دانلود مقاله علت افزایش سن ازدواج

تبلیغات

تبلیغات

جستجو

جستجو

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

لینک دوستان

لینک دوستان

امکانات جانبی

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 360
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

دانلود مقاله علت افزایش سن ازدواج

  • 56
پژوهش حاضر درصدد بررسی عوامل مؤثر بر پدیده تأخیر در سن ازدواج جوانان از دید دختران وپسران جوان با تکیه بر روش گراندد تئوری می باشد
دسته بندی علوم اجتماعی
بازدید ها 3
فرمت فایل docx
حجم فایل 32 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13

دانلود مقاله علت افزایش سن ازدواج

دانلود مقاله به روش تحقیق کیفی(گرند تئوری) علت افزایش سن ازدواج

بیان مسأله:

ازدواج بعنوان یکی از رویدادهای مهم وحیاتی در زندگی روزمره افراد جامعه می باشد و ازجنبه های مختلف می توان آن را مورد بررسی قرار داد. یکی از این زوایا سن شروع و به اصطلاح وارد شدن به ازدواج است.ازدواج علاوه بر پاسخگویی به نیازهای جنسیتی وعاطفی فرد،نیازهای اقتصادی،ارتباطات اجتماعی وفرهنگی او رانیز تنظیم می کند و بخاطر اهمیت و تاثیری که دارد،بعنوان هنجاری پذیرفته شده در تمامی کشورهای دنیا به حساب می آید. به لحاظ اجتماعی و فرهنگی بی توجهی والدین نسبت به ازدواج امری ناپسند به شمار می آید چرا که بقای خانواده در گرو بقا و ساماندهی ازدواج است (آزاد ارمکی،99:1386). در سالهای اخیر،پدیده ازدواج که منشاء وقوع ولادت و باروری، و بعنوان عامل بسیار موثر بر ساخت سنی و جنسی جمعیت و افزایش آن محسوب می شود، در کشور ما دستخوش تحولات قابل توجهی شده است. ازدیاد جمعیت دختر وپسر واقع در مدار ازدواج که بیش از یک سوم جمعیت کشور را تشکیل داده اند و حاصل افزایش شدید موالید دهه 60 می باشند از یکسو،و از سویی دیگر بازتاب تحولات واقع شده در حوزه های مختلف اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی جامعه،نظیر افزایش شهرنشینی و باسوادی و به ویژه تحصیلات زنان،وتمایل به کسب درآمد و شغل مناسب در قبل از ازدواج که از نشانه های حرکت جامعه به سوی مدرنیزه شدن می باشد،افزایش سن ازدواج در کشور برای دولتمردان و جامعه محققین نگران کننده گردیده است (کاظمی پور،107:1385)

تاخیر در سن ازدواج می تواند تبعات اجتماعی زیادی به همراه داشته باشد. از جمله آسیبها ومضرات دیر ازدواج کردن می توان به عدم مسئولیت پذیری و بی توجهی به آن در سایر زمینه های زندگی، گرایش به ارتباطات غیر متعارف دختر و پسر،هدر رفتن سنین جوانی و طراوت،بدخلقی در زندگی به دلیل عدم ارضای نیازهای فرد،دل نگرانی والدین از دیر ازدواج کردن فرزندان،افسردگی و اختلالات جنسی،پناه بردن به مواد مخدر وبسیاری از آسیبهای دیگر اشاره نمود. لذا با توجه به مسائلی که ذکر گردید، پژوهش حاضر درصدد بررسی عوامل مؤثر بر پدیده تأخیر در سن ازدواج جوانان از دید دختران وپسران جوان با تکیه بر روش گراندد تئوری می باشد .

رویه های تحقیق

تحقیق حاضر به روش گراند تئوری یا روش نظریه ی زمینه ای می باشد که ماهیت این روش مستلزم آن است که محقق موضوع تحقیق وسئوال های مرتبط با آن رادرحین تولید وتحلیل اطلاعات پالایش وتهذیب کند (استربرگ ،2001وسیلورستین ،2003)واین به آن معنا است که رهیافت نظریه ی زمینه ای مانند روش شناسی کمی یا اکثر روشهای کیفی خطی والگو مند نیست .بلکه یک فرایند بسیار انعطاف پذیر ،غیر خطی وشناور را دنبال می کند با ورود محقق به میدان مطالعه وانجام یک سری مطالعات اکتشافی ،فرایند گردآوری داده ها آغاز می شود .در خلال گرد آوری داده ها از راهبرد نمونه گیری هدفمند برای انتخاب مطلعین یا دروازه بانان تحقیق ، فضاها ،زمان هاودیگر ابعاد پدیده مورد مطالعه استفاده می شود .دراین تحقیق نیز از نمونه گیری هدفمند استفاده شده است .لذا دراین روش مصاحبه های عمیق مهم ترین فن گرد آوری داده هاست با این حال از روش های مشاهده ،مشاهده مشارکتی وگرد آوری اسناد ومدارک نیز به عنوان روش های مکمل وملازم استفاده شده است .یعنی پس از گرد آوری داده ها از طریق مصاحبه های عمیق یا ساخت نیافته ،محقق داده های مشاهده ای یا اسناد ومدارک مرتبط را گرد آوری کرده وبعنوان ادبیات فنی وغیر فنی در ایجاد حساسیت نظری ،ارائه بینش ها وایده های سازنده در زمینه ساخت مفاهیم ومقوله ها ،پالایش مدل نظری نظریه زمینه ای ،توضیح وتشریح بهتر نظریه ومعرفی میدان مطالعه مورد استفاده قرار میدهد .وگرد آوری داده ها را تا زمانی ادامه میدهند که به اشباع نظری برسند یعنی اینکه هیچ داده جدیدی وجود نداشته باشد یا به اصطلاح داده ها تکراری باشند .

فهرست مطالب:

مقدمه :

بیان مسأله:

رویه های تحقیق

کد گذاری باز

کد بندی سطح دوم یا متمرکز :

کد بندی محوری

کد بندی گزینشی

بحث ونتیجه گیری :

راهکارها

منابع وماخذ:

دانلود مقاله علت افزایش سن ازدواج,مقاله علت افزایش سن ازدواج,علت افزایش سن ازدواج,عوامل افزایش سن ازدواج,تاخیر در سن ازدواج,دلایل افزایش سن ازدواج,علل بالا رفتن سن ازدواج,دانلود مقاله گرند تئوری,دانلود مقاله روش کیفی,دانلود مقاله کیفی,دانلود مقاله کیفی افزایش سن ازدواج,افزایش سن ازدواج,سن ازدواجازدواج,


طرح کسب و کار راه اندازی سنگ فروشی

  • 43

 

دسته بندی طرح های توجیهی
بازدید ها 2
فرمت فایل docx
حجم فایل 26 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
 
 
طرح کسب و کار راه اندازی سنگ فروشی

خلاصه اجرایی (مدیریتی):

اگر منظور از مدیریت اجرایی جلب مشتری باشد می توان با ارائه اجناس با قیمت كمتر، بیشتر مشتری جلب نمود و اگر منظور طریقه ی مدیریت در داخل كارگاه باشد می توان با مشورت با شاگردان و دیگران كه مرتبط با شغل می باشند در مدیریت داخلی موفق تر بوده و اجناسی كه از لحاظ رنگ و كیفیت بالاتر باشند با معرفی آن به مشتریان آنها را در خرید راهنمایی نمود چون برخی از مشتریان فقط به ارزانی و برخی به رنگ آن توجه دارند و از كیفیت اجناس هیچ گونه اطلاع ندارند. همه ی شرایط موجود ذكر شده را می توان جمع بندی نمود و با یك تصمیم خوب در مدیریت كارگاه موفق بود.

بخش اولیه (نمای ذهنی):

بیان آرمان های كسب و كار:

هدف ایجاد اشتغال و كسب درآمد و شغلی است كه نسبت به مشاغل آزاد دیگر در بین جامعه از مشاغل پردرآمد و ایجاد فردی بزرگ و با توان از لحاظ مالی در اذهان مردم جامعه می باشد.

بیان ماموریت كسب و كار:

در این كسب و كار مأموریت بیشتر نمودن اجناس و تنوع اجناس با توجه به سلایق و علایق مردم جامعه می باشد.

چارت سازمانی

 تأسیس سنگ فروشی,سنگ فروشی ,راه اندازی سنگ فروشی,سرمایه گذاری در سنگ فروشی,طرح توجیهی تأسیس سنگ فروشی,دانلود طرح توجیهی تأسیس سنگ فروشی,کارآفرینی تأسیس سنگ فروشی,طرح کسب و کار تأسیس سنگ فروشی,طرح کارآفرینی تأسیس سنگ فروشی,امکان سنجی تأسیس سنگ فروشی,برآورد هزینه تأسیس سنگ فروشی,طرح توجیهی پیرامون تأسیس سنگ فروشی,طرح توجیهی سنگ فروشی,طرح کارآفرینی سنگ فروشی,طرح تاسیس سنگ فروشی,پروژه تاسیس سنگ فروشی,سنگ فروشیطرح,کارآفرینی تاسیس سنگ فروشی

توصیف كسب و كار

معرفی كسب و كار

شغلی است كه در بین افراد اجتماع نسبت از مشاغل آبرومند به شمار می آید.

معرفی محصول یا خدمت

تنوع محصولات زیاد می باشد و نوع سنگی كه در شهرهای كشور پراكنده است نسبت به سرمایه ها و مكان می توان آورد بیشتر این سنگهایی كه در نیشابور مورد استفاده قرار می گیرد نی ریز، كلاته قدم، گناباد، گرانیت كه انواع مختلف دارد- سمیرم- علی گودرز- ارباب- بجستان- تربت- *** و...

تحلیل صنعت

شغلی است كه نسبت به بازارهای تقاضا در سطح شهر می توان كسب و درآمد خوبی نمود و ایجاد اشتغال بوجود آورد.

نقاط ضعف اساسی

1- نداشتن بازاری مناسب برای خرید اجناس

2- تفاوت قیمت ها در طول سال و نداشتن درجه بندی مشخص

3- نداشتن پشتیبانی و حمایت دولت

4- چون شغلی است كه نسبت به كالا جایگزین دارد معمولاً در پاره ای مواقع از ركود بازار هزینه هایی محتمل می شوید.

 


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 21 مرداد 1394 ساعت: 21:58
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

عوامل پیدایش آسیب های اجتماعی

  • 50
اجمالا، علل و عوامل پیدایش آسیب های اجتماعی، به ویژه در میان نوجوانان و جوانان را می توان به سه دسته عمده تقسیم نمود 1 عوامل معطوف به شخصیت 2 عوامل فردی 3 عوامل اجتماعی
دسته بندی علوم اجتماعی
بازدید ها 4
فرمت فایل docx
حجم فایل 179 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 55
 

مقاله علل و عوامل پیدایش آسیب های اجتماعی

 

 

مطالعه انحرافات و كجروی های اجتماعی و به اصطلاح، آسیب شناسی اجتماعی (Social Pathology) عبارت است از مطالعه و شناخت ریشه بی نظمی های اجتماعی. در واقع، آسیب شناسی اجتماعی مطالعه و ریشه یابی بی نظمی ها، ناهنجاری ها و آسیب هایی نظیر بیكاری، اعتیاد، فقر، خودكشی، طلاق و...، همراه با علل و شیوه های پیش گیری و درمان آن ها و نیز مطالعه شرایط بیمارگونه و نابسامانی اجتماعی است.1 به عبارت دیگر، مطالعه خاستگاه اختلال ها، بی نظمی ها و نابسامانی های اجتماعی، آسیب شناسی اجتماعی است; زیرا اگر در جامعه ای هنجارها مراعات نشود، كجروی پدید می آید و رفتارها آسیب می بیند. یعنی، آسیب زمانی پدید می آید كه از هنجارهای مقبول اجتماعی تخلفی صورت پذیرد. عدم پای بندی به هنجارهای اجتماعی موجب پیدایش آسیب اجتماعی است.

از سوی دیگر، اگر رفتاری با انتظارات مشترك اعضای جامعه و یا یك گروه یا سازمان اجتماعی سازگار نباشد و بیشتر افراد آن را ناپسند و یا نادرست قلمداد كنند، كجروی اجتماعی تلقّی می شود. سازمان یا هر جامعه ای از اعضای خود انتظار دارد كه از ارزش ها و هنجارهای خود تبعیت كنند. اما طبیعی است كه همواره افرادی در جامعه یافت می شوند كه از پاره ای از این هنجارها و ارزش ها تبعیت نمی كنند. افرادی كه همساز و هماهنگ با ارزش ها و هنجارهای جامعه و یا سازمانی باشند، «همنوا» و یا «سازگار» و اشخاصی كه برخلاف هنجارهای اجتماعی رفتار كنند و بدان ها پای بند نباشند، افرادی «ناهمنوا» و «ناسازگار» می باشند. در واقع، كسانی كه رفتار انحرافی و نابهنجاری آنان دائمی باشد و زودگذر و گذرا نباشد، كجرو یا منحرف نامیده می شوند. این گونه رفتارها را انحراف اجتماعی یا (Social Devianced) و یا كجروی اجتماعی گویند.

حال سؤال این است كه چگونه تشخیص دهیم رفتاری از حالت عادی و ـ به اصطلاح ـ نرمال خارج شده و به حالتی غیرنرمال و نابهنجار تبدیل شده است؟ ملاك ها و معیارهایی وجود دارد. با این معیارها و ملاك ها می توان تشخیص داد كه رفتاری در یك سازمان، نهاد و یا جامعه ای عادی و مقبول و نرمال است، یا غیر عادی، غیرنرمال و نابهنجار. عمدتاً چهار معیار برای این امر وجود دارد:

آسیب شناسی اجتماعی

آسیب شناسی اجتماعی به بررسی انواع مشکلات می‌پردازد که در سطح اجتماعی مطرح هستند و سعی می‌کنند علل مختلف آنها را از جنبه‌های مختلف فردی ، اجتماعی و غیره مورد بررسی قرار دهد. آسیب های اجتماعی که به تعبیر بعضی از اندیشمندان حاصل و معلول مستقیم انقلاب صنعتی هستند، در اکثر جوامع وجود دارند و تاثیرات خود را می گذارند. اما آن چه جوامع مختلف را در این مورد از هم متفاوت می سازد، نوع نگرش این جوامع به علل به وجود آورنده آسیب ها و راهکارهای اصلاح وبهبود آن است. در مورد نگرش، آن چه مهم است این که این آسیب ها چرا به وجود آمده اند؟ آیا وجود آسیب ها در جوامع امری لازم وضروری است یا می توان جامعه ای بدون آسیب داشت؟ پاسخ به این پرسش ها مستلزم شناخت نظریه های مختلف جامعه شناسی و روان شناسی است که هرکدام سعی درتبیین مسائل ،آسیب ها وبحران های اجتماعی از نظر گاه های مختلف دارند.این دید گاه ها متاثر از باورهای سیاسی و اقتصادی هر جامعه است.

 

 

 


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 21 مرداد 1394 ساعت: 20:58
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی

  • 39
در تحقیق پیش رو از تکنیک های تصمیم ساز همچون MCDM و MADM جهت ایجاد مدل تصمیم ساز استفاده خواهد شد که با تلفیق با مدل COQ نگاه جدیدی به رتبه بندی ریسک خواهد داشت
دسته بندی محیط زیست
بازدید ها 6
فرمت فایل docx
حجم فایل 404 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 145
دانلود پایان نامه بررسی ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی
 

دانلود پایان نامه بررسی ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی

بررسی ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی

 

مسأله اساسی تحقیق

آلودگی زیست محیطی، محصول فرعی و ناخواسته فعالیت های صنعتی مختلف است كه باعث شده محیط زیست هر چه بیشتر در معرض تهدید قرارگیرد امروزه بحران های زیست محیطی، حركت به سوی توسعه پایدار، حذف موانع غیر تعرفه ای در راه اقتصاد، جلوگیری از اتلاف و هدر رفتن منابع و ایجاد شرایطی در جهت تفاهم در خصوص تعرفه ها و مسائل اقتصادی را می توان از جمله علل مطرح شدن سیستم های مدیریت محیط زیست دانست. هماهنگی همزمان ارتقا سطح كیفی، زیست محیطی، ایمنی و بهداشتی، معیار انتخاب خدمات ومحصولات در یك جامعه متمدن بشر است.

بدون شك انرژ ی الكتریكی، نقش اساسی در شكل گیری و توسعه تمدن بشری داشته است. از طرفی مصرف مقادیر عظیم آب، انرژی و مواد شیمیایی در فرایندهای مختلف تولید انرژی الكتریكی باعث شده این صنایع ریسك های زیست محیطی نامطلوبی به همراه داشته باشد . بنابراین شناخت این ریسك ها و اتخاذ روشها و سیستم های مدیریتی مناسب نقش مهمی در كاهش پیامد های نامطلوب آن به همراه خواهد داشت.

در تحقیق پیش رو از تکنیک های تصمیم ساز همچون MCDM و MADM جهت ایجاد مدل تصمیم ساز استفاده خواهد شد که با تلفیق با مدل COQ نگاه جدیدی به رتبه بندی ریسک خواهد داشت.]21[ ، ]9[

اهمیت و ضرورت انجام تحقیق

صنایع نیروگاهی از جمله صنایع راهبردی در جهان و کشورمان است که بنا بر طبیعت استراتژیک و حساس و همچنین تکنولوژی پیچیده اجرا همواره با عدم قطعیت و ریسک بالایی به لحاظ آلودگیها همراه بوده است امروزه با وجود گسترش تکنیک ها و ابزارهای مدیریت ریسک کمبود رویکردی ساختارمند و یکپارچه، همچنین توجه کمتر به آنالیز تصمیم گیری و تاثیرات آن بر نتایج پروژه سبب ایجاد ناهماهنگی هایی دراستفاده موثر و سیستماتیک از این راهکارها در پروژه های تولید برق گردیده است. از طرفی دیگر برای تصمیم گیری در مورد مدیریت ریسک این نیاز وجود دارد که ما بتوانیم داده های کیفی را به داده های کمی تبدیل نماییم و علاوه بر آن شاخص اقتصادی که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است در تصمیم گیری ها در نظر بگیریم و اولویت بندی را در این زمینه انجام دهیم. به دلیل خلائی که در این راستا وجود دارد و اهمیت موضوع این ضرورت احساس می شود تا مدلی یکپارچه برای رتبه بندی ریسک های آلودگی در این حوزه با در نظر گرفتن شاخص های اقتصادی ارائه گردد. ]21[ ، ]22[

اهداف تحقیق

طراحی مدل تصمیم گیری برای رتبه بندی ریسکهای آلودگی در نیروگاه حرارتی

اهداف ویژه و کاربردی :

1- تلفیق شاخص های محیطی با شاخص اقتصادی و رتبه بندی ریسکهای آلودگی در نیروگاه رامین

2- یافتن راهکارهایی جهت کاهش هزینه شکست مخاطرات (حرکت هزینه ها از شکست به سمت پیشگیری)

3- تعیین فعالیتهایی که با ریسک آلودگی بیشتری همراه است

4- تعیین واحدهای پر خطر در نیروگاه رامین

5- شناسایی میزان خروجی آلاینده ها به هوا و آبهای پذیرنده و همینطور میزان پسماندهای خطرناک

 

 


  • تاریخ ارسال : جمعه 16 مرداد 1394 ساعت: 17:14
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

دانلود مقاله مدیریت عملکرد

  • 42
ر این مقاله به تعریف ارزیابی عملکرد در قالب سازمانی می پردازیم و پس از معرفی دیدگاه های مختلف در زمینه ارزیابی عملکرد و همچنین بیان فرایند کلی آن در سازمان ها، مدل ها و الگوهای رایج ارزیابی، چارچوبها و متدهای نوین در این زمینه را معرفی کرده و نقاط قوت و ضعف هر یک را بیان خواهیم کرد
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 4
فرمت فایل docx
حجم فایل 91 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21
 

مدل های ارزیابی عملكرد

 

مدل, مدل های نوین ارزیابی عملکرد سازمانی,مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان,مدل های ارزیابی عملکرد,دانلود مقاله مفاهیم ارزیابی عملکرد,سیستم ارزیابی عملکرد,مدیریت عملکرد,دانلود مقاله مدیریت,دانلود مقاله کیفیت,ارزیابی عملکرد کارکنان

چکیده

سازمان ها تا زمانی که برای بقاء تلاش می‌کنند و خود را نیازمند حضور در عرصه ملی و جهانی می‌‌دانند، باید اصل بهبود مستمر را سرلوحه فعالیت خود قرار ‌دهند. این اصل حاصل نمی‌شود، مگراینکه زمینه دستیابی به آن با بهبود مدیریت عملکرد امکان‌پذیر ‌شود. این بهبود را می توان با گرفتن بازخور لازم از محیط درونی و پیرامونی، تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدهای سازمان، مسئولیت‌پذیری و جلب رضایت مشتری، با ایجاد و بکارگیری سیستم ارزیابی عملکرد با الگوی متناسب، ایجاد کرد. سیستم ارزیابی عملکرد با الگوی مناسب به انعطاف‌پذیری برنامه‌ها و اهداف و ماموریت‌ سازمان ها در محیط پویای امروزین کمک قابل توجه می‌نماید. ارزیابی و اندازه‌گیری عملکرد و توسعه آن به فرهنگ‌سازی و ارتقاء فرهنگ سازمانی نیاز دارد.در این مقاله به تعریف ارزیابی عملکرد در قالب سازمانی می پردازیم و پس از معرفی دیدگاه های مختلف در زمینه ارزیابی عملکرد و همچنین بیان فرایند کلی آن در سازمان ها، مدل ها و الگوهای رایج ارزیابی، چارچوبها و متدهای نوین در این زمینه را معرفی کرده و نقاط قوت و ضعف هر یک را بیان خواهیم کرد. و به بررسی مقایسه ای دو مدل BSC وEFQM که هر دو از مقبولیت گسترده ای در اغلب کسب و کار ها برخوردار هستند، پرداخته می شود. و نقاط ضعف و قوت هر یک، امکان استفاده همزمان از دو مدل بررسی می شود.

فهرست مطالب:

چکیده
مقدمه

مدیریت عملکرد سازمان

ضرورت و اهمیت مدیریت عملکرد

تعریف و مفهوم مدیریت عملکرد

فرایند مدیریت عملکرد

مفهوم ارزیابی عملکرد
اهداف ارزیابی عملکرد
ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد

تاریخچه ارزیابی عملکرد

مدیریت کیفیت فراگیر

مدیریت برمبنای هدف

مدیریت براساس ارزش ها

جایزه ملی BALDRIGE

هزینه یابی بر مبنای فعالیت

نظام مدیریت هوشین

ارزش ها و مفاهیم بنیادی

مدل ها و الگوهای سیستم ارزیابی عملکرد

معرفی مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل سرآمدی (EFQM)
کارت امتیازی متوازن(BSC)
مدل سرآمدی(EFQM)
از مدل سرآمدی به كارت امتیازی متوازن
از مدل كارت امتیازی متوازن به سمت مدل سرآمدی
نتیجه‌گیری
منابع

 

پروپوزال بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر ارائه خدمات

  • 47
با توجه به اینکه تبلیغات نقش بسزایی در رشد و یا عدم رشد یک سازمان دارد و عموما بر عهده روابط عمومی است، به توضیح مختصری راجع به نقش روابط عمومی در تبلیغات می پردازیم
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 1
فرمت فایل doc
حجم فایل 159 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
پروپوزال بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر ارائه  خدمات

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر
 
 

پروپوزال بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر ارائه خدمات

بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر ارائه خدمات

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 روابط عمومی, روابط عمومی ,اخبار روابط عمومی ,شرکت معماران تبلیغات نوین ,روابط عمومی و تبلیغات, مدیریت تبلیغات

چکیده

صنعت تبلیغات با همه سوابقی که در کشور ما دارد هنوز هم جوان و هم غیر علمی است.. این واقعیت نباید کسی را بر آشفته کند که تبلیغات در کشور ما در حد سایر فنون و هنرهای رسانه ای ما(نسبت به جهان رسانه ها) است.

تبلیغات در جهان امروز و در عصر انفجار اطلاعات.، در مراودات اقتصادی و فرهنگی ازجایگاه علمی، تخصصی و در ابعادی وسیع تر هنری برخوردار است. فرد فعال در عرصه تبلیغات بابهره گیری ازعلوم مختلف از جمله روانشناسی، جامعه شناسی و نیز شناخت فرهنگ و آداب و رسوم مخاطبان می تواند در عرصه رقابت ها بهترین و کارآمدترین شیوه ها را به کار گیرد با تمام توجهی که دنیای پیشرفته به این امر نشان می دهد و درصد بالایی از هزینه ها را به امرتبلیغات اختصاص می دهد. در کشور ما با وجود نیاز حیاتی به توسعه اقتصادی این امر ناشناخته و مورد بی مهری قرار گرفته است. (محسنیان راد،25:1384)

با توجه به اینکه تبلیغات نقش بسزایی در رشد و یا عدم رشد یک سازمان دارد و عموما بر عهده روابط عمومی است، به توضیح مختصری راجع به نقش روابط عمومی در تبلیغات می پردازیم.

ایجاد یک هماهنگی موثر بین روابط عمومی و تبلیغات بدون داشتن یک دید واضح از نقاط قوت و ضعف هر کدام کار دشواری است .تبلیغات می تواند به طور خیلی صحیح و دقیق به مخاطبین خارجی انتقال پیدا کند و هدایت شود . فعالیت های ارتباطی رسانه ای ممکن است به طور خوب و مطلوبی به مخاطبین انتقال داده شود ،‌اما هیچ تعهد و ضمانتی در افشای آن وجود نداشته باشد. این بستگی به ارزش خبرها و جاذبه روابط عمومی دارد.

تکنیک های روابط عمومی عامل موثری برای دستیابی مخاطبین به رسانه ها است و در رقابت ها و حمایت های مالی، می تواند یکی از عوامل اصلی باشد و این حرکت در بازاریابی و تمرکز کردن روی عده ای خاص و قلیل از مخاطبین یا در سطح گسترده باید همواره مدنظر قرارگیرد و بتوانیم از تکنیک های روابط عمومی برای تبلیغات و بازاریابی به بهترین شکل ممکن استفاده نماییم. (ساترلند،70:1380)

اهداف تحقیق

هدف کلی:

بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر ارائه خدمات

اهداف جزیی:

بررسی میزان تاثیر تبلیغات چاپی روابط عمومی بر ارائه خدمات

بررسی میزان تاثیر تبلیغات پخشی روابط عمومی بر ارائه خدمات

بررسی میزان تاثیر تبلیغات محیطی روابط عمومی بر ارائه خدمات

بررسی میزان تاثیر تبلیغات اینترنتی روابط عمومی بر ارائه خدمات

 نقش و اهمیت روابط عمومی در تبلیغات مدرن

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کاملروش(میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 4 مرداد 1394 ساعت: 21:10
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

پروپوزال بررسی تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی دانشجویان

  • 50
هدف این پژوهش بررسی تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه ی تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد در شاخه علوم تربیتی به منظور پیشنهاداتی به برنامه ریزان و سیاست گذاران نظام آموزش عالی کشور در راستای اتخاذ تصمیماتی جهت افزایش انگیزه تحصیلی در سایر دانشجویان است
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 3
فرمت فایل doc
حجم فایل 110 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
 
 

پروپوزال بررسی تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی دانشجویان

بررسی تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی دانشجویان

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی , انگیزه تحصیلی دانشجویان , انگیزه تحصیلی , جنسیت اساتید , پروپوزال کارشناسی روانشناسی , انگیزه تحصیلی دانشجویان

بیان مسئله

انگیزه تحصیلی در واقع همان نیروی محرک انسان برای انجام رفتارها و اعمال او در تحصیل می باشد به گونه ای که اگر فردی از انگیزه کافی برای انجام یک فعالیت برخوردار نباشد، آن کار را ترک خواهد کرد. اما انگیزه ها به دو دسته انگیزه های درونی و بیرونی تقسیم می شوند. بطور کلی زمانی که به دنبال ایجاد تغییرات مستمر هستیم و زمان کافی برای اعمال برنامه‌ها داریم کار با سیستم انگیزش درونی نتایج مفیدتری خواهد داشت. بر این اساس برنامه‌های طولانی مدت از اصول مربوط بکارگیری انگیزش درونی استفاده می‌کنند. اما در مقابل برای بدست آوردن تغییرات سریع و شدید می توان از عوامل انگیزشی بیرونی که درواقع همان مشوق های ظاهری مانند استفاده از آنچه فرد دوست دارد و از آن لذت می برد؛ استفاده کرد.

برای اولین بار بحث انگیزش پیشرفت، به صورت علمی و تحت عنوان نیاز، توسط موری مطرح شد(بهرامی،1383).او برای انسان چندین نیاز را مطرح کرد که برخی زیستی و برخی روانی هستند.انگیزش پیشرفت یک نیاز اجتماعی است و عبارت از غلبه کردن بر موانع، رسیدن به استانداردهای عالی،رقابت با دیگران و پیشی گرفتن از آنها می باشد (دارابی،1380). انگیزش پیشرفت،یک ویژگی شخصیتی است که افراد از جهت آن با هم متفاوتند و بر اساس آن می توان رفتارهای خاصی را پیش بینی کرد.انگیزش پیشرفت،گرایشی برای پیشی گرفتن بر دیگران در جهت پیشرفت با توجه به ملاک های مشخص و تلاش برای کسب موفقیت می باشد.(شکر کن و باقری،1373).گیج و برلاینر (1984)انگیزش پیشرفت را به صورت یک میل یا علاقه به موفقیت کلی یا موفقیت در یک زمینه فعالیت خاص تعریف کرده اند.پژوهش های انجام شده در زمینه ی انگیزش پیشرفت نشان داده اند که افراد از لحاظ این نیاز تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند.بعضی افراد دارای انگیزش سطح بالایی هستند و در رقابت با دیگران در کارهای خود برای کسب موفقیت تلاش زیادی می كنند. بعضی دیگر انگیزش چندانی به پیشرفت و موفقیت ندارند و از ترس شکست، آماده خطر کردن برای موفقیت نیستند(به نقل از سیف،1385).

انگیزش پیشرفت تحصیلی به عنوان یکی از پیش نیازهای اساسی یادگیری در نظر گرفته می شود و تأثیر فراوانی بر عملکرد افراد دارد.به اعتقاد بسیاری از روان شناسان و مربیان همانند بلوم و واینر (1972) یکی از عوامل اساسی پیشرفت در کلاس درس عامل انگیزش است و اغلب مربیان به احتمال قوی با نظر بیوگلسکی موافقند که انگیزش، عامل اساسی پیشرفت تحصیلی می باشد.
روان شناسان، انگیزه پیشرفت تحصیلی و موفقیت را جزو انگیزه های اکتسابی آدمی دانسته اند.مک کللند و همکاران(1961) بیش از سایرین مفهوم انگیزش پیشرفت را مورد بررسی قرار داده اند.از نظر آنها انگیزش پیشرفت زمانی مطرح می شود که شخص در فعالیت خود معیار ممتازی را الگو قرار می دهد و در پی موفقیت باشد.تحقیقات نشان می دهد که هر چه شدت انگیزش پیشرفت بیشتر باشد به همان اندازه موفقیت فرد افزایش خواهد یافت(به نقل از امیر افشاری،1380).

انگیزش پیشرفت تحصیلی باعث تأثیر گذاری بر شیوه اجرای یک تکلیف درسی و نشان دادن تمایلات در شایستگی یادگیری می شود(هاراکیویز،بارون،کارترز،لتو و الیوت،( 1997).سائق های فیزیولوژیکی پایه،رفتار طبیعی ما را در محیط های گوناگون تحت تأثیر قرار می دهند.بسیاری از اهداف ما بر پایه مشوق ها استوار است و دامنه آن می تواند از گرسنگی تا نیاز به عشق و روابط جنسی پخته در نوسان باشد.دامنه انگیزش پیشرفت تحصیلی می تواند از نیازهای بیولوژیکی تا ارضای تمایلات خلاق و دستیابی به موفقیت در رقابت های مخاطره آمیز تغییر یابد.انگیزش به دلیل تأثیر گذاری روزمره ی ما از نقشی حیاتی برخوردار است.تمامی رفتار،اعمال،افکار و باورهای ما تحت تأثیر نیروی درونی انگیزش قرار دارد.

افراد دارای نیاز پیشرفت زیاد به هیجان های گرایشی مثل امید،غرور و خشنودی پیش بینانه، پاسخ می دهند؛در حالی که افراد دارای نیاز پیشرفت کم بیشتر به هیجان های اجتنابی مثل اضطراب،حالت تدافعی و ترس از شکست پاسخ می دهند(ریو،2005،ترجمه سیدمحمدی،1385). با توجه به مباحث گفته شده، اهمیت مقوله انگیزش پیشرفت تحصیلی در تأثیر بر رفتار آشكار می باشد. لذا این مقاله این موضوع را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار می دهد.

هدف این پژوهش بررسی تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه ی تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد در شاخه علوم تربیتی به منظور پیشنهاداتی به برنامه ریزان و سیاست گذاران نظام آموزش عالی کشور در راستای اتخاذ تصمیماتی جهت افزایش انگیزه تحصیلی در سایر دانشجویان است .

و بررسی ادراک از جنسیت استاد و رابطه آن با انگیزه تحصیلی دانشجویان با توجه به جنسیت استاد است لذا در این بررسی سعی شده است که راهبردی برای پیشرفت و انگیزه تحصیلی دانشجویان ارائه شود و به سوالات زیر پاسخ داده شود.

1-آیا بین جنسیت استاد و انگیزه تحصیلی رابطه وجود دارد؟

  1. آیا به طور کلی می توان جنسیت استادرابه عنوان یکی از عوامل انگیزشی در دانشجویان برای ایجاد پیشرفت تحصیلی مورد استفاده قرار داد.؟

اهداف تحقیق

هدف کلی:

بررسی تاثیر جنسیت اساتید برانگیزه تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد در سال 1378 که مشخص می شود که برای دانشجویان جنسیت اساتید دارای اهمیت است یا خیر

اهداف جزئی:

- شناسایی رابطه بین جنسیت استاد و پیشرف تحصیلی و انگیزه تحصیلی دانشجو

- شناخت و تمایل دانشجویان به جنس استاد و تاثیر آن بر انگیزه تحصیلی آن ها

- نتیجه گیری از بررسی ها جهت برنامه ریزی های استراتژیک

- ارائه پیشنهادات لازم جهت اتخاذ تصمیمات بعدی

پیشرفت , انگیزه, پیشرفت,انگیزه پیشرفت, انگیزه پیشرفت تحصیلی,دانلود پروپوزال انگیزه پیشرفت تحصیلی,دانلود پروپوزال روانشناسی,دانلود پروپوزال تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی دانشجویان,دانلود پروپوزال انگیزه تحصیلی دانشجویان,دانلود پروپوزال پیشرفت تحصیلی,دانلود مقاله انگیزه تحصیلی دانشجویان,دانلود تحقیق روانشناسی,دانلود مقاله تاثیر جنسیت بر انگیزه تحصیلی

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کاملروش(میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 


پروپوزال رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی با رضایت کارکنان

  • 45
ضرورت دارد عدالت سازمانی را جستجو كرد زیرا رابطه معنی داری بین این متغیرها و رفتارهای شهروندی سازمانی كه نهایتاً منجر به رضایت کارکنان می شود، وجود دارد و در نتیجه بتوان راهكارهای مناسبی را جهت ارتقاء این رفتارها در سازمان ارائه داد
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 1
فرمت فایل doc
حجم فایل 161 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29
پروپوزال رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی با رضایت کارکنان

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر
 
 

پروپوزال رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی با رضایت کارکنان

بررسی رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی با رضایت کارکنان آموزش و پرورش

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

رفتار شهروندی سازمانی,عدالت سازمانی,شخصیت سالم سازمانی,سلامت سازمانی,سازمان نظامی,رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی,رابطه عدالت سازمانی و رضایت کارکنان آموزش و پرورش,پروپوزال رابطه عدالت سازمانی و رفتار سازمانی,دانلود پروپوزال رفتار سازمانی,دانلود پروپوزال عدالت سازمانی,دانلود رایگان پروپوزال

بیان مسئله

جهان معاصر با سرعت شگفت انگیزی در حال تحول است. اگرچه این تحول در تمام دوران وجود داشته است لیكن امروزه این تحول چه به لحاظ محتوا و چه به لحاظ سرعت بی سابقه است. پژوهشگران سازمانی از تلاشهایی كه فراتر از وظایف تعریف شده كاركنان باشد، تحت عنوان « رفتارشهروندی سازمانی » یاد می كنند. ( مقیمی ، 1384 )

سازمانها بدون تمایل داوطلبانه افراد به همكاری قادر به توسعه اثربخشی خرد جمعی خود نیستند. تفاوت همكاری داوطلبانه و اجباری از اهمیت فراوان برخوردار است. در حالت اجباری ، شخص وظایف خود را در راستای مقررات و قوانین و استانداردهای قابل قبول یك سازمان و صرفاً در حد رعایت الزامات انجام می دهد. ولی در همكاری داوطلبانه ، مقوله ای ورای وظایف مطرح است و افراد كوشش و انرژی و بصیرت خود را برای شكوفایی توانایی های خود و به نفع سازمان ابراز می كنند. در این حالت افراد معمولاً از منابع شخصی خود می گذرند و مسئولیت پذیری در راستای منافع دیگران را در اولویت قرار می دهند. ( زارعی متین و احمدی ، 1388 )

مفهوم رفتار شهروندی سازمانی اولین بار توسط باتمن وارگان در اوایل 1980 به دنیای علم ارائه شد. ارگان ( 1988 ) معتقد است كه رفتار شهروندی سازمانی ، رفتار فردی و داوطلبانه است كه مستقیماً بوسیله نظام های رسمی پاداش در سازمان طراحی نشده، اما با وجود این باعث ارتقاء اثربخشی و كارآیی سازمان می شود. ( زارعی متین و همكاران ، 1388 )

پادساكف و همكاران ( 1990 ) پنج بعد رفتار شهروندی سازمانی را مورد شناسایی قرار دادند كه عبارتند از :

1- نوعدوستی

2- وظیفه شناسی ( وجدان )

3- ادب و نزاكت

4- جوانمردی

5- فضیلت مدنی

هرچند این فرض كه رفتار شهروندی سازمانی به اثربخشی گروههای كاری و سازمانها كمك می كند، موضوعی است كه بطور شهودی نیز معقول بودن آن قابل باور است ، لیكن بازهم نیاز است تا از طریق پژوهش های تجربی نیز موردتأیید قرار گیرد. نتایج مطالعات پادساكف و همكاران ( 2000 ) نشان می دهد كه تحقیقات ناچیزی در این زمینه صورت گرفته است.

رفتار شهروندی در سه دهه اخیر موضوع بسیاری از تحقیقات بوده است. یك دسته از تحقیقات به عوام ایجاد كننده رفتار شهروندی سازمانی متمركز بوده است. در این زمینه عواملی از قبیل هویت سازمانی ، عدالت سازمانی و رابطه رهبر و پیرو بعنوان عوامل ایجاد كننده رفتار شهروندی سازمانی مطرح شده اند.دسته دیگر روی مفهوم رفتار شهروندی سازمانی متمركز بوده و تلاش كرده اند تا ابعاد آن را شناسایی و مقیاس های استانداردی برای سنجش آن ایجاد كنند. دسته سوم نیز بر پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی از قبیل عملكرد سازمانی، اثربخشی سازمانی، موفقیت سازمانی، رضایت کارکنان ، وفاداری کارکنان و سرمایه اجتماعی متمركز شده اند. ( ملی پور و پورعزت 1387 )

مورمن و همكاران 1995 ) ضمن تأیید آثار مثبت رفتار شهروندی سازمانی اعتقاد داشتند كه مشكل مدیران فراهم سازی زمینه بروز چنین رفتارهایی در سازمان است. چراكه این رفتارها داوطلبانه و قراردادهای كار و سیستم ارزیابی عملكرد رسمی سازمان قرار نمی گیرند. این رفتارها با وجود اینكه در ارزیابی های سنتی عملكرد شغلی بطور ناقص اندازه گیری می شدند و یا حتی گاهی اوقات مورد غفلت قرار می گرفتند، اما در بهبود اثربخشی سازمانی مؤثر بودند. ( مرادی ، 1387 )

وانر و نیهوف ( 2000 ) نیز به این نتیجه رسیدند كه رفتارهای شهروندی گوناگونی با حداقل برخی از شاخص های عملكرد سازمانی ارتباط دارند. ( زارع ، 1383 )

بطور كلی مفهوم عدالت ، برانگیزاننده مهمی برای كاركنان است و زمانیكه افراد احساس بی عدالتی كنند زمینه بروز رفتارهایی مانند كم كاری ، كاهش تعهد و تمایل به ترك خدمت و حتی مقابله با سازمان در آن فراهم می شود. در عوض رفتار مناسب و عادلانه با آنها موجب پرورش استعدادها و افزایش تعهد و تمایل به ماندن در سازمان یا همان اموزش و پرورش می شود و كمك بارزی بر بروز رفتارهای فراتر از الزامات شغلی مورد نظر سازمان در كاركنان می شود. ( مرادی چالشتری )

مطالعه در مورد عدالت با كار آدامز ( 1963 ) روی تئوری برابری آغاز شد. گسترش نقش نظریه برابری انگیزش در تشریح نگرشها و رفتارهای كاركنان ، قلمرویی از پژوهش به نام عدالت در سازمان را بدنبال داشت. نظریه برابری تأكید می كند كه افراد همواره در متن جامعه و سازمان مربوطه ، خود را در مقایسه با دیگران ارزیابی می كنند. اگر در این ارزیابی احساس كنند كه با آنها ناعادلانه برخورد شده است برانگیخته می شوند تا عدالت را برقرار سازند. عدالت اولین عامل سلامتی سازمانها و مؤسسات اجتماعی مربوطه محسوب می شود و متخصصان علوم اجتماعی از سالها پیش به اهمیت عدالت سازمانی بعنوان پایه ای اساسی برای اثربخشی فرآیندهای سازمانی و خشنودی ورزشكاران پی برده اند. عدالت سازمانی متغیری است كه برای توصیف عدالت در موقعیت های مختلف بكار می رود . بخصوص در عدالت سازمانی مطرح می شود كه به چه شیوه ای با مراجعین رفتار شود تا احساس كنند بصورت عادلانه ای با آنها رفتار شده است. ( مرادی ، 1387 )

به عقیده چولادوری ( 2006 ) عدالت سازمانی از سه منظر دارای اهمیت است :

اول به لحاظ اخلاقی ، جامعه انتظار دارد كه یك سازمان از معیارهای عدالت كه مورد توافق كل جامعه است تبعیت كند. چرا كه از مدیران بعنوان مسئولین مؤسسات اجتماعی انتظار می رود كه این معیارها را رعایت كنند. به لحاظ تجاری ، اگر مردم تصور كنند سازمانی با آنها بطور منصفانه رفتار نمی كنند ممكن است آن سازمان و خدماتش را تحریم نمایند. بطور مشابه كاركنان نیز تمام تلاش و همكاری خود را در سازمان بكار نمی گیرند و نارضایتی آنان به كاهش بهره وری سازمان منجر خواهد شد.

عدالت سازمانی شامل سه حیطه است :

عدالت توزیعی كه بر ادراك انصاف از پاداشها و پیامدهای سازمانی اشاره دارد.

عدالت رویه ای كه شامل عدالت درك شده از فرآیندی است كه برای تهیه و توزیع پاداشها استفاده می شود.

عدالت تعاملی كه شامل رعایت عدالت توسط سرپرستان در روابط با زیردستان است.

در بیشتر تحقیقات انجام شده پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی را مورد بررسی قرار داده اند و بر نقش مثبت رفتارهای شهروندی در عملكرد مربوطه صحه گذاشته اند. لیكن پژوهش های اندكی به بررسی پیشایندها و عوامل تشكیل دهنده آن پرداخته اند.

رضایت کارکنان با نتایج عملكردی مثبت متعددی در ارتباط بوده است. ( هنری ، 2002 )

رضایتمندی ، مقدار احساسی است كه در اثر رفع انتظارات و یا افزودن به انتظارات ، به انسان دست می دهد. ( خوش دهان ، 1382 )

برای متولیان فضاهای ورزشی ، مشخص نمودن عواملی كه بر روی رضایت کارکنان هدف، تأثیر می گذارند، از اهمیت برخوردار است. برای ایجاد رضایتمندی، برآورده ساختن نیازهای کارکنان از وظایف مهم مدیران است.(زانت ، 2004 )

رضایتمندی عامل اصلی برای فرآیند بازاریابی است. ( طیبی ، 1385 )

فراهم ساختن خدماتی كه منجر به رضایتمندی کارکنان می شود، بطور كلی سوددهی هر سازمانی را افزایش خواهد داد. ( هنری ، 2002 )

رضایت کارکنان را می توان پیش شرط تمام موفقیت های بعدی سازمان دانست. هر سازمان موفقی مایل است خدماتی را ارائه كند كه رضایت کارکنان را فراهم سازد. ( پوگیو ، 2009 )

آفتینوس و همكارانش ( 2006 ) و نیز رمضانی ( 1387 ) در بررسی انتظارات کارکنان دریافتند كه کارکنان مراكز آمادگی جسمانی خصوصی بشتر به تجهیزات مدرن، تمایل كاركنان به همكاری با کارکنان و امنیت بیشتر رضایت داشتند و رضایت کارکنان مراكز دولتی به راحتی رفت و آمد به اماكن ورزشی بود. بر اساس یافته های یی چین ( 2008 )، ارتباط مثبت و معنی داری در همه ابعاد رضایت کارکنان و اعتماد و وفاداری کارکنان وجود دارد. بطوریكه هرچه سطح رضایتمندی کارکنان بیشتر شود، اعتقاد و وفاداری آنها نسبت به سازمان بیشتر خواهد بود.

اهداف تحقیق

هدف كلی

بررسی رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی با رضایت کارکنان آموزش و پرورش

اهداف اختصاصی

1- تعیین میزان عدالت سازمانی ( توزیعی، رویه ای و مراوده ای ) در کارکنان آموزش و پرورش

2- تعیین رابطه میان عدالت سازمانی و رفتار شهروندی در کارکنان آموزش و پرورش

3- تعیین رابطه میان یكپارچگی مسئولین و رفتار شهروندی در کارکنان آموزش و پرورش

4- تعیین رابطه میان سازگاری مسئولین و رفتار شهروندی سازمانی در کارکنان آموزش و پرورش

5- تعیین رابطه میان عدالت توزیعی و مؤلفه های رفتار شهروندی سازمانی در کارکنان آموزش و پرورش

6- تعیین رابطه میان عدالت مراوده ای و مؤلفه های رفتار شهروندی در کارکنان آموزش و پرورش

7- بررسی ارتباط رضایت کارکنان با عدالت سازمانی و مؤلفه های آن

8- بررسی ارتباط رضایت کارکنان با رفتار شهروندی و مولفه های آن

9- پیش بینی رضایت کارکنان از روی عدالت سازمانی و رفتار شهروندی

دانلود رایگان پروپوزال,دانلود پروپوزال رضایت کارکنان آموزش و پرورش,دانلود پروپوزال مدیریت,دانلود رایگان پروپوزال,نمونه پروپوزال عدالت سازمانی,دانلود نمونه پروپوزال عدالت سازمانی

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کاملروش(میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 


پایان نامه اهمیت سرویس و نگهداری فنی و اقتصادی ترانسفورمر

  • 35
در فصل دوم اهمیت تخمین عمر ترانسفورمر و به روش هایی در تخمین عمر ترانسفورمرپرداخته می شوددرمقدمه فصل دوم به تعریفی از عمر اقتصادی ترانسفورمر و عمر فیزیكی ترانسفورمرپرداخته می شود و این نكته که عمر اقتصادی ترانسفورمر به روش های مختلف چگونه محاسبه می شود و چه ملاک هایی در هر روش برای تخمین عمر ترانسفورمر در نظر گرفته می شود در قسمت دوم به محاسبه عم
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 13
فرمت فایل doc
حجم فایل 695 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 69
 

پایان نامه اهمیت سرویس و نگهداری فنی و اقتصادی ترانسفورمر و تخمین عمر ترانسفورمر

اهمیت سرویس و نگهداری فنی و اقتصادی ترانسفورمر و تخمین عمر ترانسفورمر

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش )

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

چکیده

در فصل دوم اهمیت تخمین عمر ترانسفورمر و به روش هایی در تخمین عمر ترانسفورمرپرداخته می شود.درمقدمه فصل دوم به تعریفی از عمر اقتصادی ترانسفورمر و عمر فیزیكی ترانسفورمرپرداخته می شود. و این نكته که عمر اقتصادی ترانسفورمر به روش های مختلف چگونه محاسبه می شود و چه ملاک هایی در هر روش برای تخمین عمر ترانسفورمر در نظر گرفته می شود. در قسمت دوم به محاسبه عمراقتصادی ترانسفورمر به روش اقتصاد مهندسی پرداخته می شود و کاربرد تابع مدل سازی احتمال weibull برای آن گفته می شود.

در قسمت 2-3 به تخمین عمر باقی مانده ترانسفورمر با استفاده از روش منحنی وانت و استفاده از روش شبیه سازی مونت کارلو برای تخمین عمر ترانسفورمر پرداخته می شود. در این فصل به بررسی عمر اقتصادی ترانسفورمر با ابزار قابلیت اطمینان پرداخته می شود. برای محاسبه قابلیت اطمینان )زمان خروجی برای هرخرابی( از روش مونت کارلو ترتیبی استفاده شد.

روش مونت کارلونایقینی را در محاسبات لحاظ می کند و نتایج را به حقیقت نزدیكتر می کند . سپس این هزینه ها که شامل هزینه تعمیرات ترانسفورماتور و هزینه قطعی انرژی است، برای ترانسفورماتور نمونه محاسبه می گردد .در نهایت در یک روش اقتصادی با درنظرگرفتن تمام هزینه های مرتبط بهترین زمان تعویض ترانسفورماتور تخمین زده می شود.

در قسمت 2-4 به تخمین عمر ترانسفورمر با استفاده ازبررسی روغن آن واستفاده از قانون آرنیوس درتشخیص باقیمانده عمر ترانسفورمر پرداخته می شود. در این قسمت، به یک تحقیق آزمایشگاهی که بر روی نمونه های روغن گرفته شده از ترانس های با زمان عملكرد مختلف انجام شده است استفاده می شود به منظور اینكه بتوان بین باقیمانده عمر روغن ترانسفورمر و مشخصه های روغن رابطه برقرار کرد. و در این فصل به یک روش کاربردی برای تخمین باقیمانده عمرترانسفورمر با استفاده از قانون آرنیوس پرداخته می شود.

در فصل سوم وضعیت مانیتورینگ ترانسفورمردردو وضعیت on-line و off-line پرداخته می شود.در روش off-line مجموعه تست های استانداردی که برروی ترانسفورمرها در حال قطعی انجام می شودوتوسط IEEE پیشنهاد شده است آورده می شود. و روش on-line ترانسفورمر به عنوان یک روش کارآمد جهت افزایش طول عمر ترانسفورمرو کاهش هزینه های نظیرتعمیرات و نگهداری مورد بررسی قرار می گیرد. و مجموع قابلیت هایی که یک نمونه از سیستم های مانیتورینگ on-line ترانسفورمر دارد مورد بررسی قرار می گیرد.که این قابلیت ها شامل اندازه گیری دماهای بالا و پایین روغن، محاسبه دمای نقطه داغ سیم پیچ، اندازه گیری ونمایش ولتاژ، انداه گیری و نمایش بار، محاسبه پیری حرارتی عایق ترانسفورماتور، آشكار سازی گاز های محلول ، اندازه گیری رطوبت روغن، کنترل سیستم خنک کنندگی، پیش بینی زمان سرویس تجهیزات سیستم خنک کنننده، محاسبه ظرفیت ترانسفورمر، آشكار سازی تخلیه جزئی می باشد.

دلیل اهمیت تخمین عمرترانسفورمر

گرچه معمولا در طراحی تجهیزات الكتریكی بخصوص ترانسفورماتور عمر مفیدی حدود 30 تا 40 سال در نظر گرفته می شود اما عمر این تجهیزات بیش از 50 سال می باشد. که در این خصوص، نحوه حفاظت و مراقبت از ترانسفورماتور جهت افزایش عمر)یا جلوگیری از کاهش عمر طبیعی( نقش اساسی دارد.

مدیریت عمر اقتصادی در رابطه با ترانسفورمرها اهمیت ویژه ای دارند زیرا ترانسفورمر ها یكی از مهم ترین و حیاتی ترین دارائی های صنعت برق محسوب می شوند. و از طرفی در صورت فرسوده بودن شبكه نیاز به تصمیم گیری در رابطه با جایگزینی آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

عمر باقیمانده یک ترانسفورماتور را به طور تقریبی می توان از متوسط عمر ماکزییم پیش بینی شده برای یک ترانسفورمر منهای عمر سپری شده آن تعیین نمود ولی بایستی توجه داشت که عمر باقیمانده تابعی ازشرایط بهره برداری و تنش های الكتریكی، حرارتی و مكانیكی وارده بر ترانسفورماتور می باشد.

عمر ترانسفورمر که در مرحله طراحی تخمین زده میشود به دلیل شرایط مختلف آب و هوایی و بهره برداری، با عمر واقعی آن متفاوت می باشد . ترانسفورمرها در حالت عادی دارای عمر طولانی میباشند اما عوامل متعددی از قبیل بهره برداری نامناسب عدم انجام سرویس و تعمیرات استاندارد و به موقع، و شرایط محیطی، موجب به وجود آمدن شرایط بحرانی برای آن می شود . این شرایط بحرانی، منجر به کاهش طول عمر ترانسفورمرها و یا پیری زودرس آنها میشود .خارج شدن ناگهانی ترانسفورمر ها باعث کاهش قابلیت اطمینان شبكه، کاهش پایداری سیستم و افزایش فشار اضافه بار توسط تجهیزات دیگر میشود و از نظر اقتصادی نیز خسارتهای بسیار زیادی را به همراه دارد.

تخمین عمر ترانسفورمر با استفاده از روش منحنی وانی .

فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده...............................................................................................................................................................4

فصل اول : مقدمه..............................................................................................................................................6

1-1 -اهمیت سرویس و نگهداری اقتصادی وفنی ترانسفورمر...........................................................................6

1-2- دلیل اهمیت تخمین عمر باقی مانده ترانسفورمر......................................................................................7

فصل دوم: روش های تخمین عمرسپری شده و باقی مانده ترانسفورمر.........................................................9

2-1- مقدمه .......................................................................................................................................................9

2-2- تخمین عمر ترانسفورمر از دید اقتصاد مهندسی و قانون …………....……………………………weibull10

2-3- تخمین عمر باقی مانده ترانسفورمر با استفاده از روش منحنی وانی و شبیه سازی مونت کارلو......…. 14

2-4 -تخمین عمر ترانسفورمر با استفاده ازبررسی روغن آن و قانون آرنیوس....................................................24

فصل سوموضعیعت مانیتورینگ ترانسفورمر................................................................................................44

3-1 -مقدم.………...…..…………………………………………………………………………………………….. 44

3-2 -مانیتورینگ off line و تست های انجام شونده در مانیتورینگ …….….………………………. off- line45

3-2-1 -تست های وضعیت عایقی..................................................................................................................45

3-2-2- تست های دیگر..................................................................................................................................46

3-3 -مانیتورینگ online.................................................................................................................................55

3-3-1- معماری سیستم مانیتورینگ online ترانسفورمر.................................................................................56

3-3-2 -قابلیت های یک نمونه از سیستم های مانیتورینگ online ترانسفورمر................................................56

3-3-3 -ضرورت اجرای سیستم مانیتورینگ online ترانسفورمر و بررسی نیاز های صنعت برق....................61

فصل چهارم : نتیجه گیری وپیشنهادات............................................................................................................62

ضمیمه……………………………….…………………………………………………………………………………. 63

منابع...................................................................................................................................................................66

 

 

پروپوزال ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی

  • 46
نتایج این پژوهش می تواند برای والدین، مربیان وکه مسئول تعلیم و تربیت کودکان هستند الهام بخش باشد یا به احساسات و نیازهای کودکان توجه نموده و در زمینه ی کمک به سبک های هویت و سلامت روانی و همچنین بهزیستی روانشناختی و همچنین خود شکوفایی والدین گام بردارد
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 9
فرمت فایل doc
حجم فایل 178 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42
 

پروپوزال ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از مراقبت با بهزیستی روانی

ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از مراقبت با بهزیستی روانی در والدین کودکان عادی و کودکان مرزی

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

بهزیستی,روانی,عادی,مرزی,والدین,کودکان,پایان نامه سلامت روان,پایان نامه بهزیستی,رابطه عزت نفس و سلامت روانی,روانشناختی والدین کودکان عادی,روانشناختی والدین کودکان مرزی,کودکان مرزی

بیان مسئله

تامین بهداشت همه افراد جامعه از مهم ترین مسایل اساسی هر کشور است، این امر در سه جنبه جسمانی، روانی و اجتماعی مورد ملاحظه قرار می گیرد، در صورتی که بعد روانی بهداشت به اندازه کافی مورد توجه قرار نگیرد، فراوانی مشکلات روانی و رفتاری رو به فزونی خواهد گذاشت تا حدی که عوارض ناشی از بی توجهی به آن در ابعاد فردی و اجتماعی، خانوادگی و انسانی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اثرات سوء و غیر قابل جبران رادر پی خواهد گذاشت( نوابی نژاد،1376).

به طور كلی خانواده كودك معلول به لحاظ داشتن كودكی متفاوت با سایر كودكان با مشكلات فراوانی در زمینه نگهداری، آموزش و تربیت آنها روبه روست. این مسایل همگی بر والدین فشارهایی وارد می‌كنند كه سبب بر هم خوردن آرامش و یكپارچگی خانواده می‌شوند و در نتیجه انطباق و سازگاری آنان را تحت تاثیر قرار می دهد. سبک های هویت یكی از مهمترین عوامل تحول و شكل‌گیری شخصیت است و نقش بنیادین در سلامت روانی دارد به گونه‌ای كه سبک های هویت پایین و شكل‌گیری احساس خود كم بینی در والدین زمینه‌های آسیب روانی را فراهم می‌نماید( ولی زاده و همكاران و 1387).

سبک های هویت ارزشمندی شخص تعریف نمود. احساسات و افکار مردم درباره خودشان اغلب بر احساس تجارب روزانه تغییر پذیر است و به طور موقت بر احساس فرد تاثیر می گذارند. البته سبک های هویت ، بنیادی تر از آن است که افت و خیزهای معمول می توان نوسانات گذرایی بر نحوه احساستشان نسبت به خود ایجاد کند، ولی این تاثیرات بسیار محدودند، بر عکس آنهایی که سبک های هویت پایینی دارند افت و خیزهای معمول می تواند زندگی آنها را دگرگون کند. سبک های هویت معمولاً به عنوان ارزیابی شخص از ارزشمندی خویش تعریف می‌شود افرادی كه سبک های هویت بالایی دارند خودپذیرا و خود ارزشمند هستند. روانشناسان اجتماعی سبک های هویت را ارزیابی مثبت و منفی از خود می‌دانند به طوری كه فرض می شود سبک های هویت تا حدودی با ثبات است. سبک های هویت یا همان احترام به خود یكی از خصوصیات مهم و اساسی شخصیت هر فردی را تشكیل می‌دهد و به طور حتم روی جنبه‌های شخصی انسان اثر می‌گذارد و كمبود یا فقدان آن باعث عدم رشد سایر جنبه‌های شخصیت به صورت ناهماهنگ خواهد شد و حتی ممكن است باعث پدیدآیی بیماریهای روانی گوناگون مانند افسردگی، كمرویی، پرخاشگری

یکی از مفاهیم اصلی مدل سلامت بهزیستی است. مدل سلامت سه نوع بهزیستی هیجانی، بهزیستی روانشناختی و بهزیستی اجتماعی را با هم ترکیب کرده ومفهوم جامع و کامل از بهزیستی را هم که جنبه عاطفی(بهزیستی هیجانی) و هم جنبه کاربردی(بهزیستی روانشناختی و اجتماعی) سلامت روانی را در بر می گیرد به وجود آورده اند. سلامت روانی دارای 13 نشانه است که 2 نشانه مرتبط با بهزیستی هیجانی 5 نشانه مرتبط با بهزیستی اجتماعی و 6 نشانه مرتبط با بهزیستی روانشناختی است. بهزیستی روانشناختی به معنای قابلیت یافتن تمام استعدادهای فرد است. ودارای مولفه های 1- خودمختاری (احساس شایستگی و توانایی در مدیریت محیط پیرامون فرد و ...)2- رشد شخصی(داشتن رشد مداوم و ...)3- روابط مثبت با دیگران(داشتن روابط گرم و ...)4- هدفمندی در زندگی (داشتن هدف در زندگی)5-پذیرش خود(داشتن نگرش مثبت نسبت به خود و ...) 6- تسلط بر محیط (توانایی انتخاب و ایجاد محیطی مناسب و...) می باشد. همچنین والدینی که دارایی سبک های هویت بالایی می باشند سلامت روانی بهتر بهزیستی روانشناختی بهتری نسبت به والدینی دارند که دارای سبک های هویت پایین می باشد. با توجه به مطالعات در ایران و این که در استان سیستان و بلوچستان مشابه این تحقیق انجام نگرفته لذا لزوم انجام چنین تحقیقی در استان ضروری به نظر می رسد و خصوصاً در آینده نیز می توان از نتایج این تحقیق نیز در مراکز مشاوره، آموزشگاههای استثنایی و مدارس عادی، سازمان بهزیستی، کلینیک های سلامت روان جهت خدمت رسانی استفاده کرد. با توجه به موضوع تحقیق، سئوال اصلی تحقیق را چنین طرح می کنیم: آیا بین بهزیستی روانشناختی با سبک های هویت و سلامت روانی در والدین کودکان عادی و مرزی رابطه ای وجود دارد؟

اهداف تحقیق

هدف اصلی:

بررسی ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از مراقبت با بهزیستی روانی در والدین کودکان عادی و کودکان مرزی.

 

اهداف فرعی:

 

1- تعیین رابطه بین سبک های هویت با بهزیستی روانشناختی در بین والدین کودکان عادی و مرزی.

2- تعیین رابطه بین سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی در بین والدین کودکان عادی و مرزی.

3- مقایسه بهزیستی روانشناختی در بین والدین کودکان عادی و مرزی.

4- مقایسه سبک های هویت در بین والدین کودکان عادی و مرزی.

5- مقایسه سلامت روان در بین والدین کودکان عادی و مرزی.

6- مقایسه بهزیستی روانشناختی با توجه به ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخگویان مانند: جنس، سن، میزان تحصیلات و غیره.

افسردگی چیست,تفاوت افسردگی خانم و آقا,تفاوت افسردگی دختر و پسر,تفاوت افسردگی در مردان و زنان,علائم افسردگی,پایان نامه سبک های هویتی و افسردگی,پایان نامه افسردگی,ارتباط,بین, سبک های هویتی افسردگی

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کاملروش(میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها


دانلود پرسشنامه سنجش استقرار مدیریت دانش

  • 55
پرسشنامه پیش روی شما برای انجام پژوهشی درباره سنجش استقرار مدیریت دانش در سازمان با رضایت مشتریان می‌باشد از نتایج این پرسشنامه صرفاً به منظور افزایش اعتبار چارچوب پیشنهادی استفاده خواهد شد
دسته بندی پرسشنامه
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 29 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7
 
 

دانلود پرسشنامه سنجش استقرار مدیریت دانش در سازمان با رضایت مشتریان

پرسشنامه سنجش استقرار مدیریت دانش در سازمان با رضایت مشتریان

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.

(شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه+همراه فایل )

دانلود رایگان پرسشنامه, دانلود پرسشنامه روانشناسی, پرسشنامه های جدید, لیست همه پرسشنامه ها,پایان نامه

 

 

پرسشنامه

چنانچه مستحضرید در عصر حاضر مهمترین مزیت رقابتی سازمان‌ها، بکارگیری بهینه دانش موجود و کسب،ذخیره، تسهیم(به اشتراک گذاری) و بکار گیری دانش جدید مرتبط با فعالیت هاست. این بهره گیری از دانش با عنوان مدیریت دانش شناخته می‌شود. اما برای استقرار و ارتقای سیستم مدیریت دانش در هر سازمانی، ابتدا لازم است وضعیت سازمان در خصوص وجود فرآیندهای مدیریت دانش سنجیده شود. پرسشنامه پیش روی شما برای انجام پژوهشی درباره سنجش استقرار مدیریت دانش در سازمان با رضایت مشتریان می‌باشد. از نتایج این پرسشنامه صرفاً به منظور افزایش اعتبار چارچوب پیشنهادی استفاده خواهد شد. تمام پاسخ ها به صورت محرمانه باقی خواهد ماند.

یکی از مهم ترین مراحل تحقیق،گرد آوری اطلاعات است.اطلاعات مورد نیاز برای انجام تحقیق را به طرق مختلف می توان جمع آوری نمود.پرسشنامه یکی از ابزارهای رایج تحقیق و روش مستقیم برای کسب داده های تحقیق است.در تحقیق حاضر با توجه به ضرورت صرفه جویی در وقت،هزینه و نیروی انسانی از پرسشنامه محقق ساخته، از پرسشنامه محقق ساخته ،شامل دو پرسشنامه ،پرسشنامه برای مراجعین به مرکز خدمات درمانی و پرسشنامه مخصوص پرسنل مرکز درمانی که بر اساس مؤلفه های ساختار سازمان ، فناوری ،نیروی انسانی و فرهنگ سازمانی، بهبود روابط بامراجعین، خلاقیت ونواوری در ارائه خدمات، توسعه مهارتهای تخصصی، افزایش خدمات درمانی به مراجعین، کاهش ترک یا رویگردانی مراجعین، رضایتمندی مراجعین وبیماران، می باشدکه با طیف پنج درجه ای لیكرت (از خیلی كم تا خیلی زیاد با نمره 1 تا 5) اندازه گیری می شود. استفاده شده است. اطلاعات پرسشنامه شامل دو بخش اطلاعات عمومی مانند سن، جنس، سطح سواد، طول بستری، وضعیت تاهل، بخش، بیمارستان، سابقه بستری بود

 

متغیرهای تحقیق

ردیف

نام متغیر

مستقل

وابسته

اصلی

زمینه ای

كمی

كیفی

تعریف

نحوه اندازه‌گیری

مقیاس

پیوسته

گسسته

اسمی

رتبه‌ای

 

 

1

 

 

ساختار سازمانی

 

 

 

 

 

×

       

×

 

ساختار سازمانی حاصل فرایند سازماندهی است و از نظام روابطی که به طور غیر رسمی شکل گرفته و به طور رسمی تصویب شده است و حاکم بر فعالیت های افرادی که برای کسب اهداف مشترک به هم وابسته اند.

   

 

2

 

فن اوری اطلاعات

 

 

 

×

       

×

 

فناوری در استقرار مدیریت دانش راه حل هایی را برای تسهیم دانش،مدیریت و اداره کردن اسناد ،جریان یا روند کار و غیره ایجاد می کند.

   

 

 

3

 

 

نیروی انسانی

 

 

 

 

×

       

×

 

نقش توسعه سازمان و کسب مزیت رقابتی در سازمان بطور متقابل مسئول دستیابی به اهداف مشترك و موجودی اجتماعی درون یك سازمان هستند

   

 

4

فرهنگ سازمانی

 

 

×

       

×

 

فرهنگ مشاركتی، سازگاری، انطباق پذیری و رسالتی در بیمارستان

   

 

5

روابط بامراجعین

 

×

         

×

 

روابط بامراجعین

   

 

6

خلاقیت ونواوری در ارائه خدمات

 

×

         

×

 

خلاقیت ونواوری در ارائه خدمات

   

 

7

توسعه مهارتهای تخصصی

 

×

         

×

 

توسعه مهارتهای تخصصی

   

 

8

 

افزایش خدمات درمانی به مراجعین

 

×

         

×

 

افزایش خدمات درمانی به مراجعین

   

 

9

کاهش ترک یا رویگردانی مراجعین

 

×

         

×

 

کاهش ترک یا رویگردانی مراجعین

   

 

10

رضایتمندی مراجعین وبیماران

 

×

         

×

 

رضایتمندی مراجعین وبیماران

   

عکس بخشی از پرسشنامه

بررسی استقرار مدیریت دانش در سازمان  ,استقرار مدیریت دانش  ,پرسشنامه مدیریت دانش  ,پرسشنامه استقرار مدیریت دانش  ,دانلود پرسشنامه استقرار مدیریت,پرسشنامه مدریت,پرسشنامه رضایتمندی ,دانلود پرسشنامه استقرار مدیریت دانش

 


دانلود پرسشنامه بررسی وضعیت ایمنی در کارگاه‌های تولیدی

  • 44
پرسشنامه پیش روی شما برای انجام پژوهشی درباره سنجش وضعیت ایمنی در کارگاه‌های تولیدی می‌باشد از نتایج این پرسشنامه صرفاً به منظور افزایش اعتبار چارچوب پیشنهادی استفاده خواهد شد
دسته بندی پرسشنامه
بازدید ها 1
فرمت فایل doc
حجم فایل 13 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
 
 
دانلود پرسشنامه بررسی وضعیت ایمنی در کارگاه‌های تولیدی

پرسشنامه بررسی وضعیت ایمنی در کارگاه‌های تولیدی

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.

این پرسشنامه شامل 13سوال می باشد

این پرسشنامه محقق ساخته می باشد.

بررسی عوامل مؤثر بر ایمنی در کارگاه ها

پرسشنامه

 

سوالات مربوط به تعریف خطر، حادثه، ریسک و همچنین خطرات موجود در محیط کار کارگر، علل حوادث شغلی و اقدامات لازم برای پیشگیری از حوادث شغلی بصورت سوالات باز، سوالات مربوط به وقوع حادثه شغلی، اطلاع کارگران از اصول و مقررات ایمنی، استفاده کارگران از وسایل حفاظت فردی در حین انجام فعالیتهای کاری، امکان پیشگیری از وقوع حوادث شغلی، انجام بازرسی از طرف بازرسان مراکز بهداشتی و اداره بازرسی کار از محل کارگاه، رضایت کارگر از شغل خود، آموزش کارگر در زمینه ایمنی و بهداشت حرفه ای بصورت بلی- خیر و همچنین میزان تاثیر تقدیر و سرنوشت و شانس در بروز حوادث شغلی با مقیاس لیکرت(1=کاملا مخالف و 5=کاملا موافق) اندازه گیری شد. به منظور روائی پرسشنامه تعدادی از پرسشنامه ها‌ دربین برخی از کارگران و کارکنان کارگاه های کوچک سردشت توزیع گردید که پس از دریافت نقطه نظرات، در تعدادی از سوالات اصلاحات لازم به عمل آمد و اطمینان حاصل شد که سوالات مطرح شده در پرسشنامه دقیقاً همان خصوصیات مورد نظر محقق را در تحقیق‌ اندازه گیری کرده است .و برای سنجش پایائی پرسشنامه این تحقیق‌ یک پیش آزمون انجام گیرد که در آن 15 نفر از جامعه آماری تحقیق‌ به طور تصادفی انتخاب شده است، سپس پرسشنامه های مورد نظر از طریق مصاحبه محقق با ایشان تکمیل گردید. پرسش های مورد نظر به کامپیوتر منتقل شده و از طریق نرم افزار آماری spss مورد سنجش قرار گرفت. در پژوهش حاضر آلفای كرونباخ این پرسشنامه محاسبه و68/0 به دست آمد.

 

عکس بخشی از پرسشنامه

دانلود پرسشنامه ایمنی کارگاه ها


ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 360
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 5

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز :
            بازدید دیروز بازدید دیروز :
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 0
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته :
            بازدید ماه بازدید ماه :
            بازدید سال بازدید سال :
            بازدید کلی بازدید کلی :

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.221.112.220
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند







              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران


                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به فایل دانشجویی رایگان بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف