   سوالات تحقیق.. 6

1-6-   چارچوب نظری تحقیق.. 7

1-7-   تعاریف واژه ها 15

فصل 2-    ادبیات و مستندات تحقیق... 18

2-1-   تعریف هویت... 19

2-2-   مفهوم هویت... 21

2-3-   انواع هویت... 23

2-3-1-     سبک های هویت اطلاعاتی.. 25

2-3-2-     سبک هویت هنجاری.. 26

2-3-3-     سبک هویت سردرگم.. 28

2-4-   هویت و جنسیت... 29

2-5-   سلامت روان.. 30

2-6-   سلامت روانی.. 31

2-7-   بهزیستی روانشناختی.. 34

2-8-   مولفه های تشکیل دهنده سازه بهزیستی روانی.. 37

2-8-1-     خودمختاری   37

2-8-2-     رشد فردی............ 38

2-8-3-     تسلط بر محیط... 39

2-8-4-     هدفمندی در زندگی.. 40

2-8-5-     روابط مثبت با دیگران.. 40

2-8-6-     پذیرش خود  41

2-9-   افسردگی  42

2-10- تعریف افسردگی.. 43

2-11- شناخت افسردگی.. 44

2-12- انواع اختلال افسردگی.. 47

2-13- نشانه هاي افسردگي.. 50

2-14- مطالعات انجام شده 55

فصل 3-   روش شناسی تحقیق... 62

3-1-   روش تحقیق.. 63

3-2-   جامعه آماری.. 63

3-3-   نمونه و روش نمونه گیری.. 63

3-4-   روش گردآوری اطلاعات... 64

3-5-   ابزار گرد آوری اطلاعات... 64

3-6-   روش های تجزیه و تحلیل داده ها 70

فصل 4-    تجزیه و تحلیل اطلاعات... 71

4-1-   بررسی جمعیت شناختی آزمودنیها 72

4-1-1-  بررسی حجم نمونه به تفکیک جنسیت... 72

4-1-2-  بررسی حجم نمونه به تفکیک محل سکونت... 73

4-1-3-  بررسی حجم نمونه به تفکیک ترم تحصیلی.. 73

4-1-4-  بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان تحصیلات... 75

4-1-5-  بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان درآمد. 76

4-2-   بررسی متغیرهای اصلی و فرضیات تحقیق.. 77

فصل 5-    نتیجه گیری و پیشنهادات... 95

5-1-   خلاصه يافته ها ي پژوهش.... 96

5-2-   بحث و نتیجه گیری.. 97

5-3-   محدودیتهای تحقیق.. 100

5-4-   پیشنهادهای تحقیق.. 101

 

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


پایان نامه ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از مراقبت با بهزیستی روانی

  • 99

پایان نامه ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از مراقبت با بهزیستی روانی

قیمت:1250000ریال

موضوع :

ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از مراقبت با بهزیستی روانی در والدین کودکان عادی و کودکان مرزی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش )

چکیده :

     هدف پژوهش حاضر بررسی ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از مراقبت با بهزیستی روانی در والدین کودکان عادی و کودکان مرزی می باشد. ابزارهای این پژوهش شامل دو نوع پرسشنامه است که شامل: پرسشنامه سلامت روانی و پرسشنامه بهزیستی روانشناختی می باشد و پرسشنامه سلامت روانی 7 ماده آن برای نشانه های جسمانی و 7 ماده دیگر آن علایم اضطراب و 7 ماده دیگر آن اختلال در کنش اجتماعی و 7 ماده دیگر علایم افسردگی را می سنجد. پرسشنامه بهزیستی روانشناختی که 19 ماده آن برای رضایت از زندگی و 13 ماده آن برای معنویت و 19 ماده آن برای شادی و خوش بینی و 8 ماده آن مربوط به رشد و بالندگی و 8 ماده برای ارتباط مثبت با دیگران و 10 ماده آن برای خود مختاری می باشد. بر اساس نتایج تحقیق مشاهده شد که نمره سلامت روانی در والدین دانش آموزان مرزی بیشتر از دانش آموزان عادی است بدین معنی که والدین کودکان مرزی از سلامت روانی بیشتری برخوردارند و همچنین از لحاظ افسردگی بین والدین دانش آموزان عادی و مرزی مشاهده نشد و مشخص شد که نمره بهزیستی روانشناختی در بین والدین دانش آموزان عادی بیشتر از والدین دانش آموزان مرزی می باشد بدین معنی بهزیستی روانشناختی بیشتری دارند.

کلید واژه: سبک های هویتی، بهزیستی روانی، کودکان عادی و کودکان مرزی

                

فهرست مطالب :

فصل 1-   کلیات تحقیق... 1

1-1-  مقدمه........... 2

1-2- بیان مسئله. 3

1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.. 5

1-4  اهداف تحقیق.. 6

1-5- سوالات تحقیق.. 6

1-6- چارچوب نظری تحقیق.. 7

1-7- تعاریف واژه ها 15

فصل 2-  ادبیات و مستندات تحقیق... 18

2-1-تعریف هویت... 19

2-2-مفهوم هویت... 21

2-3-انواع هویت... 23

2-3-1-سبک های هویت اطلاعاتی.. 25

2-3-2-سبک هویت هنجاری.. 27

2-3-3-سبک هویت سردرگم.. 28

2-4-  هویت و جنسیت... 29

2-5-  سلامت روان.. 30

2-6-  سلامت روانی.. 32

2-7-  بهزیستی روانشناختی.. 34

2-8-  مولفه های تشکیل دهنده سازه بهزیستی روانی.. 38

2-8-1-  خودمختاری   38

2-8-2- رشد فردی......... 38

2-8-3- تسلط بر محیط... 39

2-8-4-  هدفمندی در زندگی.. 40

2-8-5- روابط مثبت با دیگران.. 41

2-8-6-  پذیرش خود  42

2-9-افسردگی  43

2-10- تعریف افسردگی.. 44

2-11- شناخت افسردگی.. 45

2-12- انواع اختلال افسردگی.. 47

2-13- نشانه هاي افسردگي.. 50

2-14- مطالعات انجام شده 55

فصل 3 -روش شناسی تحقیق... 63

3-1-  روش تحقیق.. 64

3-2-جامعه آماری.. 64

3-3- نمونه و روش نمونه گیری.. 65

3-4- روش گردآوری اطلاعات... 65

3-5- ابزار گرد آوری اطلاعات... 66

3-6- روش های تجزیه و تحلیل داده ها 71

فصل 4-   تجزیه و تحلیل اطلاعات... 72

4-1-  بررسی جمعیت شناختی آزمودنیها 73

4-1-1- بررسی حجم نمونه به تفکیک جنسیت... 73

4-1-2-  بررسی حجم نمونه به تفکیک محل سکونت... 74

4-1-3-  بررسی حجم نمونه به تفکیک سن.. 75

4-1-4-  بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان تحصیلات... 76

4-1-5-  بررسی حجم نمونه به تفکیک نوع شغل.. 77

4-1-6- بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان درآمد. 78

4-2-  بررسی متغیرهای اصلی و فرضیات تحقیق.. 79

فصل 5-  نتیجه گیری و پیشنهادات... 97

5-1-  خلاصه يافته هاي پژوهش.... 98

5-2-  بحث و نتیجه گیری.. 100

5-3-  محدودیتهای تحقیق.. 104

5-4-  پیشنهادهای تحقیق.. 104

 

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


دانلود گزارش کارآموزی کارخانه فرآورده‌های گوشتی میکائیلیان

  • 78

دانلود گزارش کارآموزی کارخانه فرآورده‌های گوشتی

قیمت:100000ریال

موضوع :

دانلود گزارش کارآموزی کارخانه فرآورده‌های گوشتی میکائیلیان

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

مقدمه :

گوشت ماده پروتئيني و با ارزشي است كه از عضلات حيوانات اسكلت دار تهيه و توليد مي‌شود و يكي از اصلي ترين و مهم ترين منابع تأمين كننده پروتئين با منشأ حيواني در غذاي روزانه بشر است. غدد و ساير اندام‌هاي دام مانند زبان، كبد، مغز و ... نيز جزء گوشت محسوب مي‌شوند. گوشت علاوه بر پروتئين داراي مقدار قابل ملاحظه‌اي از مواد معدني و ويتامين‌ها و ... براي بدن مي‌باشد. و از چربي آن به عنوان توليد انرژي نيز استفاده مي‌شود. در بعضي از كشورها از چربي بيشتر در جهت مصارف صنعتي بهره گيري مي‌نمايند، به همين دليل آن را در زمره كاملترين و بهترين مواد غذايي طبقه بندي نموده‌اند.ارزش غذايي پروتئين گوشت نسبت به پروتئين گياهي به مراتب بالاتر مي‌باشد زيرا در تغذيه انسان علاوه بر كميت، مسئله كيفيت پروتئين‌ها نيز مطرح است. ميزان تركيبات چربي حيواني بستگي به نوع، نژاد و تغذيه وام داشتند و اغلب از تري گليسريدها كه تركيبي از گليسيرين و اسيدهاي چرب مي‌باشند تشكيل شده است. بعضي از اسيدهاي چرب مانند اسيدلينولنيك، اسيدلينولئيك و اسيد آراشيدونيك كه تحت عنوان «گروه ويتامين F » نيز نامگذاري شده‌اند براي بدن انسان بسيار ضروري بوده و مي بايست حتماً از راه مواد غذايي وارد بدن گردند. چربي‌هاي گياهي معمولاً حاوي مقادير بيشتري از اين گونه اسيدهاي چرب مي‌باشند.مواد معدني گوشت به صورت تركيبات آلي و املاح معدني وجود دارند. نمكهاي معدني بيشتر در ثابت نگه داشتن فشار اسمزي سلول‌ها مؤثر مي‌باشند و علاوه بر آن يون‌هاي آن در متابوليسم و انقباضات ماهيچه‌اي نقش بسزايي دارند. كمبود اين مواد در بدن باعث اختلال در رشد بدن و قواي جنسي مي‌شود.مصرف گوشت اگر متعادل باشد اثرات مفيدي در اعضاء و دستگاه‌هاي بدن و رشد و سلامت جسمي و فكري انسان خواهد داشت. مثلاً در مصرف 100 گرم گوشت پخته شده حدوداً 50 درصد پروتئين مورد نياز روزانه بدن و مقداري روي و ويتامين‌هاي تيامين، 12B ريبوفلاوين،6B و حدود 15 درصد يا بيشتر آهن وجود دارد.گوشت مرغ و ماهي نسبت به گوشت قرمز آهن كمتري دارد. افرادي كه رژيم غذايي خاصي ندارند بايد در جيره غذايي روزانه خود مقداري گوشت در نظر بگيرند زيرا كمبود مصرف گوشت موجب ضعف، خستگي و در نهايت برخي از بيماري‌ها خواهد گشت افراط در خوردن آن نيز خطرناك و مضر است.نياز گوشت براي يك فرد 70 كيلويي روزانه 200 – 150 گرم مي‌باشد. اما از سن 50 سالگي به بعد بايد به مرور از اين مقدار كاسته شود

فهرست مطالب :

فصل اول : مقدمه و کلیات

بخش اول : گوشت

بخش دوم : تاریخچه پیدایش صنعت سوسیس و کالباس در ایران و جهان

بخش سوم : سوسیس و کالباس – ویژگی‌ها  و روش‌های آزمون

بخش چهارم : تاریخچة تأسیس و بهره برداری کارخانة فرآورده‌های گوشتی میکائیلیان

بخش پنجم : آئین کار و شرایط بهداشتی تولید در کارگاه‌ها و کارخانه‌های فرآورده‌های گوشتی

فصل دوم : خط تولید فرآورده‌های گوشتی

بخش اول : دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز

بخش دوم : مواد تشکیل دهنده اصلی فرآورده‌های گوشتی

بخش سوم : پروسه تولید

بخش چهارم : مراحل خط تولید کارخانه فرآورده‌های گوشتی میکائیلیان

فصل سوم : آزمایشات شیمیایی و میکروبی

بخش اول : گوشت قرمز و فرآورده‌های آن – روش نمونه برداری

بخش دوم : آزمایش های شیمیایی

بخش سوم : آزمایش‌های میکروبی

فصل چهارم : نتیجه گیری – انتقادات و پیشنهادات

منابع



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 ساعت: 3:6
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

دانلود گزارش کارآموزی کارخانه ی کاشی مریم

  • 83

دانلود گزارش کارآموزی کارخانه ی کاشی

قیمت:150000ریال

موضوع :

دانلود گزارش کارآموزی کارخانه ی کاشی مریم

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

مقدمه  :

تمدن کهن ایران زمین سهم بزرگی در تکامل فرهنگ و تمدن بشری داشته است. سفال های به دست آمده از کاوش های باستان شناسی بر قدمت چندین هزار ساله هنر و صنعت سرامیک در این مرز و بوم گواهی می دهند. به طوری که در بررسی تاریخ تکامل صنعت سرامیک در جهان اذعان شده است که استفاده از چرخ کوزه گری در سرزمین ایران به حدود هزاره پنجم و کاربرد لعاب به هزاره دوم قبل از میلاد باز می گردد.گرچه قرون ششم و هفتم هجری را دوره اوج شکوفایی و عصر طلایی هنر و صنعت سرامیک در ایران نامیده اند اما تا چند قرن پس از آن و پیش از انقلاب صنعتی اروپا نیز شکوه و عظمت خود را حفظ کرد. این صنعت همچون دیگر صنایع در ایران نتوانست دوره گذار به تولید انبوه صنعتی را به خئبی طی کند. بعنوان مثال پیش از آغاز بکار اولین کارخانه کاشی در سال ۱۳۳۹ تولیذ به صورت دستی انجام می گرفت و تعداد کارخانجات کاشی پیش از انقلاب از انگشتان یک دست تجاوز نمی کرد.سابقه تاریخی، ذخائر مناسب مواد اولیه و همچنین توجه و همت دست اندرکاران این صنعت در دو دهه اخیر و به خصوص راه اندازی کارخانجات متعدد در چند سال گذشته، رشد چشمگیری در کمیت و کیفیت کاشی در ایران بوجود آورده است به طوری که تولید امروز کاشی به مرز یکصد میلیون متر مربع نزدیک شده و روز بروز در حال افزایش می باشد. چنین پیشرفت هایی توجه بیش از پیش به منابع مطالعاتی و افزایش آگاهی های علمی و تخصصی در این زمینه را می طلبد.در این راستا شرکت کاشی مریم در ۵ کیلومتری شهر میبد ، شهر کهن دژ ایران، شهر سفال های رنگارنگ و ماندگار ، در سال ۱۳۸۱ در زمینی به مساحت ۲۵ هکتار فعالیت خود را با تعهد والای سرمایه گذاران ، مدیران ، کارشناسان مجرب صنعت کاشی آغاز کرد.

فهرست مطالب :

مقدمه و تاریخچه

آسیا کردن و سایش

اسپری درایر

پرس

خشک کردن

پخت

لعاب

درجه بندی

فعالیتهای انجام شده



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 ساعت: 3:6
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مقاله کارورزی در شرکت پارس خودرو

  • 68

مقاله کارورزی در شرکت پارس خودرو

قیمت:75000ریال

موضوع :

مقاله کارورزی در شرکت پارس خودرو

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

 مقدمه :

شرکت پارس خودرو در سال ۱۳۳۵ با نام شرکت جیپ به منظور واردات و فروش اتومبیلهای جیپ ویلیز آمریکایی تأسیس گردید. در سال ۱۳۳۸ با احداث سالن جیپ شروع به مونتاژ انواع جیپ کرد و در سال ۱۳۴۵ با احداث سالن پرس توسعه پیدا نمود و از سال ۱۳۴۶ با احداث سالن سواری تولید اتومبیلهای سواری آریا و شاهین را آغاز نمود.این شرکت در سال ۱۳۵۲ به نام شرکت موتور جک (سهامی خاص) به ثبت رسید و همان سال پس از انتقال داراییها و تعهدات مربوطه، به  شرکت جنرال موتورز ایران (سهامی خاص) تغییر نام یافت و به استناد موافقت نامه سازمان صنایع ملی ایران در سال ۱۳۵۹ نام شرکت به پارس خودرو (شرکت سهامی خاص) تغییر نمود ودر سال ۱۳۷۱ طبق مصوبه مجمع عمومی (صاحبان سهام) و در راستای سیاستهای دولت جمهوری اسلامی وضعیت سهام شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافت.فعالیتهای شرکتبه موجب بند ۱۴ اساسنامه شرکت، موضوع فعالیت پارس خودرو عبارتست از: ساخت و مونتاژ انواع وسایل نقلیه موتوری و قطعات آنها و یا تدارک و تهیه مواد، تجهیزات و ماشین آلات از منابع داخلی یا از طریق واردات و همچنین هر گونه فعالیتی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم به هر یک از موضوعات مذکور و به نحوی از انحاء مفید و یا نانع باشد.

فهرست مطالب :

فصل اول

تاریخچه شرکت پارس خودرو

فعالیتهای شرکت

تولیدات شرکت

وضعیت زمین و ساختمانهای شرکت

تولیدات شرکت از بدو تأسیس (با ضمیمه تصاویر)

تحولات شرکت از بدو تأسیس

ساختار سازمانی شرکت پارس خودرو

امکانات و تجهیزات و توانمندیهای شرکت

بررسی سطح تکنولوژی در شرکت پارس خودرو

آرمان شرکت

اهداف کلان

سیاستها

برنامه ها

فصل دوم

واحد مهندسی و تحقیقات محصول

 بخش نقشه کشی شرکت

اداره استاندارد و مشخصات فنی شرکت پارس خودرو

نحوه اخذ مدارک فنی از اداره استاندارد و مشخصات فنی

وظایف واحد مهندسی صنایع

وظایف عمده مهندسی صنایع واحد ساخت

قسمتهایی که با مهندسی صنایع به نحوی در ارتباط اند

تاریخچه زمانسنجی

فصل سوم

تحقیق دوره کارآموزی

فصل چهارم

نقشه ترسیم شده در طول دوره کارآموزی



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 ساعت: 3:5
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

دانلود گزارش کارآموزی تاسیس و اداره کارخانجات ریسندگی و بافندگی

  • 95

دانلود گزارش کارآموزی تاسیس و اداره کارخانجات ریسندگی و بافندگی

قیمت:100000ریال

 

موضوع :

دانلود گزارش کارآموزی تاسیس و اداره کارخانجات ریسندگی  و بافندگی

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

 تاریخچه :

شرکت ایران پولین (سهامی عام ) با سرمایه اولیه دویست میلیون ریال در تاریخ ۲۳/۷/۱۳۵۳ تحت شماره ۱۹۸۳۳ در اداره ثبت شرکتهای مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. موسسین شرکت بانک صنعت و معدن گروه صنعتی ملی – پشتیبانی ایران برک شرکتهای سهامی خاص فرش گیلان و آقای مهدی هرندی بوده و آقای مهندس علی محمد شریفی به عنوان اولین مدیر عامل شرکت انتخاب گردیده بودند.سرمایه شرکت در سال ۱۳۵۶ به مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال و در همان سال مجدّداً به مبلغ۱۳۰۰ میلیون ریال افزایش یافت . در سال۱۳۶۹ شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل و سرمایه شرکت به مبلغ ۳۹۰۰ میلیون ریال افزایش یافت و درسال۱۳۷۰ سرمایه شرکت به مبلغ ۵۸۵۰ میلیون افزایش و در ۲۷/۱/۷۴ مجمع فوق العاده به مبلغ ۲۳۵۰ میلیون ریال از محل سود تقسیم نشده و مبلغ ۳۵۰۰ میلیون ریال از حمل اندوخته های طرح توسعه کارخانه (جمعاً ۵۸۵۰ میلیون ریال به سرمایه شرکت اضافه که در نتیجه سرمایه شرکت در حال حاضر مبلغ ۱۷۵۵۰ میلیون ریال می باشد ۰فعالیت اصلی شرکت طبق ماده ۱۵ اساسنامه عبارت است از :تاسیس و اداره کارخانجات ریسندگی  و بافندگی به منظورتولید انواع پارچه های نخی و الیاف مصنوعی تاسیس و اداره هر نوع موسسه با کارخانه به منظورتبدیل تولیدات کارخانه ریسندگی  و بافندگی به لباس ، پیراهن ، ملحفه و …… و تاسیس شرکتهای تولیدی و مشارکت در شرکتهای تولیدی موجود و فروش تولیدات و عنداللزوم صدور آن به خارج و تاسیس هر نوع نمایندگی و اداره فروشگاه در کشورهای خارج به منظور فروش تولیدات و با انجام اموری که مرتبط با موضوع شرکت باشد و انجام کلیه اقدامات و فعالیت های لازم برای راه اندازی ماشین آلات بعد از انقلاب اسلامی صورت پذیرفته و در سال ۱۳۵۹ بخش ریسندگی در سالهای ۱۳۶۰ ، ۱۳۶۱ بخش بافندگی و در سال ۱۳۶۲ بخش رنگرزی راه اندازی شد و مورد بهره برداری قرار گرفته  است.

تاریخچه شرکت ایران پوپلین                              ۱

کنترل پارچه های خام                                    ۴

مشخصات پارچه های تولید شده درکارخانه        ۵

مقدمات تکمیل                                   

پرزسوزی                                     ۶

سفیدگری بزرگ                                    ۱۱

سفیدگری کوچک                                    ۱۶

شستشو                                           ۱۷

اهارگیری                                        ۲۰

پخت                                         ۲۷

سفیدگری                                     ۲۹

سفیدبرفی                                        ۳۱

مرسریزاسیون                                         ۳۶

ماشین مرسریزه                                       ۴۰

کریشه یا اثر موضعی ( شیر شکری) در سطح پارچه                   ۴۲

چاپ

شابلون سازی                                         ۴۵

ماشینهای چاپ

ماشین چاپ روتاری اشتورک                                ۶۰

ماشین چاپ روتاری زیمر                               ۶۶

ماشین فیکسه                                         ۷۱

رنگسازی                                     ۷۵

 ماشینهای رنگرزی موجود درسالن                          

ماشین رنگرزی ترموزول                                ۸۲

پد- استیم                                       ۸۷

دستگاه شستشوی نهایی                                 ۹۵

تکمیل نهایی                                        

کندانس                                      ۹۸

کالندر                                          ۹۹

ماشین خارزنی                                        ۱۰۱

ماشین سانفوریزه                                     ۱۰۶

استنتر                                          ۱۰۹

نرم کن                                          ۱۱۹

پرکن                                            ۱۲۰

ازمایشگاه چاپ        

چاپ پیگمنت                                      ۱۲۲

چاپ راکتیو                                      ۱۲۶

چاپ دیسپرس- راکتیو                                  ۱۲۶

چاپ برداشت                                      ۱۲۷

ازمایشگاه رنگرزی

رنگرزی راکتیو                                       ۱۲۸

رنگرزی دیسپرس – راکتیو                              ۱۳۱

رنگرزی دیسپرس- خمی                              ۱۳۳

رنگرزی دیسپرس-گوگردی                                ۱۳۴

اسکلت گیری                                      ۱۳۶

رنگرزی پیگمنت                                   ۱۳۷

رنگ همانندی (رنگ پیگمنت)                            ۱۳۸

ازمایشگاه تکمیل

نرم کن کاتیونی                                  ۱۴۰

نرم کن سیلیکونی                                     ۱۴۰

سفیدبرفی                                        ۱۴۱

ضداب                                            ۱۴۱

تست ها                                      ۱۴۳

ضمائم



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 ساعت: 3:5
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

پروژه طراحی سیستم های ابزار دقیق ایستگاه تقویت فشار گاز

  • 73

پروژه طراحی سیستم های ابزار دقیق ایستگاه تقویت فشار گاز

قیمت:98000ریال

موضوع :

پروژه طراحی سیستم های ابزار دقیق ایستگاه تقویت فشار گاز

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

تقويت فشار گاز

گاز پالايش شده خروجي از پالايشگاه وارد خطوط اصلي انتقال مي گردد ،اما عمدتا فاصله بين مصرف كننده تا پالايشگاه بسيار زياد است . مصرف گاز در شهرها در طول خط وجود عوارض طبيعي اعم از كوهها و گودالها و همچنين اصطحكاك ناشي از حركت گاز درون لوله باعث افت فشار آن مي گردد بنابرين ايستگاههايي در فواصل منظم در طول خط احداث شده است كه داراي چند توربوكمپرس مي باشند هدف از تاسيس اين ايستگاهها جبران اين افت فشار مي باشد .الف ) بررسي فرآيند كمپرس گاز از شير ورودي تا ولو خروجي:بدين منظور يك انشعاب از خط اصلي گاز جهت ورود به ايستگاه گرفته شده است كه وارد ولو اصلي ورودي مي گردد .ولوهاي اصلي ايستگاه مانند ولو ورودي و خروجي را اغلب به سه طريق باز وبسته نمود :بصورت دستيبصورت خودكار شامل  الف)بوسيله دكمه  روي سيستم ولو ب)از راه دور اتاق كنترلفشار مورد لزوم براي حركت ولو در حالت اتوماتيك توسط يك لاين يك اينچ از خود گاز داخل لوله ايجاد مي گردد براي اين كار فشار داخل لوله جهت استفاده در عملگر توسط يك فشار شكن به 7 بار شكسته مي شود اين فشار به روغن داخل يك مخزن اعمال شده كه اين روغن باعث چرخش ولو مي گردد .براي بازوبسته كردن مسير محرك ها از سلونوكيد ولوها استفاده مي گردد. همچنين دو عدد ميكروسوئيچ در طرفين نشانگرمشاهده باز وبسته بودن ولو رادر اتاق كنترل ممكن مي سازد .در ادامه فشارگاز ورودي توسط فشار ورودي و خروجي ايستگاه داراي اهميت بسزايي مي باشد .در ادامه فرآيند گاز وارد سافيها مي گردد تا ناخالصي هاي آن شامل دوده و موادنفتي و ساير آلودگيهاي از آن جدا گردد. اغلب اسكراپرها براساس قانون ساده فيزيكي اختلاف جرم حجمي كار مي كند .ناخالصي هاي جمع شده در مخازن پايين اسكراپرها چند مدت بايد تخليه گردد اين كار توسط به ميزان آلودگيها در شرايط مختلف متفاوت است .

 

فهرست مطالب :

۱) ایستگاههای تقویت فشار گاز      
۲)اندازه گیری و تبدیل فشار گاز      
۳)اندازه گیری جریان گاز به روش قیاسی     
۴)عملکرد شیرهای خودکار کنترل عددی     
۵)سیستمهای هشداردهنده     
۶- نمایشگرهای کامپیوتری       
۷- منابع تغذیه الکتریکی برای سیستم های 
۸-تداخل با تجهیزات کنترل و ابزار دقیق      
۹ – سیگنالهای دریافت شده از دستگاههای دیجیتال    
۱۰- کنترل محیطی        
۱۱- کنترل سیستم ها توسط PLC   
۱۲- بررسی یک نمونه سنسور موقعیت زاویه ای مطلق  

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 ساعت: 3:4
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

پروژه انتقال الکترونیکی وجوه و بانکداری الکترونیکی در ایران

  • 91

پروژه انتقال الکترونیکی وجوه و بانکداری الکترونیکی در ایران

قیمت:98000ریال

موضوع :

پروژه انتقال الکترونیکی وجوه و بانکداری الکترونیکی در ایران

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

پيشگفتار :

بكارگيري فناوري اطلاعات و ارتباطات در عرصه‌هاي مختلف اقتصادي، بازرگاني تاثيرات شگرف اين پديده را بيش از پيش نمايان ساخته است. مزاياي فراوان اقتصادي كاربرد فناوري اطلاعات و ارتباطات در اقتصاد و بازرگاني شامل صرفه‌جويي هزينه مبادلاتي، افزايش بهره‌وري بنگاه و صنعت، تغيير فرايندهاي مديريت و توليد بنگاه‌هاي اقتصادي، كاهش هزينه جستجو، دسترسي بيشتر و آسانتر و ارزانتر به اطلاعات، كاهش محدوديت هاي ورود به بازار، شمار بيشتر عرضه كنندگان، افزايش رقابت، كاهش سود انحصاري ، كاهش هزينه تمام شده و قيمت كالا و تسهيل تجاري موجب توجه روزافزون به اين پديدة نوين شده است.

سازمان‌هاي بين المللي به رهبري سازمان ملل و سازمان هاي وابسته به آن همانند UNCTAD و UN/CEFACT طي چند سال گذشته، با ارايه استانداردها و راهبردهاي پيشنهادي به كشورهاي عضو، اقدامات عملي براي توسعه تجارت الكترونيكي و زيرمجموعه‌هاي آن يعني بانكداري الكترونيكي، حمل و نقل الكترونيكي بيمه الكترونيكي و ... در جهان به عمل آورده‌اند. دولت‌ها نيز اقدامات گسترده‌اي براي توسعه تجارت الكترونيكي انجام داده‌اند. برخي دولت‌ها در كشورهاي پيشرفته با بسترسازي حقوقي، قانوني، اقتصادي، فني، مخابراتي و ارتباطي و با سياستگزاري و هدايت كلان به توسعه تجارت  و بانكداري الكترونيكي همت گمارده‌اند. در اين كشورها بخش خصوصي پويا و كارآمد محوريت را به عهده گرفته و از آخرين تحولات فني در فعاليت‌هاي خود استفاده مي‌كند.

از سوي ديگر در برخي كشورهاي در حال توسعه پيشرو همانند كشورهاي آسياي جنوب‌شرقي، دولت ها علاوه بر سياستگزاري و هدايت كلان، حمايت گسترده‌اي از توسعه تجارت و بانكداري الكترونيكي به عمل آورده‌اند. پيوند با اقتصاد جهاني، اصلاحات اقتصادي مناسب، توسعه منابع انساني، بسترسازي اقتصادي،‌ حقوقي، فني، مخابراتي و ارتباطي و بخش خصوصي نسبتاً كارآمد شرايط مناسبي را براي توسعه تجارت و بانكداري الكترونيكي در اين كشورها بوجود آورده است.

فهرست مطالب

پیشگفتار

 فصل اول : تجارت الکترونیکی

۱ـ۱ـ مقدمه

۲ـ۱ـ مفهوم تجارت الکترونیکی

۳ـ۱ـ تاریخچه تجارت الکترونیکی

۴ـ۱ـ مزایای ایجاد تجارت الکترونیکی

۵ـ۱ـ معایب تجارت الکترونیکی

 ۶ـ۱ـ مراحل تجارت الکترونیکی

۷ـ۱ـ مدلهای تجارت الکترونیکی

۸ـ۱ـ عواملی که باعث شتاب تجارت الکترونیکی شده‌اند

۹ـ۱ـ تجارب کشورها در خصوص تجارت الکترونیکی

۱۰ـ۱ـ اثرات تجارت الکترونیکی بر کشورهای در حال توسعه

۱۱ـ۱ـ محدودیت‌های رشد تجارت الکترونیکی در کشورهای در حال توسعه

۱۲ـ۱ـ عوامل مؤثر در گسترش تجارت الکترونیکی

۱۳ـ۱ـ جایگاه تجارت الکترونیکی در ایران

 فصل دوم : انتقال الکترونیکی وجوه و بانکداری الکترونیکی

۱ـ۲ـ مقدمه

۲ـ۲ـ پول و نقش آن در تجارت

۱ـ۲ـ۲ـ نقش‌های اساسی پول

۲ـ۲ـ۲ـ ویژگیهای مطلوب پول

 ۳ـ۲ـ۲ـ انواع تقسیم‌بندی پول

۳ـ۲ـ چگونگی پیدایش نظام بانکداری در جهان و سیر تکاملی آن

۱ـ۳ـ۲ـ تاریخچه و چگونگی پیدایش بانکداری

۲ـ۳ـ۲ـ تاریخچه پیدایش بانکداری الکترونیکی

 ۳ـ۳ـ۲ـ مقایسه بانکداری سنتی و بانکداری الکترونیکی

۴ـ۲ـ انتقال الکترونیکی وجوه

۱ـ۴ـ۲ـ مقدمه

 ۲ـ۴ـ۲ـ مفهوم انتقال الکترونیکی وجوه (EFT)

3ـ۴ـ۲ـ اهمیت و جایگاه EFT

4ـ۴ـ۲ـ مزایای بکارگیری انتقال الکترونیکی وجوه

۵ـ۴ـ۲ـ نحوه عملکرد انتقال الکترونیکی وجوه

۶ـ۴ـ۲ـ انواع سیستم‌های انتقال الکترونیکی وجوه

۷ـ۴ـ۲ـ معماری سیستم‌های پرداخت الکترونیکی

۵ـ۲ـ سوئیفت (SWIFT)

1ـ۵ـ۲ـ مقدمه

۲ـ۵ـ۲ـ تعریف سوئیفت

۳ـ۵ـ۲ـ تاریخچه سوئیفت

۴ـ۵ـ۲ـ مزایای سوئیفت

۵ـ۵ـ۲ـ کاربرد سوئیفت

۶ـ۵ـ۲ـ مکانیزم عمل سوئیفت

 ۶ـ۲ـ کارت‌های بانکی

۱ـ۶ـ۲ـ مفهوم کارت‌های بانکی

 ۲ـ۶ـ۲ـ تاریخچه کارتهای بانکی

۳ـ۶ـ۲ـ مزایای کارتهای بانکی

۴ـ۶ـ۲ـ انواع کارتهای بانکی

۵ـ۶ـ۲ـ مکانیزم عمل کارتهای بانکی

۶ـ۶ـ۲ـ الزامات و تجهیزات سیستم مدیریت کارت

۷ـ۶ـ۲ـ مسائل و مشکلات کارتها

۷ـ۲ـ پول الکترونیکی

۱ـ۷ـ۲ـ مقدمه

 ۲ـ۷ـ۲ـ تعریف پول الکترونیکی

 ۳ـ۷ـ۲ـ اهمیت و مزایای پول الکترونیکی

 ۴ـ۷ـ۲ـ انواع پول الکترونیکی

 ۵ـ۷ـ۲ـ معایب و پیامدهای منفی پول الکترونیکی

۸ـ۲ـ پرداخت الکترونیکی صورت‌حسابها

۱ـ۸ـ۲ـ مقدمه

۲ـ۸ـ۲ـ تعریف پرداخت الکترونیکی صورت حسابها

۳ـ۸ـ۲ـ اهمیت پرداخت الکترونیکی صورت حسابها

۴ـ۸ـ۲ـ فرآیند پرداخت الکترونیکی صورت حسابها

۵ـ۸ـ۲ـ مزایای پرداخت الکترونیکی صورت حسابها

۹ـ۲ـ امنیت در سیستم‌های الکترونیکی انتقال وجوه

۱ـ۹ـ۲ـ مقدمه

۲ـ۹ـ۲ـ مفهوم امنیت

۳ـ۹ـ۲ـ مسائل مربوط به امنیت

۴ـ۹ـ۲ـ فناوری‌های امنیت اطلاعات

 فصل سوم : انتقال الکترونیکی وجوه و بانکداری الکترونیکی و موانع گسترش آن در ایران

۱ـ۳ـ مقدمه

۲ـ۳ـ بانکداری الکترونیکی در ایران

۳ـ۳ـ مشکلات و موانع گسترش انتقال الکترونیکی وجوه و بانکداری الکترونیکی در ایران

۱ـ۳ـ۳ـ مشکلات  مربوط به زیرساخت‌های اساسی

۲ـ۳ـ۳ـ کمبود سرمایه‌های انسانی مناسب برای انتقال الکترونیکی وجوه در ایران

۳ـ۳ـ۳ـ موانع قانونی کاربرد انتقال الکترونیکی وجوه در ایران

۴ـ۳ـ۳ـ موانع اقتصادی گسترش و توسعه انتقال الکترونیکی وجوه در ایران

۵ـ۳ـ۳ـ موانع فرهنگی ـ اجتماعی گسترش و توسعه انتقال الکترونیکی وجوه در ایران

۶ـ۳ـ۳ـ موانع سیاسی گسترش و توسعه انتقال الکترونیکی وجوه در ایران

۷ـ۳ـ۳ـ موانع مربوط به مقاومت کارکنان و مدیران بانکها در مقابل تغییر حرکت از بانکداری سنتی به بانکداری الکترونیکی

۸ـ۳ـ۳ـ مشکلات مربوط به نظام مدیریتی حاکم بر بانکهای کشور

۹ـ۳ـ۳ـ سنتی بودن سیستم‌های اطلاعاتی و ارتباطی سازمانها و مؤسسات دولتی و بخش خصوصی در ایران

۱۰ـ۳ـ۳ـ دولتی بودن بانکهای کشور و وضعیت غیررقابتی بودن آنها

۱۱ـ۳ـ۳ـ مشکلات امنیتی

۱۲ـ۳ـ۳ـ اثرات ناشی از تحریم اقتصادی آمریکا

 فصل چهارم : راههای گسترش و توسعه بانکداری الکترونیکی در ایران

۱ـ۴ـ مقدمه

۲ـ۴ـ برنامه راهبردی تحول در نظام بانکداری جمهوری اسلامی ایران

 ۳ـ۴ـ نقش وظایف بانک مرکزی در برنامه تحول در نظام بانکداری جمهوری اسلامی

۴ـ۴ـ شیوه ایجاد تحول در یک بانک

ضمیمه: تعریف واژه‌های کلیدی



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


دانلود گزارش کارآموزی کارخانه بافندگی تابان

  • 77

دانلود گزارش کارآموزی کارخانه بافندگی تابان

قیمت:98000ریال

موضوع :

دانلود گزارش کارآموزی کارخانه بافندگی تابان

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

مقدمه:

انسان از زمان های بسیار دور ، علاوه بر اینکه با شکار حیوانات می توانست مواد غذایی خود را تأمین کند ، از پوست آنها نیز به عنوان وسیله مناسبی برای گرم نگه داشتن بدن خود استفاده می کرد.در یک زمان از طول تاریخ انسان دریافت که رویش مویین پوست حیوانات و رشته های نازک و بلند برخی از گیاهان آمادگی دارند که به وسیله تابیده شدن به دور خود ، رشته های بلند تری را تشکیل دهند که موسوم به نخ است و سپس پی برد که از به هم بافتن این نخ به صورت تار و پود ، محصولی می تواند به دست آورد که برای پوشانیدن بدن انسان بسیار مناسب است و آن را پارچه نامید. بعد ها متوجه شد که می تواند این پارچه را با مواد رنگ دار طبیعی رنگین کند و به آن زیبایی و ظرافت بخشد. بدین ترتیب بود که الیاف طبیعی نظیر پنبه و پشم و ابریشم و دیگر الیاف هر یک به نحوی شناخته شدند و انسان نیازمند ، جهت استفاده از آن ها روش های عملی و فنی لازم را هم ابداع کرده و هم زمان با کاوشهای و یافته های دیگری که در سایر زمینه های زندگی و برای رفع سایر نیازمندیها به عمل آورد ، رفته رفته تکنیکها و روشهای مکانیکی ساده و اولیه را کشف کرد و وسایلی ساخت که بتواند از این منابع طبیعی موجود حداکثر استفاده را ببرد. ریسندگی و بافندگی ، جزو اولین صنایعی هستند که انسان پی به آن برد. ابتدا با استفاده از یک دوک چوبی ساده ، توانست تعداد بیشماری الیاف را به دور هم بتابد و نخ تولید کند. و ماشین های ساده بافندگی که قاب چوبی ساده ای بودند توانست نخ را به پارچه تبدیل کند. بالاخره در قرن هیجدهم با ظهور انقلاب صنعتی در انگلستان ، نیروی بخار بتدریج جای نیروی دست را  گرفت و تحولات بعدی بویژه در قرن نوزدهم نیز سبب توسعه روز افزون این صنعت شد . در این بین کشور ایران و الخصوص استان یزد در این صنعت قدمت دیرینه ای دارد.استان یزد با وجود چندین کارخانه نساجی یکی ازقطب های مهم تولید این منسوجات در کشور به شمار می رود. یکی از کارخانجاتی که در تولید یکی از انواع محصولات نساجی اشتغال دارد کارخانه تابان یزد می باشد که در زمینه تولید پتو فعالیت دارد . اینجانب قصد دارم هر چند کوتاه و خلاصه اما مفید مختصری از فعالیت های انجام شده در زمینه خط تولید این کارخانه را به صورت گزارش کار آموزی ارائه دهم.امیدوارم که این گزارش بتواندراه کارمناسب درزمینه بهبودکیفیت این کارخانه ارائه دهد.

 

فهرست مطالب :
مقدمه ۹
فصل اول
تاریخچه کلی کارخانه ۱۱
مشخصات کلی و موقعیت کارخانه ۱۱
فصل دوم
تشکیلات سازمانی کارخانه ۱۳
فصل سوم
مواد اولیه ۱۴
محصولات ۱۵
فصل چهارم
تأسیسات ۱۷
بخار و آب ۱۷
دیگ بخار ۱۷
منبع دیگازور ۱۷
منبع زمینی ۱۸
منبع هوایی ۱۸
چهار منبع استوانه ای در داخل سالن ۱۸
سالن دیگازور و تهویه ۱۸
تصفیه آب ۱۹
منابع سوخت و مصرفی ۱۹
تخلیه و رسوب گیری دیگ بخار ۱۹
برق ۱۹
فصل پنجم
کنترل کیفیت ۲۱
فصل ششم
گردش مواد اولیه تا محصول ۲۳
انبار مواد اولیه ۲۳
رنگرزی ۲۳
حلاجی ۲۳
کاردینگ ۲۴
رینگ ۲۴
بوبین پیچی ۲۴
چله پیچی ۲۴
بافندگی ۲۴
تکمیل ۲۵
خیاطی ۲۵
فصل هفتم
انبار ۲۶
پرس و عدل بندی کردن ۲۶
الیاف اکریلیک ۲۷
الیاف ارلون ۲۸
الیاف اکریلان ۲۹
خواص فیزیکی و شیمیایی الیاف اکریلیک ۲۹
فصل هشتم
ماشین آلات ۳۰
فصل نهم
رنگرزی ۳۳
کاربرد مواد مورد استفاده در سالن رنگرزِی. .۳۴
فصل دهم
باز کردن و تمیز کردن الیاف (حلاجی کردن) ۳۵
اهداف حلاجی ۳۵
روش حلاجی در کارخانه تابان ۳۶
طرز کار ماشین باز کننده ولف ۳۷
آب و روغن زدن الیاف ۳۹
اهداف آب و روغن زدن به الیاف ۳۹
روشهای آب و روغن زدن به الیاف ۴۰
فصل یازدهم
کاردینگ ۴۱
طرز کار ماشین کاردینگ ۴۱
قسمت های اصلی ماشین کارد ۴۶
دستگاه تغذیه ۴۶
کارد مقدماتی ۴۸
کارد میانی (بریکو دوم) ۴۸
کارد نهایی (کاردر) ۴۹
کندانسور ۴۹
عملیات کارد ۵۰
پوشش کارد ۵۰
تنظیم فواصل بین قسمتهای کارد…………..۵۱
نکات مهم در مورد تنظیم فاصله بین قسمتها ۵۲
عیوب کلی در ماشین کارد ۵۳
نتایج کلی در مورد عیوب ماشین های کارد ۵۳
فصل دوازدهم
رینگ ۵۵
اهداف استفاده از ماشین رینگ ۵۵
طرز کار ماشین رینگ ۵۵
قسمتهای اصلی تشکیل دهنده ماشین های رینگ ۵۶
تاب نخ ۶۳
فصل سیزدهم
بوبین پیچی ۶۴
اهداف بوبین پیچی ۶۴
انواع ماشین های بوبین پیچی ۶۶
غلطک محرک بوبین ۶۸
به کار انداختن و متوقف کردن ماشین ۶۸
کنترل بسته نخ و تنظیم آن ۷۰
قرار دادن نخ روی بسته ۷۰
دلایل به کارگیری وسایل توقف دستگاه ۷۰
وضعیت ماسوره ریسندگی روی ماشین بوبین پیچی ۷۱
فصل چهاردهم
چله پیچی ۷۲
قفسه یک ردیفه: (single End) 75
قسمت جلو ماشین (Head stock) 75
قسمت توقف الکتریکی (stop motion) 76
شانه ۷۷
کشش وارده به نخ در چله پیچی ۷۷
چله پیچی بخشی(SECTIONAL WARPING)………..79
کیفیت کار چله پیچی ۸۲
فصل پانزدهم
نخ کشی ۸۶
ماشین گره زنی ۸۷
روشهای نخ کشی (چله کشی) ۸۸
فصل شانزدهم
بافندگی ۸۹
کناره گیر پارچه ۹۱
ورد ماشین بافندگی ۹۲
میل میلک ۹۲
لامل و دنده شانه ای ۹۳
غلطک نخ تار (اسنو) ۹۴
پل نخ تار ۹۵
پل پارچه ۹۵
غلطک پیچیدن پارچه ۹۶
عملیات مختلف در ماشین بافندگی ۹۶
ماشین ژاکارد ۹۸
اصول کار ژاکارد ۹۸
مراحل مختلف آماده کردن یک ماشین ژاکارد ۱۰۰
فصل هفدهم
تکمیل ۱۰۵
خارزنی ۱۰۵
تراش ۱۰۷
عیوب ترا ش ۱۰۸
طرح فانتزی وجلا دادن به پرز ۱۰۸
بخار دادن ۱۰۹
خیاطی ۱۱۰
منابع

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 ساعت: 3:1
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

ارزیابی ژئو شیمیایی مخازن گازی حوضه رسوبی کپه داغ

  • 80

ارزیابی ژئو شیمیایی مخازن گازی حوضه رسوبی کپه داغ

قیمت:165000ریال

موضوع :

ارزیابی ژئو شیمیایی مخازن گازی حوضه رسوبی کپه داغ

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

 

چکیده:
بررسیهای ژئوشیمیایی(راک اول- بیومارکر- ایزوتوپ کربن) برروی سنگ منشا احتمالی کپه داغ شرقی نشان می‌دهد که سازند های کشف رود و چمن بید، با توجه به نوع و بلوغ ماده آلی می‌توانند از سنگهای مادر منطقه محسوب شوند. سازند کشف رود با کروژنی از نوع دلتایی- دریایی در مرحله تولید گاز خشک قرار دارد، در حالیکه سازند چمن بید با کروژنی با منشا دریایی-کربناته در انتهای نفت زایی و در ابتدای تولید گاز تر می‌باشد. آنالیز های بیو مارکر و ایزوتوپ نشان می‌دهد که تغذیه مخزن مزدوران توسط سازند کشف رود بوده و منشا هیدروکربنها در مخزن شوریجه در نتیجه زایش مواد آلی از سازند چمن بید می‌باشد.
مطالعات ایزوتوپی و بیومارکری نشان می‌دهد که بخش مهم سولفید هیدروژن در مخزن مزدوران بر اثر احیای ترموشیمیایی سولفات (واکنش بین متان وانیدریت موجود در سازند کربناته مزدوران) بوجود آمده است. این سولفید هیدروژن با عث ترش شدگی در مخزن مزدوران شده است. مخزن شوریجه دارای لیتولوژی ماسه سنگی به همراه ترکیبات آهن دار فراوان و دارای درصد کمتری انیدریت در میان لایه های خود نسبت به سازند مزدوران است.پس سولفید هیدروژن کمتری تولید شده و آن نیز با آهن موجود در مخزن واکنش داده و بصورت پیریت رسوب کرده است. یعنی سنگ مخزن مانند یک فیلتر سبب حذف سولفید هیدروژن از مخزن گردیده است.

فهرست مطالب :

فصل اول: مقدمه  ۱

فصل دوم: زمین شناسی منطقه کپه داغ  ۲
۲-۱-مقدمه  ۲
۲-۲-محل و موقعیت  ۲
۲-۳- ریخت شناسی منطقه  ۳
۲-۴- چینه شناسی منطقه  ۴
۲-۴-۱- پرکامبرین  ۴
۲-۴-۱-۱- شیستهای گرگان  ۴
۲-۴-۲- کامبرین- اردویسین  ۵
۲-۴-۲-۱- سازندلالون  ۵
۲-۴-۲-۲- سازند میلا  ۵
۲-۴-۲-۳- سازند قلی  ۵
۲-۴-۳- سیلورین  ۵
۲-۴-۳-۱- سازند نیور  ۵
۲-۴-۴- دونین  ۵
۲-۴-۴-۱- سازند پادها  ۵
۲-۴-۴-۲- سازند خوش ییلاق  ۶
۲-۴-۵- کربنیفر  ۶
۲-۴-۵-۱- سازند مبارک  ۶
۲-۴-۶- پرمین  ۶
۲-۴-۶-۱- سازند دورود  ۶
۲-۴-۶-۲ سازند روته  ۶
۲-۴-۶-۳- سازند نسن  ۶
۲-۴-۷- تریاس  ۶
۲-۴-۷-۱- سازند الیکا  ۶
۲-۴-۷-۲- سازند قره قیطان  ۷
۲-۴-۷-۳- گروه آق دربند  ۷
۲-۴-۷-۳-۱- سازند سفید کوه  ۷
۲-۴-۷-۳-۲- سازند نظر کرده  ۷
۲-۴-۷-۳-۳- سازند سینا  ۷
۲-۴-۷-۳-۴- سازند شیلی میانکوهی  ۷
۲-۴-۸- ژوارسیک  ۸
۲-۴-۸-۱- سازند شمشک  ۸
۲-۴-۸-۲- سازند کشف رود  ۹
۲-۴-۸-۳- سازند بادامو  ۱۲
۲-۴-۸-۴- سازند باش کلاته  ۱۲
۲-۴-۸-۵- سازند خانه زو  ۱۲
۲-۴-۸-۶- سازند چمن بید  ۱۲
۲-۴-۸-۷- سازند مزدوران  ۱۴
۲-۴-۸-۷-۱- محل برش الگو ۱۴
۲-۴-۸-۷-۲- گسترش منطقه ای  ۱۷
۲-۴-۹- کرتاسه  ۱۷
۲-۴-۹-۱- سازند شوریجه  ۱۷
۲-۴-۹-۱-۱ محل برش الگو  ۱۷
۲-۴-۹-۱-۲- گسترش منطقه ای  ۲۲
۲-۴-۹-۲ سازند زرد  ۲۳
۲-۴-۹-۳- سازند تیرگان  ۲۳
۲-۴-۹-۴- سازند سرچشمه  ۲۳
۲-۴-۹-۵- سازند سنگانه  ۲۳
۲-۴-۹-۶- سازند آیتامیر  ۲۴
۲-۴-۹-۷ سازند آب دراز  ۲۴
۲-۴-۹-۸- سازند آب تلخ  ۲۴
۲-۴-۹-۹- سازند نیزار  ۲۴
۲-۴-۹-۱۰- سازند کلات  ۲۵
۲-۴-۱۰- ترشیر  ۲۵
۲-۴-۱۰-۱- سازند پسته لیق  ۲۵
۲-۴-۱۰-۲- سازند چهل کمان  ۲۶
۲-۴-۱۰-۳ سازند خانگیران  ۲۶
۲-۴-۱۱- نهشته های نئوژن  ۲۶
۲-۴-۱۲- پلیوسن  ۲۶
۲-۴-۱۲-۱- کنگلومرای پلیوسن  ۲۶
۲-۴-۱۲-۲- سازند آقچه گیل  ۲۶
۲-۵- زمین شناسی ساختمانی منطقه  ۲۷
۲-۶-پتانسیل هیدروکربنی منطقه  ۲۸
۲-۶-۱- معرفی مخازن گازی کپه داغ  ۲۸
۲-۶-۱-۱- میدان گازی خانگیران  ۲۸
۲-۶-۱-۲- لایه بندی مخزن مزدوران  ۲۹
۲-۶-۱-۳- فشار و دمای اولیه مخزن  ۳۰
۲-۶-۲-میدان گازی گنبدلی  ۳۰
۲-۶-۲-۱- لایه بندی مخزن شوریجه  ۳۰
۲-۶-۲-۲- فشار و دمای اولیه مخزن  ۳۰

فصل سوم: روشهای مطالعه  ۳۱
۳-۱- مقدمه  ۳۱
۳-۲- دستگاه راک اول  ۳۱
۳-۲-۱- ویژگی های پارامترهای راک – اول  ۳۳
۳-۲-۲- کل کربن آلی(TOC)  ۳۴
۳-۲-۳- اندیس اکسیژن (OI) ۳۵
۳-۲-۴- اندیس تولید (PI) ۳۵
۳-۲-۵-اندیس هیدروکربن زایی((GI ۳۵
۳-۲-۶-اندیس مهاجرت(MI)  ۳۵
۳-۲-۷-اندیس نوع هیدروکربن (Hydrocarbon Ttype Index)  ۳۵
۳-۲-۸- اندیس هیدروژن (HI)  ۳۵
۳-۲-۹-نمودار نسبتهای HI/Tmax HI/OI وS1/TOC  و S2/TOC  ۳۶
۳-۲-۱۰-تفسیر داده های راک اول  ۳۸
۳-۳- گاز کروماتو گرافی / طیف سنج جرمی  ۳۸
۳-۳-۱-گاز کروماتوگرافی درGCMS   ۳۹
۳-۳-۱-۱-آنالیز گرافهای گاز کروماتوگرافی  ۴۱
۳-۳-۲-طیف سنج جرمی در GCMS ۴۲
۳-۴-بایومارکرها ( نشانه های زیستی)  ۴۴
۳-۴-۱- مقدمه  ۴۴
۳-۴-۱-۱- بیومارکرها یا نشانه های زیستی  ۴۵
۳-۴-۱-۲- انواع بیومارکرها  ۴۷
۳-۴-۲-پارامتر های بیومارکری برای تطابق، منشا و محیط رسوبی  ۴۹
۳-۴-۲-۱ترپانها (Terpanes)  ۵۴
۳-۴-۲-۲-اندیس هموهوپان  ۵۷
۳-۴-۲-۳-نسبت پریستان به فیتان  ۵۹
۳-۴-۲-۴-نسبت (Isopenoid/n-Paraffin)  ۶۰
۳-۴-۲-۵-ایزوپرونوئید های غیر حلقوی>C20 ۶۱
۳-۴-۲-۶-باتریوکوکان  ۶۱
۳-۴-۲-۷-اندیس اولیانان(Oleanane) ۶۱
۳-۴-۲-۸-بیس نورهوپانها و تریس نور هوپانها  ۶۲
۳-۴-۲-۹-اندیس گاماسران  ۶۲
۳-۴-۲-۱۰- نسبت(C30/C29Ts)  ۶۳
۳-۴-۲-۱۱- -β کاروتن  و کاروتنویید ۶۳
۳-۴-۲-۱۲- Bicyclic Sequiterpanes ۶۳
۳-۴-۲-۱۳-کادینانها ۶۳
۳-۴-۲-۱۴- دی ترپانهای دو و سه حلقه ای  ۶۴
۳-۴-۲-۱۵- فیچتلیت(Fichtelite)  ۶۵
۳-۴-۲-۱۶- دی ترپانهای چهار حلقه ای(Tetracyclic Diterpane)  ۶۵
۳-۴-۲-۱۷-ترپان سه حلقه ای  ۶۵
۳-۴-۲-۱۸-ترپانهای چهار حلقه ای  ۶۶
۳-۴-۲-۱۹-هگزا هیدرو بنزو هوپانها  ۶۶
۳-۴-۲-۲۰-لوپانها(Lupanes)  ۶۶
۳-۴-۲-۲۱-متیل هوپان(Methyl Hopanes)  ۶۶
۳-۴-۳- استیرانها(Steranes)  ۶۷
۳-۴-۳-۱-نسبت Rgular Steranes/17α(H)-Hopanes  ۶۷
۳-۴-۳-۲- C26استیران ۶۸
۳-۴-۳-۳- استیرانهای (C27-C28-C29)  ۶۸
۳-۴-۳-۴- اندیس C30-استیران  ۷۰
۳-۴-۳-۵- دیااستیرانهای(C27-C28-C29)  ۷۲
۳-۴-۳-۶-نسبت  Diasteranes/Regular Steranes  ۷۲
۳-۴-۳-۷-   ۳-آلکیل استیران ۷۳
۳-۴-۳-۸-   ۴-متیل استیران ۷۳
۳-۴-۴- استیروئید های آروماتیکی و هوپانوئید ها  ۷۴
۳-۴-۴-۱- C27-C28-C29- منو آروماتیک استیروئیدها ۷۴
۳-۴-۴-۲-(Dia/Dia+Regular)C-Ring Monoaromatic Steroids   ۷۶
۳-۴-۴-۳- C¬۲۶-C27-C28تری آروماتیک استیروئید ۷۶
۳-۴-۴-۴- بنزوهوپانها (Benzohopanes)  ۷۶
۳-۴-۴-۵-پریلن( (Perylene  ۷۶
۳-۴-۴-۶-  m/z 239(Fingerprint)  و(Fingerprint) m/z 276  ۷۷
۳-۴-۴-۷- Degraded Aromatic Deterpane ۷۷
۳-۴-۴-۸-خصوصیات ژئوشیمی نفتها برای تطابق با سنگ منشا  ۷۷
۳-۴-۵-بلوغ(Maturation)  ۷۹
۳-۴-۵-۱- بیومارکرها بعنوان پارامتری برای بلوغ  ۷۹
۳-۴-۵-۲-ترپانها  ۸۱
۳-۴-۵-۲-۱-ایزومریزاسیون هموهوپان ۲۲S/(22S+22R)  ۸۱
۳-۴-۵-۲-۲-نسبت   Βα-Moretane/αβ-Hopanes and ββ-Hopane ۸۲
۳-۴-۵-۲-۳- نسبت  Tricyclic/17α(H)-Hopane ۸۳
۳-۴-۵-۲-۴- نسبت  Ts/(Ts+Tm) ۸۳
۳-۴-۵-۲-۵- نسبت  C29Ts/(C2917α(H)-Hopane+C29Ts) ۸۴
۳-۴-۵-۲-۶- نسبت  Ts/C3017α(H)Hopane ۸۴
۳-۴-۵-۲-۷- اندیس Oleanane یا ۱۸α/(۱۸α+۱۸β)-Oleanane  ۸۴
۳-۴-۵-۲-۸- نسبت  (BNH+TNH)/Hopanes  ۸۵
۳-۴-۵-۳- استیرانها (Steranes)  ۸۶
۳-۴-۵-۳-۱- نسبت ۲۰S/(20S+20R)  ۸۶
۳-۴-۵-۳-۲-نسبت Ββ/(ββ+αα)  ۸۶
۳-۴-۵-۳-۳- اندیس بلوغ بیومارکرها  (BMAI)  ۸۷
۳-۴-۵-۳-۴- نسبت  Diasterane/Regular Sterane  ۸۹
۳-۴-۵-۳-۵- نسبت  ۲۰S/(20S+20R) 13β(H),17α(H)-dia steranes89
3-4-5-4-استیروئید های آروماتیکی  Aromatic steroids ۸۹
۳-۴-۵-۴-۱- نسبت TA/(MA+TA)   ۸۹
۳-۴-۵-۴-۲- نسبتMA(I)/MA(I+II)   ۹۰
۳-۴-۵-۴-۳- نسبتTA(I)/TA(I+II)  ۹۱
۳-۴-۵-۴-۴- نسبتC26-Triaromatic 20S/(20S+20R)  ۹۱
۳-۴-۵-۴-۵- منوآروماتیک هوپانوئید (Monoaromatic Hopanoids ) ۹۲
۳-۴-۵-۴-۶- پارامتر MAH  ۹۲
۳-۴-۶- تخریب میکروبی (Biodegradation)  ۹۳
۳-۴-۶-۱- پارامتر های بیومارکری تخریب میکروبی  ۹۳
۳-۴-۶-۱-۱- ایزوپرنوئیدها(Isopernoids)  ۹۵
۳-۴-۶-۱-۲- استیران و دیااستیران(Steranes and Diasteranes)  ۹۵
۳-۴-۶-۱-۳- هوپانها(Hopanes)  ۹۵
۳-۴-۶-۱-۴-    ۲۵-نورهوپانها (۲۵-Norhopanes) ۹۶
۳-۴-۶-۱-۵-C28-C34 30-nor-17α(H)-Hopane  ۹۶
۳-۴-۶-۱-۶- ترپانهای سه حلقه ای ۹۷
۳-۴-۶-۱-۷- دیگر ترپانها ۹۷
۳-۴-۶-۲- اثرات تخریب میکروبی در تعیین بلوغ و تطابق  ۹۷
۳-۴-۷-تعیین سن بوسیله بایومارکرها  ۹۷
۳-۵- ایزوتوپهای پایدار  ۹۹
۳-۵-۱- مقدمه  ۹۹
۳-۵-۲- ایزوتوپهای پایدار  ۹۹
۳-۵-۲-۱- اکسیژن  ۱۰۰
۳-۵-۲-۲- کربن  ۱۰۲

۳-۵-۲-۲-۱- ارتباط بین سن زمین شناسی و
نسبت ایزوتوپ کربن نفت و کروژن  ۱۰۶
۳-۵-۲-۲-۲-کاربرد ایزوتوپ کربن در تعیین
نوع محیط رسوبی، نوع کروژن، نوع نفت و مسیر مهاجرت  ۱۰۸
۳-۵-۲-۲-۲-۱- نمودار سوفر(Sofer)  ۱۰۸
۳-۵-۳- گوگرد  ۱۰۹

۳-۵-۴– کاربرد ایزوتوپهای پایدار در مخازن گاز و کاندنسیت  ۱۱۱

فصل چهارم: نحوه نمونه برداری  ۱۱۴
۴-۱-مقدمه  ۱۱۴
۴-۲-نمونه گیری از میادین گازی  ۱۱۴
۴-۲-۱- روش نمونه گیری گاز و سیالات مخزن  ۱۱۵
۴-۲-۲- آنالیز نمونه های مخازن خانگیران وگنبدلی  ۱۱۷
۴-۳-داده های شرکت نفت  ۱۱۷
۴-۳-۱-مقاطع و نمونه ها  ۱۱۹

فصل پنجم: بحث و تفسیر  ۱۲۰
۵-۱- مقدمه  ۱۲۰
۵-۲- تعبیر و تفسیر داده های راک اول  ۱۲۰
۵-۲-۱-چاه امیرآباد-۱  ۱۲۰
۵-۲-۲-چاه خانگیران-۳۰  ۱۲۵
۵-۲-۲-۱-سازند چمن بید  ۱۲۷
۵-۲-۲-۲-سازند کشف رود  ۱۲۹
۵-۳-تعبیر و تفسیر داده های راک اول مقاطع سطحی ۱۳۲
۵-۳-۱مقطع بغبغو  ۱۳۲
۵-۳-۲-مقطع خور  ۱۳۷
۵-۳-۳-مقطع فریزی  ۱۴۱
۵-۳-۳-۱-سازند شمشک  ۱۴۳
۵-۳-۳-۲-سازند باش کلاته  ۱۴۵
۵-۳-۴-مقطع خانه زو  ۱۴۷
۵-۳-۴-۱-سازند چمن بید  ۱۵۰
۵-۳-۴-۲-سازند شمشک  ۱۵۲
۵-۳-۵-مقطع اردک-آب قد  ۱۵۵
۵-۳-۶-مقطع شورک  ۱۵۹
۵-۳-۷-نتیجه گیری کلی آنالیز داده های راک-اول  ۱۶۳
۵-۴-تعبیر و تفسیر داده های گاز کروماتو گرافی  ۱۶۴
۵-۴-۱-مقطع بغبغو سازند کشف رود(G-19)  ۱۶۶
۵-۴-۲-مقطع خور سازند چمن بید(G-11)  ۱۶۷
۵-۴-۳-مقطع اردک آب-قد سازند چمن بید(ABG-15)  ۱۶۷
۵-۴-۴-مقطع شورک- سازند کشف رود(G-10)  ۱۶۸
۵-۴-۵-مقطع بغبغو سازند کشف رود(G-45)  ۱۶۹
۵-۴-۶-نتیجه گیری نهایی آنالیز داده های GC  ۱۶۹
۵-۵-تعبیر و تفسیر داده های بیومارکر مقاطع سطحی ۱۶۹
۵-۵-۱-سازند چمن بید  ۱۷۳
۵-۵-۲- سازند کشف رود  ۱۷۴
۵-۵-۳- نتیجه گیری نهایی آنالیز بیومارکرهای مقاطع سطحی  ۱۸۲
۵-۵-۴- تعبیر وتفسیر داده های بیو مارکری
و ایزوتوپی میعانات سنگ مخزن مخازن مزدوران و شوریجه  ۱۸۲
۵-۵-۴-۱- تشخیص محیط رسوبی سنگ منشاء  ۱۸۲
۵-۵-۴-۱-۱- نسبت C29/C27 استیران  در مقابل نسبت Pr/Ph  ۱۸۳
۵-۵-۴-۲- تعیین محدوده سنی سنگ منشاء  ۱۸۴
۵-۵-۴-۲-۱- نسبت C28/C29 استیران  ۱۸۴
۵-۵-۴-۲-۲-ایزوتوپ کربن  ۱۸۵
۵-۵-۵- تشخیص لیتولوژی سنگ منشاء  ۱۸۶
۵-۵-۵-۱- نسبت DBT/ PHEN در مقابل Pr/Ph  ۱۸۶
۵-۵-۵-۲-اندیس نورهوپان  ۱۸۷
۵-۵-۵-۳- نسبت C22/C21 تری سیکلیک ترپان
در مقابل نسبت C24/C23 تری سیکلیک ترپان  ۱۸۸
۵-۵-۵-۴- نسبتهای   C24تترا سیکلیک ترپان  ۱۸۹
۵-۵-۵-۵- ایزوتوپ کربن در مقابل نسبت پریستان به فیتان  ۱۹۰
۵-۵-۵-۶- مقایسه نسبتهای بیومارکری  ۱۹۰
۵-۵-۵-۷-  نتیجه گیری لیتولوژی سنگ منشاء  ۱۹۱
۵-۵-۶-تشیخص بلوغ سنگ منشاء  ۱۹۱
۵-۵-۶-۱-نمودار C24Tet/C23Tri در مقابل C23Tri/C30Hopane  ۱۹۱
۵-۵-۶-۲- نمودار نسبت C30DiaHopan/C30Hopane  ۱۹۲
۵-۵-۶-۳-  نمودار نسبت Pr/nC17 به Ph/nC18 مخازن  ۱۹۳
۵-۵-۶-۴- نتیجه گیری بلوغ سنگ منشاء  ۱۹۴
۵-۵-۷- داده های ایزوتوپی کربن دو مخزن مورد مطالعه  ۱۹۴
۵-۵-۸- تشخیص سنگ منشاء های مخازن مزدوران و شوریجه  ۱۹۴
۵-۶- تشخیص منشاء تولید سولفید هیدروژن در مخازن گازی کپه داغ  ۱۹۶
۵-۶-۱- بررسی ترکیب شیمیایی مخازن  ۱۹۶
۵-۶-۲- فشار و دمای مخازن  ۱۹۸
۵-۶-۳- پتروگرافی سازندهای مخزنی منطقه کپه داغ  ۱۹۸
۵-۶-۴- بررسی آلکانهای نرمال و بیومارکری و آب سازند مخازن  ۲۰۰
۵-۶-۴-۱- فراوانی آلکانهای نرمال مخازن  ۲۰۰
۵-۶-۴-۲- بیومارکر آدامانتان  ۲۰۰
۵-۶-۴-۳-  مطالعه ترکیبات هیدروکربوری گوگرد دار در مخازن  ۲۰۲
۵-۶-۴-۴- مطالعه آب سازندی مخازن  ۲۰۴
۵-۶-۴-۵-  بررسی بلوغ میعانات گازی مخازن  ۲۰۷
۵-۶-۴-۶- مقایسه ترکیبات گازی مخازن با هیدروکربورهای سنگ منشاء  ۲۰۹
۵-۶-۴-۷- ایزوتوپ کربن و گوگرد آلی مخازن  ۲۰۹
۵-۷- نتیجه گیری کلی در مورد منشاء سولفید هیدروژن  ۲۱۲

فصل ششم: نتیجه گیری نهایی  ۲۱۳
پیشنهادات ۲۱۴
پیوستها ۲۱۵
منابع و مآخذ  ۲۱۶
 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 ساعت: 3:0
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

پروژه مطالعه مقایسه ای و تطبیقی مسئولیت مدنی مدیران شرکتهای تجاری و مدنی در انجام معاملات

  • 112

پروژه مطالعه مقایسه ای و تطبیقی مسئولیت مدنی مدیران

قیمت:129000ریال

موضوع :

پروژه مطالعه مقایسه ای و تطبیقی مسئولیت مدنی مدیران شرکتهای تجاری و مدنی در انجام معاملات

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

چكيده

امروزه اشخاص ثالثي كه با مديران شركتهاي تجاري و مدني كه در مقام نماينده شركت مي باشند نسبت به انعقاد عقد مبادرت مي نمايند از حيث احقاق حقوق خود با مشكل مواجه مي باشند يعني از جهت اينكه شركت را طرف دعوي قرار دهند يا مديران را دچار سردرگمي هستند. حال در اين صورت وقتي مديران در مقام نماينده موارد مقرر شده قانوني و قراردادي فيمابين خود و شركت را رعايت كرده باشند چنين عقدي صحيح و نافذ خواهد بود. لذا شخص ثالث عليه شركت طرح دعوي خواهد كرد در غير اين صورت ماهيت عقد فضولي خواهد بود و امكان مراجعه به شركت نيست.البته هميشه اينگونه نيست يعني بعضاً قانون براي حمايت حقوق اشخاص ثالث اقدام مي كند و حتي در صورت عدم رعايت موازين قانوني از سوي مديران، شخص ثالث مي‌تواند همچنان به شركت مراجعه نمايد. به هر ترتيب با بررسي ماهيت عقود منعقد شده از سوي مديران با اشخاص ثالث تكليف اشخاص ثالث مشخص خواهد شد تا به چه شخص يا اشخاص جهت احقاق حق خود مراجعه نمايند و در صورت فضولي بودن عقد و عدم رعايت موازين از سوي مدير مسئوليت مدير در قبال اشخاص ثالث و همچنين شركت نيز مشخص خواهد گرديد.

فهرست مطالب :
چکیده
مقدمه
 فصل اول -  بررسی مسئولیت مدیران در قبال انجام معاملات در شرکتهای تجاری
بخش اول     کلیات 
۱٫ انجام معامله از سوی مدیران در حالتی که شرکت واجد شخصیت حقوقی است.
۲٫ انجام معامله از سوی مدیران
الف شرکت سهامی
ب  شرکت با مسئولیت محدود     
پ شرکت تضامنی، نسبی و شرکتهای مختلط (مختلط سهامی و غیر سهامی)
ج  شرکت تعاونی
ت انجام معامله از سوی تمامی مدیران مجاز
هـانجام معامله از سوی مدیران غیر معزول یا غیر مستعفی و یا در صورت معزول یا مستعفی مراتب به اداره ثبت شرکتها اعلام نشده باشد.
بخش دوم     مسئولیت مدیران شرکتهای تجاری در قبال انجام معاملات
مبحث اول     مسئولیت غیر مستقیم مدیران معامله کننده
الف- شرکت سهامی
ب- شرکت با مسئولیت محدود
پ – شرکتهای تضامنی، نسبی، مختلط سهامی و غیر سهامی و تعاونی
بحث دوم     مسئولیت مستقیم مدیران معامله کننده
۱- انجام معامله از سوی مدیران در حالتی که شرکت هنوز شخصیت حقوقی نیافته است.
۲- انجام معامله از سوی مدیران خارج از موضوع شرکت
۱-۲- رعایت موضوع شرکت
۲-۲ رعایت حدود اختیارات
شرکت سهامی
شرکت با مسئولیت محدود
شرکت تضامنی، نسبی، مختلط
شرکت تعاونی
۳- انجام معامله از سوی مدیران در صورت عدم ذکر سمت مدیران
۴- انجام معامله از سوی بعضی از مدیران نه همه آنها
۵- انجام معامله از سوی مدیران معزول یا مستعفی
فصل دوم  بررسی مسئولیت مدیران در قبال انجام معاملات در شرکتهای مدنی
بخش اول  بیان قاعده کلی
بند اول انجام معامله با فرض اهلیت مدیر
۲- انجام معامله با رعایت حدود اختیارات
۳- انجام معامله با رعایت مصلحت شرکاء     
معاملات در صورت جمع شرایط ذیل     
۱- انجام معامله در صورت عدم اهلیت مدیر
۲- انجام معامله با فرض عدم رعایت حدود اختیارات
۳- انجام معامله با فرض عدم رعایت مصلحت شرکاء
فصل سوم - بررسی مسئولیت مدنی مدیران شرکتها در قبال انجام معاملات در حقوق انگلیس
مبحث اول کلیات
گفتار اول  انواع شرکتها در حقوق انگلیسی و تعریف هر کدام
۱- شرکتهایی که به موجب فرمان یا منشور سلطنتی تأسیس می‌شوند.
۲- شرکتهای قانونی
۳- شرکتهای ثبت شده
گفتار دوم  مفهوم قاعده آلتراوایریز در حقوق انگلیس و سابقه تاریخی آن
۱- مفهوم قاعده
۲- سابقه تاریخی به قاعده
گفتار سوم بررسی اختیارات مدیران شرکتها در حقوق انگلیسی
گفتار چهارم   بررسی نحوه عملکرد و مسئولیتهای مدیران
مبحث دوم تحقق مسئولیت برای انواع شرکتها در انجام معاملات
۱- شرکتهای قانونی و ثبت شده
۲- شرکتهای تأسیسی به موجب فرمان سلطنت
مبحث سوم  تحقق مسئولیت برای مدیران شرکتها در انجام معاملات
گفتار اول  تحقق مسئولیت غیر مستقیم
گفتار دوم  تحقق مسئولیت مستقیم
گفتار سوم روش های پیشگیری از تحقق مسئولیت برای مدیران
نتیجه گیری
شرکت با مسئولیت محدود
شرکت تضامنی و نسبی و شرکتهای مختلط
شرکت مدنی
حقوق انگلیسی
پیشنهادات
فهرست منابع (فارسی و غیر فارسی) مورد استفاده در پایان نامه



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 ساعت: 2:58
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

دانلود گزارش کارآموزی چاپ پارچه در کارخانه نقشین یزد

  • 93

دانلود گزارش کارآموزی چاپ پارچه

قیمت:99000ریال

موضوع :

دانلود گزارش کارآموزی چاپ پارچه در کارخانه نقشین یزد

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

چکيده:

در گزارش اين کارآموزي سعي شده است تا قسمتهاي مختلف کارخانه نقشين يزد مورد بحث و تجربه قرار گيرد و همچنين اين کوشش به عمل آمده است تا از ابتداي توليد تا انتهاي توليد محصول اين کارخانه با معرفي قسمتهاي مختلف، نحوه توليد و مشخصات مربوط به دستگاه و چگونگي عملکرد آنها و نهايتاً مراحل بسته بندي بخوبي شناسانده شود. در فصل هاي مجزاء در حد امکان اين مطالب را جمع آوري کرده تا شما نيز يک ديد اجمالي بر اين فعاليتها داشته و از چگونگي بکارگيري صنعتهاي مختلف بخصوص صنعت چاپ در اين مکان اطلاع يابيد در فصل هاي اول تا پنجم اين مجموعه گزارش تئوري کارخانه نقشين يزد مي باشد در فصل پنجم گزارش عملي و نمونه هاي مختلف توليد کارخانه به تحرير آمده. ضمناً نمونه هايي از فعاليتهاي اين کارخانه ضميمه اين گزارش گرديده تا اين محصولات به صورت واضحتري براي خوانندگان قابل لمس و رؤيت باشد.

فهرست مطالب :

مقدمه ۱
فصل اول: ماشین آلات ۹
پالت کنی ۹
رول کنی ۹
پرز سوزی و آهارگیری ۱۰
مشخصات فنی دستگاه پرزسوزی و آهارگیری ۱۶
مرسریزاسیون ۱۷
ماشین هاسپل ۱۸
ماشین ژیگر ۲۳
دستگاه جت رنگرزی ۳۲
ماشین استیمر ۳۸
طرز کار دستگاه استیمر ۴۰
ماشین استنتر ۴۲
فصل دوم: ۵۴
شرح قسمتها و تأثیر عملیات مختلف انجام شده بر روی پارچه جهت آماده سازی ۵۴
پرز سوزی ۵۹
آهارگیری ۶۰
شستشو ۶۱
تاریخچه مرسریزاسیون ۶۵
پخت و سفیدگری ۶۶
رنگ سازی
۶۹
رنگرزی ۷۰
خشک کن ۷۷
عریض کردن پارچه و افزدون مواد تکمیلی به پارچه ۷۸
تاریخ چاپ ۷۹
چاپ ۸۰
روشهای عملی چاپ ۸۱
عملیات چاپ ۸۱
بخار دادن ۸۲
غلظت دهنده ها ۸۳
معرفی مواد کمکی در چاپ ۸۵
روش ساخت شابلون ۸۶
شابلون سازی روتاری ۸۶
آماده سازی شابلون روتاری ۸۶
فصل سوم ۹۸
کنترل کیفیت ۹۸
بسته بندی ۹۸
انبار ۹۸
منابع و مأخذ ۱۰۰



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 ساعت: 2:57
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

دانلود نمونه سوالات درس حقوق تجارت با جواب تستی

  • 95

دانلود نمونه سوالات درس حقوق تجارت با جواب تستی

قیمت:50000ریال

 موضوع 

دانلود نمونه سوالات درس حقوق تجارت با جواب تستی

فرمت فایل: PDF (قابل ویرایش با نرم افزار )

کد درس : 1235008_1680

شامل سال های :

 نمونه سوال حقوق تجارت نیمسال اول ۹۱-۹2 با جواب تستی

نمونه سوال حقوق تجارت نیمسال تابستان ۹۱ با جواب تستی
  نمونه سوال حقوق تجارت نیمسال دوم ۹۱-۹۰ با جواب تستی
  نمونه سوال حقوق تجارت نیمسال اول ۹۱-۹۰ با جواب تستی
  نمونه سوال حقوق تجارت نیمسال دوم ۹۰-۸۹ با جواب تستی
  نمونه سوال حقوق تجارت نیمسال اول ۹۱-۹۰ با جواب تستی
  نمونه سوال حقوق تجارت نیمسال دوم ۹۰-۸۹ با جواب تستی
  نمونه سوال حقوق تجارت نيمسال اول ۹۰-۸۹ با جواب تستی
  نمونه سوال حقوق تجارت نيمسال دوم ۸۹-۸۸ با جواب تستی
  نمونه سوال حقوق تجارت نيمسال اول ۸۹-۸۸ با جواب تستی
  نمونه سوال حقوق تجارت نيمسال دوم ۸۸-۸۷
  نمونه سوال حقوق تجارت نيمسال اول ۸۸-۸۷
  نمونه سوال حقوق تجارت نيمسال اول ۸۸-۸۷

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 ساعت: 2:56
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

پایان نامه داده کاوی در بانکداری الکترونیکی

  • 271

پایان نامه داده کاوی در بانکداری الکترونیکی

قیمت:215000ریال

موضوع :

پایان نامه داده کاوی در بانکداری  الکترونیکی

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

چکیده :

امروزه دادها قلب تپنده فرایند تجاری بیشتر شرکت ها تلقی می شوند،آن ها فارغ از خرد و کلان بودن نوع صنعت در تمامی صنایع نظیر ارتباطات ، تولید ،بیمه ،کارت اعتباری و بانکداری از طریق تعاملات در سیستم های عملیاتی شکل می گیرند.لذا نیازی به ابزاری است که بتوان داده های ذخیره شده را پردازش کرده و  اطلاعات حاصل از آن را در اختیار کاربران قرار دهد.در این راستا سازمان های بسیاری در حال استفاده از داده کاوی برای کمک به مدیریت تمام فازهای ارتباط با مشتری هستند.این سازمان ها می تواند با برسی ویژگی ها و علت استفاده برخی از مشتریان از کالا ها و یا خدمات خود یا برسی علل عدم استقبال برخی از مشتریان از برخی  کالاها نقاط قوت و ضعف خود را بیابند و در راستای بهبود کیفیت گام بردارند.امروزه به دلیل وجود بانکداری الکترنیکی ثبت اطلاعات تراکنشی راحت تر صورت می گیرد و همین امر موجب شده است روش های کمی جایگزین روش های کیفی شود.در این تحقیق به منظور شناسایی مشتریان بانک و تدوین استراتژی مناسب برای برخورد با آنها از داده کاوی و ابزار استفاده می شود. وهمچنین  تقلبهای صورتهای مالی به شکل چشمگیری توجه عموم جامعه ،رسانه ها،سرماگذاران را به خود جلب کرده است و موسسات مالی و پولی به شدت به دنبال تسریع و سرعت عمل در شناخت فعالیت کلاهبرداران و متقلبان می باشند.لذا بکارگیری تکنیکهای شناسایی تقلب به منظور جلوگیری از اقدامات متقلبانه درسیستم های بانکداری الکتزونیک لازم است،عموما روش های شناسایی تقلب به دو دسته اصلی تشخیص ناهنجاری و تشخیص سوء استفاده تقسیم می شوند.در روش تشخیص ناهنجاری ،تاریخچه رفتار مشتری به عنوان یک ناهنجاری یا تقلب ثبت شود.روش سوء استفاده بر رفتارهای خاص مشتری تمرکز دارد و دقیقا رفتارهای شناخته شده را تقلب فرض می کند.در این تحقیق علاوه بر مقایسه روش های فوق و تشریح چگونگی عملکرد سازوکارهای مبتنی بر آن ،انواع تکنیکهای تشخیص تقلب در بانکداری الکترونیک ارائه و روشهای داده کاوی مورد استفاده در کشف تقلب مزایا و معایب هریک به تفصیل شرح داده خواهد شد.

فهرست مطالب :

  • فصل اول: مقدمه

  • مقدمه

  • تعریف مسائله و بیان سوال های اصلی تحقیق

  • سابقه و ضرورت انجام تحقیق

  • هدف

  • کاربرد

  • فصل دوم : مفاهیم واصطلاحات

  • مقدمه

  • تاریخچه ی داده کاوی

  • تعریف داده کاوی

  • روش های داده کاوی

  • خوشه بندی

  • روش تقسیم بندی

  • روش سلسه مراتبی

  • روش مبتنی بر چگالی

  • کشف قواعد وابستگی

  • طبقه بندی

  • مراحل داده کاوی

  • اندازه گیری نتایج

  • آمار و داده کاوی

  • بانکداری الکترونیک

  • تاریخچه بانکداری الکترونیک در ایران

  • سیستم های بانکداری الکترونیکی

  • شاخه های بانکداری الکترونیک برحسب نیازهای بازار بانکداری الکترونیک

  • مزایای بانکداری الکترونیک

  • پول الکترونیکی

  • انواع پول الکترونیکی

  • پول الکترونیکی شناسایی شده

  • پول الکترونیکی غیرقابل شناسایی (بی‌نام و نشان)

  • نتیجه گیری

  • فصل سوم : مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری الکترونیکی

  • مقدمه

  • مدیریت ارتباط با مشتری CRM

  • ارتباط

  • هرم ارزش مسشتری

  • خوشه بندی مشتریان بانک ملت با استفاده از داده کاوی

  • استخراج داده های مربوط به شاخص ها

  • بررسی وضعیت داده و آماده سازی آن

  • برسی عدم همبستگی فیلدها با استفاده از آنالیز واریانس

  • تقسیم بندی مشتریان در گروه به صورت غیر فازی

  • تقسیم بندی مشتریان به 5 گروه به صورت فازی

  • تحلیل خوشه ها

  • استخراج قواعد

  • ایجاد نرم افزار های داده کاوی برای مدیریت روابط مشتری

  • تقسیم بندی مشتری

  • پیش بینی رویگردانی

  • پیشنهادات

  • نتیجه گیری

  • فصل چهارم : روش ها و راهکارهای شناسایی تقلب در بانکداری الکترونیک

  • مقدمه

  • تقلب

  • شناسایی تقلب

  • انواع تقلب در بستر بانکداری الکترونیک

  • تشخیص سو استفاده

  • تشخیص ناهنجاری

  • تکنیک تشخیص تقلب

  • سیستم خبره

  • برون هشته ای

  • شبکه عصبی

  • استدلال بر پایه مدل

    رویکرد  میتنی بر قواعد

  • تجزیه و تحلیل حالت گذار

  • تکنیک ها

  • داده کاوی

  • وظایف داده کاوی

  • طبقه بندی

  • خوشه بندی

  • پیش بینی

  • کشف نقاط پرت

  • رگرسیون

  • تصویرسازی

  • روشهای داده کاوی در مورد استفاده در تحقیقات کشف تقلبهای مالی

  • مدل رگرسیون

  • شبکه های عصبی مصنوعی

  • شبکه استنباط بیزین

  • درختان تصمیم

  • یک چارچوب کلی برای الگورتیم های داده کاوی

  • راه آینده چالشهای پیش رو

  • نتیجه گیری

    منابع و مراجع

    واژه نامه فارسی به انگلیسی

    واژه نامه انگلیسی به فارسی



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


بررسی تأثیر زوج درمانگری اسلامی در افزایش خودشناسی،جهت گیری مذهبی و سازگاری زناشویی زوج های ناسازگار

  • 96

بررسی تأثیر زوج درمانگری اسلامی در افزایش خودشناسی

قیمت:98000ریال

موضوع :

بررسی تأثیر زوج درمانگری اسلامی در افزایش خودشناسی،جهت گیری مذهبی و سازگاری زناشویی زوج های ناسازگار

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش )

 

مقدمه:

   خانواده، مهمترين واحد اجتماعي هر جامعه است كه با بستن پيمان زناشويي بين زن و مرد تشكيل مي شود. خداوند در سوره نساء آيه 20 مي فرمايد: «و زنان از شما ميثاق محكمي گرفته اند» اين آيه مي رساند كه پيمان ازدواج ميان زن و مرد در قرآن ميثاق محكمي است. در قرآن كلمه ميثاق به معني پيمان ميان خدا و بندگان درباره توحيد و احكام است و در هر جاي قرآن كلمه ميثاق با فعل «گرفتن» به كار رفته، نمايشگر پيمان الهي است . از اين آيه مي فهميم كه چقدر پيمان ازدواج در اسلام محكم و استوار است، و ازدواج نه تنها پيماني ميان زن و مرد بلكه پيماني بين زوجين باخدا است كه طبق آن با خدا عهد مي بندند به دستورات قرآن در وظايف همسري و حقوق خانواده كه جزئيات آن در سوره هاي مختلف قرآن و روايات معبتر آمده است عمل كنند (بي آزار شيرازي،136، صفحه 64).

فهرست مطالب :

مقدمه

 فصل اول : گستره علمی موضوع مورد پژوهش

۱-موضوع و زمینه

۲- ابعاد موضوع

۳- امکان بررسی موضوع و اهمیت آن

۴-اهداف پژوهش

۵-سوال های پژوهش

۶-فرضیه ها

۱۷)متغیرها و تعریف عملیاتی آن ها

۸- خلاصه

 فصل دوم : مرور و تحلیل یافته های پیشین در این قلمرو

۱-مذهب

۱- ۱ اهمیت دین و مذهب در خود شناسی

۱-۲ گستره مذهب

۱-۳ مذهب و فطرت

۲-مبانی نظری مربوط به مذهب

۲-۱ روی آورد روان تحلیل گری

۲-۲ روی آورد روان تحلیل گری جدید

۲-۳ روی آورد صفات

• گوردون آلپورت

۲-۴ روی آورد انسان نگری

• آبراهام مازلو

۲-۵ روی آورد هستی نگر

• ویکتور فرانکل

۲-۶ روی آورد کنش نگر

• ویلیام جیمز

۲-۷ روی آور شناختی نگر

• آلبرت الیس

۳- همسر گزینی و تشکیل خانواده

۳-۱ تعریف خانواده

۳-۲ مرور کوتاهی بر تاریخچه خانواده درمانگری

۳-۳ نحوه شکل گیری زوج درمانگری

• الگوی کارکردی و درمان خانوادگی مک ماستر

• الگوی منحنی اولسون

• الگوی سیستمی بیورز

۱٫ خانواده هایی با کارکرد بد

۲٫ خانواده های مرزی

۳٫ خانواده های متوسط

۴٫ خانواده های با کفایت

۵٫ خانواده های مطلوب

۳-۴ الگوهای بالینی القاطی در خانواده درمانی

• خانواده درمانی چند سطحی التقاطی فلدمن

• روی آورد خانواده درمانی التقاطی والش

• روی آورد زناشویی درمانگری التقاطی نیکلز

• خانواده‌درمانگری‌التقاطی:خانواده‌درمانگری‌روان‌پویایی‌متمرکزبر مشکل

۴- یافته های پژوهشی در قلمرو خانواده / زوج درمانگری

۵-روش زوج درمانگری اسلامی

۶-خلاصه

 فصل سوم: فرایند روش شناختی بررسی تجربی موضوع

۱- انتخاب نمونه

۱-۱ جامعه مورد بررسی

۱-۲ روش نمونه گیری

۱-۳ اندازه نمونه

۲- ابزار و روش اجرای پژوهش

۲-۱ پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت

۲-۲ پرسشنامه دو عضوی اسپانیر

۲-۳ پرسشنامه سازگاری خودشناسی

۲-۴ روش زوج درمانگری اسلامی

۳-طرح پژوهش و روش های آماری

۳-۱ معرفی طرح های پژوهش

۳-۲ روش های آماری تحلیل داده ها

۴-خلاصه

 فصل چهارم: ارائه و تحلیل نتایج کلی

۱- یافته های توصیفی

۲- یافته های مربوط به تحلیل نتایج در چارچوب فرضیه ها

۳- خلاصه

 فصل پنجم: بحث و نتایج نهایی

۱- بحث و بررسی درباره یافته ها

۲-تفسیر نهایی و پیامدها

۳-محدودیت ها

۴-پیشنهادها

منابع و مآخذ



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


مقايسه سلامت روان شاعران در كنار افراد غير شاعر

  • 108

مقايسه سلامت روان شاعران در كنار افراد غير شاعر

قیمت:59000ریال

موضوع :

مقايسه سلامت روان شاعران در كنار افراد غير شاعر

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش ) + فایل PDF

 

چکیده
هدف پژوهش مقایسه رضایتمندی زناشویی در زنان شاغل و خانه دار ساکن شهر تهران در سال ۱۳۸۷ می‌باشد. حجم نمونه ۱۰۰ نفر از زنان شاغل و خانه دار هستند که به روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شدند.
ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش پرسشنامه رضایت زناشویی اینریچ بوده است و برای بررسی فرضیه‌ها از آزمون t گروه های مستقل و تحلیل واریانس استفاده شد. نتایج نشادن داد تفاوت معناداری بین رضایتمندی زناشویی در زنان شاغل و خانه دار وجود ندارد.

فهرست مطالب
فصل اول : کلیات پژوهش
مقدمه ۱
بیان مسئله ۳
سوالات پژوهش ۴
فرضیه‌های پژوهش ۴
اهداف پژوهش ۴
اهمیت و ضرورت پژوهش ۵
تعریف متغیرهای پژوهش ۶
فصل دوم : پیشینه‌های پژوهش
مقدمه ۷
تعریف ازدواج ۸
عشق و ازدواج ۱۰
مقاصد ازدواج ۱۰
رضایت زناشویی ۱۱
۱۲ نکته مهم مربوط به مکمل‌های زناشویی در ازدواج ۱۲
اشتغال زن ۱۴
تعریف شغل و اشتغال ۱۴
علل کار کردن ۱۵
اشتغال زنان و برداشتهای متعدد ۱۶
انگیزه‌ها و عوامل اشتغال زن ۱۷
آثار و نتایج اشتغال زن ۱۸
اثرات اشتغال زن بر شوهر ۱۹
زنان شاغل و رضایت از زندگی زناشویی ۲۰
مروری بر پژوهش‌های داخلی ۲۱
مروری بر پژوهش‌های خارجی ۲۲
فصل سوم : روش پژوهش
مقدمه ۲۴
طرح پژوهش ۲۴
جامعه آماری ۲۴
روش نمونه برداری ۲۵
ابزار پژوهش ۲۵
پرسشنامة رضایت زناشویی اینریچ ۲۵
روایی و اعتبار پرسشنامه اینریچ ۲۷
روش ارائه و نمره گذاری پرسشنامه ۲۷
روش گردآوری داده‌ها ۲۷
روش تحلیل آماری ۲۸
فصل چهارم : یافته‌های پژوهش
مقدمه ۲۹
جدول ۴-۱ ۲۹
جدول ۴-۲ ۳۰
جدول ۴-۳ ۳۱
جدول ۴-۴ ۳۲
جدول ۴-۵ ۳۳
جدول ۴-۶ ۳۴
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
مقدمه ۳۵
خلاصه تحقیق ۳۵
نتیجه گیری ۳۶
پیشنهادها ۳۷
محدودیت ها ۳۷
منابع ۳۹
 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


بررسی ارائه روشی برای جداسازی ترافیک شبکه با استفاده از پروتکل open flow مبتنی بر مدل رایانش ابری

  • 81

پایان نامه ارائه روشی برای جداسازی ترافیک شبکه با پروتکل open flow مبتنی بر مدل رایانش

قیمت:1120000ریال

موضوع :

بررسی  ارائه روشی برای جداسازی ترافیک شبکه با استفاده از پروتکل open flow مبتنی بر مدل رایانش ابری

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

مقدمه :

با پیشرفت فناوری اطلاعات نیاز به انجام کارهای محاسباتی در همه جا و همه زمان به وجود آمده است. همچنین نیاز به این هست که افراد بتوانند کارهای محاسباتی سنگین خود را بدون داشتن سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای گران، از طریق خدماتی انجام دهند. رایانش ابری آخرین پاسخ فناوری به این نیازها بوده است.
رایانش ابری به جمع آوری کلیه منابع رایانش پرداخته و آنها را بصورت خودکار و از طریق نرم افزاری مدیریت می کند. در زمان پردازش و تحلیل داده ها به یکپارچه سازی تاریخچه داده ها پرداخته و اطلاعاتی را برای تضمین دقیق تر اطلاعات جمع آوری شده ارائه می کند و سرویس هوشمندتری در اختیار کاربران و شرکتها می گذارد. کاربران دیگر نیازی به نگرانی در مورد نحوه و هزینه خرید سرورها، نرم افزار ها، راه حلها و غیره نخواهد داشت.کاربران می توانند هر نوع منبع رایانش را از طریق اینترنت و بر اساس نیازهای شخصی خود خریداری کنند. یکی از ویژگی های مهم و اصلی فن آوری رایانش ابری، قابلیت ارائه منابع و خدمات به عنوان یک سرویس است. این امر باعث متحد و یکپارچه شدن خدمات تمامی شرکت هایی می شود که به عنوان ارائه دهندگان خدمات و سرویس در رایانش ابری به کاربران هستند و کاربران نیز می توانند شرکت های ارائه کنندگان سرویس را مقایسه و انتخاب نمایند. پردازش ابری : پردازش ابری یک مدل برای ایجاد توان مناسب جهت تقاضای دسترسی شبکه به منابع به اشتراک گذاشته شده است که به سرعت با استفاده از تلاش‌های مدیریتی یا سرویس‌های تدارک عکس العمل بهینه شده است.در سال 2008 دانشگاه استنفورد پروتکلی را طراحی کردند که در ابتدا با نام اتان و پس از تکمیل، با نام OpenFlow معرفی شد پروتکل فوق را می توان در زمره نرم افزار تعریف شبکه دسته بندی کرد که در ابتدا برای شبکه های محلی مورد استفاده قرار گرفت. این پروتکل به دلیل قابلیت های زیادی که ایجاد می کرد، در مباحث مرتبط با Future Internet مورد بحث قرار گرفت. از سال 2010 به بعد، بحث در مورد استفاده از این پروتکل  ابری مطرح شد.یکی از مهم ترین مباحثی که در مدل رایانش ابری مطرح می شود، ارائه سرویسی با کیفیت است. در جداسازی بر اساس VLAN و لیست های کنترلی دسترسی، تداخل ترافیک های مختلف و همچنین پیچیدگی همواره وجود دارد. بستر اشتراکی همواره این نگرانی را ایجاد می کند که در  صورت تغییر رفتار یک سرویس در ارسال و دریافت ترافیک داده ، این تغییر رفتار می تواند مخاطراتی را برای سرویس های دیگر به دنبال داشته باشد. استفاده از مباحث کیفیت خدمات نیز، همواره بهترین راه حل را ارئه نمی دهد. نیاز به استفاده از روش جداسازی ترافیک بر اساس نوع سرویس می تواند کیفیت را در ارائه خدمات افزایش دهد.

فهرست مطالب  :

فصل 1-   تعاریف، تحقیقات انجام شده و کاربردهای پردازش ابری.. 8

1-1-   مقدمه.............. 9

1-2-   تعریف مساله و بیان سئوالهای اصلی تحقیق.. 10

1-3-   پردازش ابری.. 10

1-4-   مقایسه رایانش ابری با دیگر رایانش ها 12

1-5-   اقتصاد رایانش ابری.. 13

1-6-   امنیت رایانش ابری.. 14

1-7-   رايانش ابری: نگراني‌هاي امنيتي.. 15

1-8-   راه حل‌هاي ارائه شده 16

1-9-   معماري سرويس ذخيره سازي داده ها بر پايه ابر. 17

1-1-1.     طرح بازرسي عمومي.. 17

1-9-1-     طرح اول............ 18

1-9-1-1-  آماده سازی....................... 18

1-9-1-2-  بازرسي................................. 19

1-9-2-     طرح دوم................ 19

1-9-2-1-  آماده سازي.......................... 19

1-9-2-2-  بازرسي............................... 19

1-10- سابقه و ضرورت انجام تحقیق.. 20

1-1-2.     نیازمندی های یک سیستم زمانبندی ابری.. 21

1-10-1-  فرضیه ها................. 21

1-11- اهداف.............. 22

1-12- کاربردهای تحقیق.. 22

1-13- جنبه جدید بودن و نوآوری تحقیق.. 22

1-14- روش انجام تحقیق.. 22

1-2.    ساختار پایان نامه. 22

فصل 2-   فناوری رایانش ابری و معماری آن.. 24

2-1-   اصل اساسی در رایانش ابری.. 25

2-2-   ارائه سروسیهای خدماتی بر پایه محاسبات ابری.. 26

2-2-1-     پیشنهاد خدماتی نرم افزار به عنوان یک سرویس SaaS. 26

2-2-2-     پیشنهاد خدمات رایانش کاربردی.. 28

2-2-3-     پیشنهاد خدماتی سرویس شبکه. 28

2-2-4-     پیشنهاد خدماتی سکو بعنوان یک سرویس (PaaS) 28

2-2-5-     پیشنهاد خدماتی ارائه کننده های سرویسهای مدیریت شده (MSP) 29

2-2-6-     پیشنهاد خدماتی بستر سرویس اقتصادی.. 29

2-2-7--   پیشنهاد خدماتی سخت افزار به عنوان یک سرویس HaaS. 29

2-2-8-     پیشنهاد خدماتی اینترنت یکپارچه. 30

2-3-   مشخصات رایانش ابری.. 30

2-3-1-     مقیاس بسیار بزرگ... 30

2-3-2-     مجازی سازی   30

2-3-3-     قابلیت اعتماد و اطمینان زیاد. 31

2-3-4-     متنوع بودن سرویسها و خدمات... 31

2-3-5-     قابلیت توسعه بالا. 31

2-3-6-     قابلیت سرویس به محض درخواست... 31

2-3-7--   قابیلت دریافت سرویس ها و خدمات ارزان.. 32

2-4-   توسعه یارانش ابری بر اساس شرایط و کاربرد. 32

2-5-   کاربرد و مزایای رایانش ابری.. 33

2-6-   ماهیت رایانش ابری و خطرهای پنهان در پشت آن.. 33

2-6-1-     ماهیت استفاده از رایانش ابری.. 33

2-6-2-     خطر پنهان در رایانش ابری.. 34

2-7-   پروتکل Open Flow.. 34

2-8-   شناخت سرویس ها و جریان ها در مراکز ابری.. 38

2-9-   معماری  سه لایه ای شبکه با محوریت کاربر. 38

2-10- کاربرد رایانش ابری برای جداسازی ترافیک با استفاده از پروتکل Open Flow.. 40

2-10-1-  فرضیه ها.............. 42

2-11- خلاصه فصل دوم. 43

فصل 3-   الگوریتم های مطالعه شده در زمینه رایانش ابری.. 44

3-1-   روش پیشنهادی برای جداسازی ترافیک.... 45

3-1-1-     ویژگی های غیر کارکردی.. 46

3-1-2-     ویژگی های کارکردی.. 47

3-2-   انتخاب مسیر بر اساس شماره پورت... 47

3-3-   آزمایش و ارزیابی روش پیشنهادی.. 49

3-3-1-     وسایل آزمایش.... 49

3-3-1-1-  2 عدد سرور فیزیکی   50

3-3-1-2-- فوق ناظر KVM.............. 50

3-3-1-3-  سوئیچ مجازیOVS  51

3-3-1-4-  کنترل کننده Floodlight 52

3-3-1-5-  نرم افزار Iperf برای تولید جریان.. 52

3-3-1-6-  نرم افزار NetPIPEو تولید جریان.. 52

3-4-   نرم افزارGnuplot 52

3-5-   سناریو برای پیاده سازی روش پیشنهادی.. 53

3-5-1-     سناریو اول – ایجاد یک جریان بین دو ماشین مجازی.. 54

3-5-2-     سناریو 2 – ایجاد دو ترافیک بین دو ماشین مجازی بر روی بستر اشتراکی.. 56

3-5--3-   سناریو دوم – قسمت اول (بستر اشتراکی و دو نوع ترافیک TCPوUDP) 56

3-5-4-     سناریو دوم – قسمت دوم (بستر اشتراکی و دو نوع ترافیک TCP ) 58

3-5-5-     سناریو سوم- دو گره و دو ترافیک داده در بستر مجزا 60

3-5-6-     سناریو سوم – قسمت اول (بستر مجزا و دو نوع ترافیک TCP و UDP) 61

3-5-7-     سناریوسوم-قسمت دوم (بستر مجزا و دو نوع ترافیک TCP و UDP) 64

3-5-8-     سناریو چهارم- یک ترافیک داده در بستر فیزیکی.. 67

3-5-9-     سناریو5 – قسمت 1(انتقال سرویس UDP وTCP بر روی یک بستر اشتراکی فیزیکی) 70

3-5-10-  سناریو 5 – قسمت 2 (انتقال دو سرویس TCP بر روی یک بستر اشتراکی فیزیکی) 73

3-5-11-  سناریو ششم – دو ترافیک داده در بستر مجزای فیزیکی.. 78

3-5-11-1-   سناریو 6 – قسمت 1 (انتقال سرویس UDPوTCP بر روی دو بستر مجزای فیزیکی) 78

3-5-11-2-   سناریو ششم- قسمت2(انتقال دو سرویس TCP بر روی دو بستر مجزای فیزیکی) 83

3-5-12-  سناریو هفتم – دو ترافیک داده در بستر مجزای فیزیکی و مشترک مجازی.. 88

3-5-12-1-   سناریو هفتم – قسمت اول (انتقال سرویس UDPوTCP بر روی دو بستر مجزای فیزیکی و مشترک مجازی )......................................... 88

3-5-12-2-سناریو هفتم – قسمت اول (انتقال سرویس TCP بر روی دو بستر مجزای فیزیکی و مشترک مجازی ).......................... 94

فصل 4-   نتیجه گیری و پیشنهادها 100

4-1-   نتیجه گیری.. 101

فهرست منابع.. 108

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 1 ارديبهشت 1393 ساعت: 19:53
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

پروپوزال رفتارسازه های نامتقارن سخت پیچشی در زلزله های حوزه نزدیک با تاکید بر خروج از مرکزیت مقاومت

  • 77

پروپوزال رفتارسازه های نامتقارن سخت پیچشی در زلزله های حوزه نزدیک

قیمت:500000ریال

موضوع :

پروپوزال رفتارسازه های نامتقارن سخت پیچشی در زلزله های حوزه نزدیک با تاکید بر خروج از مرکزیت مقاومت

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

بیان مساله:
 در مناطق حوزه نزدیک، فاصله‌ی کم بین گسل مولد و ساختگاه فرصت کافی جهت میرا شدن را به امواج لرزه نمیدهد به این دلیل زمان موثر در رکوردهای حوزهی نزدیک معمولا کمتر و همچنین دامنه ی سرعت و تغییرمكان نسبت به رکورد های دور از گسل بیشتر و معمولا پالس گونه است. این امر سبب اعمال یكباره ی انرژی زلزله به سازه در تعداد کمتری سیكل، می شود. این نوع بارگذاری نیاز شكل پذیری بیشتری در مقایسه با زلزله های دور از گسل به سازه وارد می آورد. این در حالی است که زلزله های نزدیک گسل عموما دارای مولفه ی حرکت قائم قدرتمندی نیز می باشندکه گاها تاثیرات مخربتری به همراه دارد. از طرف دیگر ملاحظات معماری باعث عدم تقارن در هندسه ، جرم و به تبع آن سختی و مقاومت در سازه ها می شود. سازه های نامتقارن در قبال تحریک زلزله آسیب پذیری بیشتری را نسبت به سازه های متقارن متحمل می شوند. در کدهای لرزه ای موجود بیشتر ضوابط بر اساس خروج از مرکزیت سختی است و این در حالی است که خروج از مرکزیت مقاومت نیز بر پاسخ سازه ها تاثیرگذار است. با توجه به رفتارغیر خطی سازه های نزدیک گسل و تاثیر پارامتر خروج از مرکزیت مقاومت بر پاسخ سازه های نامتقارن غیر خطی شده در این تحقیق برآنیم تا با بررسی نحوه عملكرد سازه های نامتقارن طراحی شده تحت ضوابط لرزه ای استانداردهای متداول، نظیر استاندارد 2800 ، در هنگام وقوع زلزله ای با مشخصات پالس گونه به نحوه ی تاثیروکارایی ضوابط این آیین نامه ها در طراحی سازه های نا متقارن بپردازیم.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


پروپوزال بررسي رابطه تيپ هاي شخصيتي با رضامندی شغلي بين كاركنان شهر ايلام

  • 98

پروپوزال بررسي رابطه تيپ هاي شخصيتي با رضامندی شغلي بين كاركنان شهر ايلام

قیمت:480000ریال

 

موضوع :

پروپوزال بررسي رابطه تيپ هاي شخصيتي با رضامندی شغلي بين كاركنان شهر ايلام

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

بیان مساله:
از ميان ويژگي هاي مختلف چيزي كه مي تواند به انسان ها كمك كند تا خود و ديگران را بهتر بشناسد شخصيت است يعني جنبه اي ازحيات انسان كه اجازه مي دهد پيش بيني كنيم آدمي در اوضاع و احوال معين چه رفتاري از خود نشان خواهد داد. روان شناسان در مورد ابعاد شخصيتي افراد نظرات گوناگوني ارايه داده اند، از جمله اين نظرات مي توان به نظر برن رويتر اشاره كرد كه در آن شخصيت داراي شش جنبه 1- تمايل به عصبي بودن، 2-تمايل به باخود بودن، 3- درون گرايي-برون گرايي، 4- سلطه جويي- سلطه پذيري، 5- اعتماد به نفس و 6- اجتماعي بودن می باشد. هر چه سازگاري و تناسب بين شخصيت و شغل بيشتر باشد، رضايت شغلي بيشتري را در پي خواهد داشت و هر چه اين سازگاري و هم خواني كمتر باشد رضايت شغلي كمتر بوده، آثار و تبعات منفي متعددي را در سازمان به دنبال خواهد داشت. از اين رو انتخاب شخصيت مناسب، مي تواند عملكرد شغلي بهتري را براي سازمان فراهم آورده و بر روي نگرش كاركنان نسبت به كارشان تاثير گذاشته و رضايت شغلي مطلوبي را در برداشته باشد. در این پروژه رابطه بین تیپ های شخصیتی با رضایت مندی کارکنان شهر ایلام مورد بررسی قرار  خواهد گرفت.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


پایان نامه تحلیلی بر اصل شفافیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بین ایران و آمریکا

  • 61

پایان نامه تحلیلی بر اصل شفافیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بین ایران و آمریکا

قیمت:1450000ریال

موضوع :

پایان نامه تحلیلی  بر اصل شفافیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بین ایران و آمریکا

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد«M.A»

رشته: حقوق              گرایش: حقوق عمومي

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

تحقیق پایان نامه حاضر بر شناسائی مبانی و جایگاه  اصل شفافیت در ابعاد اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در حقوق ایران و آمریکا مبتنی است و بدنبال پاسخگوئی به این سئوال است که دولت ایران در مقایسه با دولت آمریکا در امور اجتماعی سیاسی و اقتصادی حکومتی با مردم بر طبق اصل شفافیت عمل نموده است یا خیر. از اصول بنیادین یک جامعه ی مدنی و یک نظام مردم سالار، اصل شفافیت و عینیت امور است. آنچه نقش مطبوعات را در نظام های مردم سالار نشان می دهد وجود شفافیت در امر اطلاع رسانی است چون شفافیت کنش های حکومتی، خود یکی از ارکان نظام های دموکراتیک است.اصل شفافیت بدنبال وجود و حفاظت از شفافیت در درون دولت به منظور جلوگیری و مبارزه با فساد است، به منظور از آن دستیابی به یک دولت دموکراتیک است . بنابراین برای رسیدن به این مهم باید انواع مختلفی از قوانین مقرر گردند.  این قوانین را مثلا در ایالات متحده ،قوانین آفتاب یا قوانین دولت باز نامیدند به این معنی که تصمیم گیری دولت در زمینه های اقتصادی باید در جلسات علنی اتخاذ گردند و اطلاعات روشن در دسترس مردم قرار گیرد. بدین ترتیب شهروندان آگاهانه در تصمیمات مهم دولت مشارکت فعالانه دارند. این آگاهی تضمین کننده ی شفافیت است که حفاظت کننده ی راه عدالت و تضمین منافع مشترک است و این اطمینان را می دهد که تصمیمات همه بطور مساوی در شرایطی مساوی و برای رفاه همه ی افراد است و بر میزان افزایش مشروعیت دولت و مسئولین نزد مردم تاثیر بسزائی دارد. مبنای اصل شفافیت در ابعاد  اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در دولت ها ی دموکراتیک از جمله آمریکا بر اصل مسئولیت پذیری زمامداران در برابر مردم و اصول دموکراسی مبتنی است و جایگاه آن در مقدمه قانون اساسی آمریکا و اصول 3 ، 43 ، 48  قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران پیش بینی شده است. اگر چه در ایران اصل شفافیت سیاسی و اجتماعی در اطلاع رسانی برنامه ها و اهداف حکومتی به مردم به شکل نسبی اجرا می گردد اما، اصل شفافیت اقتصادی عملا اجرا نمی شود. ولی، در آمریکا بدلیل اهمیت برنامه های اقتصادی و اجتماعی وسیاسی دولت آمریکا مکلف به اطلاع رسانی است و اصل شفافیت اقتصادی در جامعه ای مانند امریکا به مراتب محترم تر شمرده می شود. 

 

فهرست مطالب :

چکیده ................................................. 1

مقدمه ............................................. 2

الف) بیان مسئله .................................... 2

ب) سوالات تحقیق................................... 3

ج) فرضیات تحقیق ................................. 3

د) اهداف تحقیق ...................................... 4

هـ) روش تحقیق ............................... 4

و) ابزار گردآوری اطلاعات ............... 4

ز) روش گردآوری اطلاعات................ 4

ح) ادبیات و سابقه پژوهش .................. 4

ط) ساختار پایان نامه ........................ 5

 

فصل اول: کلیات

مبحث اول: تبیین مفهوم شفافیت.................... 7

گفتار اول: اصل شفافیت........................ 7

 بند اول: تعریف اصطلاحی ...................... 7

بند دوم: تعریف حقوقی............................. 8

مبحث دوم: اهداف اصل شفافیت..................... 9

گفتار اول: اهداف حقوقی ......................... 10

الف) پاسخگوئی.......................... 10

ب) اعتماد عمومی.......................... 10

ج) شفافیت در عرصه اطلاع رسانی یا مطبوعات.................... 11

د) انتخابات آزادو منصفانه ................................................ 11

گفتار دوم: اهداف راهبردی ........................................... 12

الف) مبارزه جهانی با فساد............................................ 12

ب) دولت الکترونیک.................................................... 13

ج) حکومت داری خوب........................................... 14

د) حاکمیت قانون................................................ 14

ه) شفافیت بازار سرمایه.......................................... 14

و) شفافیت در اطلاعات مالی شرکت ها....................... 15

مبحث سوم: انواع اصل شفافیت ........................... 16

گفتار اول: شفافیت اقتصادی......................... 16

گفتار دوم: شفافیت سیاسی و اجتماعی.................... 17

مبحث چهارم: تاریخچه اصل شفافیت در حقوق عمومی...................... 18

گفتار اول: باز کردن کانال های اطلاعات به مردم در قرن 18.......................... 18

بند اول: اصل شفافیت قبل از تأسیس سازمان ملل متحد.............................. 20

بند دوم: اصل شفافیت بعد از تأسیس سازمان ملل متحد................................. 20

 

فصل دوم: اصل شفافیت اقتصادی بین ایران و آمریکا

گفتار اول : زمینه های اقتصادی شکل گیری شفافیت............................................ 23

بند اول : دلایل اقتصادی در کنش بین دولت و ملت (در ایران و آمریکا)............................................ 23

بند دوم: دلایل اقتصادی تعریف کننده ي ارتباط ین افراد اجتماع (در ایران و آمریکا)........................... 26

گفتار دوم : دلایل شکل گیری زمینه های اقتصادی منجر به شفافیت.................................................... 27

الف)اعتماد  .............................................................. 28

ب) تعامل و کنش اجتماعی................................................. 29

ج) روابط عمومی..................................................... 31

د) جهانی شدن............................................................. 33

گفتار سوم : دلایل پایداری شفافیت بعد ازشکل گیری آن در ارتباط با عوامل اقتصادی  ....................... 35

1)نقش احزاب در پایداری و توسعه شفافیت اقتصادی................................ 35

2) کاهش فساد اقتصادی......................................... 36

 

 

فصل سوم: اصل شفافیت سیاسی و اجتماعی بین ایران و آمریکا

گفتار اول :

پس زمینه های اجتماعی نهادینه شدن شفافیت در جوامع غرب آمریکا و ایران.................... 46

الف) حکومت قانون .................................................. 46

تاریخ................................................................................ 46

1-الف) قانون حمورابی................................................... 46

2-الف) آتن........................................................................ 47

3-الف) قانون رومی.......................................................... 47

4-الف) منشور بزرگ.............................................................. 48

5-الف) تفکیک قوا............................................................ 49

6-الف) روند شکل گیری قانون و حاکمیت قانون در ایران ................... 49

ب) احزاب سیاسی........................................................... 50

تاریخ.................................................................. 51

1-ب) عهد باستان...................................................... 51

2-ب) تاریخ احزاب سیاسی در ایالات متحده آمریکا.......................... 52

3-ب) احزاب سیاسی اروپایی.......................................................... 53

4-ب) زمینه ها و تاریخچه شکل گیری، احزاب و نظام حزبی در ایران .......................... 54

1-4-ساختار احزاب و نظام حزبی ایران در دوره مشروطه (از ابتدا تا انتهای حکومت پهلوی) ............ 54

2-4-احزاب سیاسی و نظام حزبی در دوره ي جمهوری اسلامی ........................... 56

ج) زمینه ها و تاریخچه شکل گیری آزادی بیان در جوامع غرب، آمریکا و ایران................... 58                 

د) پس زمینه ي اعتماد در ایران و آمریکا  ............................................. 60

ه) پس زمینه ها و روند شکل گیری آزادی انجمن........................... 62

تاریخ ................................................................... 62

1-ه) اشکا ل اولیه ي انجمن .......................................... 62

2-ه) روند شکل گیری انجمن در ایالات متحده آمریکا ............................ 63

الف) تاریخ .................................................................. 64

1-الف) نظارت شهروندی در مردم سالاری آتنی ............................. 64

2-ب) شفافیت سیاسی و دو پیشینه ي تاریخی..................................... 64

ج) محاط کردن قدرت با پاسخگویی و شفافیت و قید این مفاهیم در قانون اساسی.................... 65

د) دلایل سیاسی تاریخ باستان در شکل گیری شفافیت در آمریکا ........................... 65

 ه) وضعیت سیاسی ایران در عهد باستان ........................................... 66

1-ه) انقلاب مشرطه............................................................... 67

 و) رضایت حکومت شوندگان ..................................... 71

1-و)  پیش از آنکه اصل «رضایت حکومت شوندگان» پا به عرصه نهد................................ 71

تاریخ .......................................................... 72

2-و) دمکراسی آتنی و جمهوری رومی......................................... 72

3-و) رضایت حکومت شوندگان و تجربه ي آمریکا ...................................... 73

ز) قانون اساسی و حکومت محدوده .................................................. 73

ی) انتخابات آزاد، عادلانه و ادواری................................... 76

1-ی) تاریخ .................................................................. 76

2-ی) نمونه ي آمریکایی .................................................. 77

ل) حکومت اکثریت و حقوق اقلیت................................................ 77

گفتار سوم :

دلایل سیاسی تاریخ مدرن دنیای غرب و ایران ..................... 78

الف) دموکراسی.................................................. 78

ب) حقوق شهروندی.............................................. 79

1-الف) شرایط برای وجود حکومت دموکراتیک................................ 79

1-1) شهروندان آگاه..................................................... 79

2-1)مشارکت شهروندان............................................. 79

3-1) تفویض قدرت............................................................... 80

4-1) شکاکیت و قضاوت........................................ 80

2-الف) مفهوم اخلاقی دموکراسی................................... 80

3-الف) برخی مشکلات جامعه دموکراتیک................................... 81

 1-3) ارتباطات.......................................................... 81

2-3) آموزش....................................................... 82

3-3) گروه های ضد دموکراتیک بومی............................................ 82

بررسی دموکراسی از نظر دکتر محمد رضا نیکفر ........................ 83

 4-الف) دموکراسی، شفافیت سیاسی مدرن، ایران و غرب ............................. 84

دلایل سیاسی تاریخ مدرن ............................................... 88

1.احزاب و تأثیر آن بر روند دموکراسی............................... 88

2.انتخابات آزاد، عادلانه و ادواری ..................................... 90

 3. حکومت اکثریت و حقوق اقلیت..................................... 92

4.پاسخگویی، مسئولیت پذیری و شفافیت............................... 93

الف) اعتماد.............................................................................. 95

ب)آزادی ادیان .................................................... 100

ه) حکومت قانون................................................. 102

و) اعمال دینی و مذهبی ............................................ 103

تیجه گیری................................................................ 106

 

منابع و مآخذ

منابع ...ی ............................................................. 107

منابع لاتین ............................................................ 111



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


سمینار طراحی برای اسمبلی (DFA)

  • 88

سمینار طراحی برای اسمبلی (DFA)

قیمت:480000ریال

موضوع :

سمینار طراحی برای اسمبلی (DFA)

فرمت فایل: WORD  (قابل ویرایش )

تاريخچه :

در 30 سال گذشته مونتاژ توسط اپراتور انجام مي شد و مهندسان بيشتر به فكر طراحي فرآيند مونتاژ بودند  و فقط زماني كه ماشين هاي اتوماتيك مونتاژ و رباتيك وارد صنعت شدند ، طراحان به فكر اين افتادند كه به جاي اين كه فعاليتهاي خود را بر روي فرآيند مونتاژ متمركز كنند از ابتدا محصول را به صورتي طراحي كنند كه مونتاژ آن آسان باشد. بنابراين از همان ابتدا هدف اصلي  DFA‌ ساده سازي عمليات مونتاژ، كاهش تعداد قطعه محصول،  كاهش هزينه ها، قابل اطمينان تر كردن محصول و ... بود. يكي از توليد كنندگان خودرو كه در فرآيند طراحي به مونتاژ قطعات توجه مي كرد هنري فورد بود. و خودرو هاي اوليه او نسبت به رقيبانش ساده تر و تعداد قطعات كمتري داشت و بعد از جنگ جهاني دوم DFA در صنايع هوايي آمريكا و انگليس بطور جدي بكار گرفته شد.اولين بنيانگذار DFA، بوثروید و همكارانش در دانشگاه سالفورد انگليس بود.در دهه ي 1970هیتاچی يك مجموعه روشهايي براي ارزيابي مونتاژ پذيري توسعه داد كه به عنوان DFX‌در مقياس كوچك شناخته مي شود.بوثروید در اواخر دهه ي 1960 و اويل دهه ي 1970 براي اولين بار به  DFAپرداخت ، او و همكارانش معتقد بودند كه مونتاژ 30-50 درصد هزينه هاي توليد يك محصول را به خود اختصاص مي دهد كه اين تفكر بر پايه ي مشاهده استوار بود. آنها با بازرسي از كارخانه هاي  مختلف، مشاهده كردند كه بيشتر كاركنان يک كارخانه  به كار مونتاژ مشغولند يا اينكه به كار مونتاژ كمك مي كنند مانند آوردن قطعه ، برداشتن جعبه هاي خالي و كارهاي ديگر و تعداد كمي از كاركنان به ساخت قطعه مشغولند چون بيشتر فرآيند هاي ساخت قطعات توسط ماشين هاي اتوماتيك مانند CNC انجام مي شود . بنابراين كاهش تعداد قطعات موجب كاهش هزينه هاي توليد محصول مي شود. بوثروید روشهايي براي شناسايي قطعات غير ضروري توسعه داد كه با نام راندمان مونتاژ شناخته مي شود . كه مشخصات اين روش در بخشهای بعدي تشريح مي شود.در دهه ي  1980 بوثروید توانست اين تكنيك را در صنعت به كار ببرد و او توانست هزينه هاي توليد را كاهش دهد و دليل اين كاهش هزينه ها، كاهش هزينه هاي مونتاژ نبود و در واقع بر خلاف ايدئولوژي قبلي خود كه فرض كرده بودند هزينه هاي مونتاژ 30-50 درصد هزینه هاي توليد محصول است نشان داد كه هزينه هاي مونتاژ كسر كوچكي از هزينه هاي توليد است بلكه خود قطعه گران ترين آیتم در توليد محصول است زيرا حذف قطعات منجر به حذف هزينه هاي مواد آن، هزينه هاي ساخت آن، هزينه هاي انبارداري و هزينه هاي زنجيره تامين مي شود. بنابراين DFA به فرآيند هاي ساده سازي ساختار محصول مربوط مي شود كه ما معماري محصول مي ناميم.

 

فهرست مطالب :

تعريف  DFA

تاريخچه DFA

روش عمومي براي DFA

کاهش هزینه های تولید محصول با استفاده از روش DFA

راندمان مونتاژ

 قوانین تجربی برای طراحی به منظور مونتاژ آسان

دسته بندی فرآیند مونتاژ دستی

نكاتي براي جايگذاري صحيح قطعات

روشهای رایج اتصال

سیستم دسته بندی برای جابه جایی دستی

اثرتقارن قطعه روی زمان جابه جایی

سیستم دسته بندی برای اتصال و جایگذاری

اثر اندازه و ضخامت قطعه روی زمان جابجایی

اثر وزن روی زمان جابجایی

اثر تقارن برای قطعاتی که شدیدا در یکدیگر گیر می کنند یا در هم می پیچند

اثر طراحی پخ روی عملیات جایگذاری

نتایج حاصل از تاثیر پخ روی زمان جایگذاری قطعات با پخهای متفاوت

جلوگیری از گیر کردن قطعات در مونتاژ

اثر محدودیت دسترسی و محدودیت دید بر روی جایگذاری اتصالات رزوه دار در طرحهای مختلف

اثر تعداد رزوه روی زمان برداشتن ابزار، درگیری با پیچ و جابجایی ابزار

اثر محدودیت دسترسی روی زمان بستن مهره با ابزارهای متفاوت

اثر نحوه نگه داشتن قطعه

توضیح روش BD توسط مثالی از DFA 

اصول طراحی



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 


ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 360
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 5

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز :
            بازدید دیروز بازدید دیروز :
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 0
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته :
            بازدید ماه بازدید ماه :
            بازدید سال بازدید سال :
            بازدید کلی بازدید کلی :

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.138.105.31
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند







              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران


                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به فایل دانشجویی رایگان بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف